شناسه خبر : 61104
یکشنبه 25 شهريور 1397 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانشگاه آزاد مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است

چرا دانشگاه آزاد قوانین را مد نظر قرار نمی دهد  و هیچ ترتیب اثری نمیدهد و می گویند این قوانین برای ما نیست ما چیکار کنیم لطفا راهنمایی کنید.

- دانشگاه آزاد هم مشمول ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است و کلیه تسهیلات و امیتازات مقرر در قوانین ایثارگران را باید اجرا کند. در صورت عدم تمکین از طریق کمیسیون ماده 16 و دیوان عدالت اداری پیگیری کنید.

***

 فرزند آزاده و جانباز 45 درصد هستم آیا قانون معاف مالیاتی می تواند برای من در دستگاهی که مشغول هستم اجرا شود ؟ لطفا راهنمایی فرمایید .

- خیر

***

 فرزند جانباز ۵۰درصد هستم برای استخدامی باید چیکار کنم؟

ج-  در آزمون های استخدامی که هر ساله اعلام می شود و برای ایثارگران و فرزندان آنان سهمیه در نظر گرفته اند با هماهنگی بنیاد شرکت کنید .

***

 اینجانب جانباز ده درصد در دوره دکترای دانشگاه آزاد تحصیل می کنم از انجایی که سه ترم دیگر فارغ التحصیل می شوم اگر تخفیف سی درصدی شهریه دیر اعلام شود امکانش هست شهریه را از فروردین 96 مطالبه کنیم ؟

 - قصد جدی برای اجرای این قانون وجود ندارد ،‌هر چند حق شماست و باید ادا شود ولی پیگیری آن در آینده سخت تر از حال خواهد بود. از هم اکنون پیگیر باشید.

***

 فرزند جانباز 25 درصد هستم که به استناد ماده 48  به جای پدرم سر کار رفتم ایا باتوجه به ماده 21 تبصره2 می توانم خواهرم را در همان دستگاه سر کار ببرم.

-  قانون محدودیتی برای آن نگذاشته است به دلیل اینکه در دو قانون مجزا به تصویب رسیده است .

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام سه ترم است فرزندم دانشجوی دانشگاه آزاد است تخیف 30 درصد برای فرزندان ایثارگران شش ماه به بالا را اجرا نمی کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi