شناسه خبر : 61105
چهارشنبه 21 شهريور 1397 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه آزمون بهیاری ثابت است

 من برای کسر خذمت ایثارگری ثبت نام کردم منتهی پدرم در زمان جنگ جبهه خدمتش ٢٤ ماه بوده و موفق به اخذ کارت ایثارگری ب هر دلیلی نشده است اما نامه از یگان  گرفتیم آیا  کفایت می کند؟ 

- رسمی از رده ای که در آن خدمت کرده است معتبر است .

 

 فرزند جانباز۳۵درصد و خانم هستم. رشته مهندسی مکانیک خوانده ام.همه آزمون ها جنسیت مرد می خواهند آیا قانونی هست  که بتوانم در این آزمون ها شرکت کنم؟

- بر حسب قانون شرط جنسیت برای شما نیست لکن بهتر است با اداره کل اشتغال بنیاد موضوع را درمیان بگذارید و مشورت بگیرید.

 

 من ۶سال پیش درحین خدمت معاف رزم بودم...بعد مافوقم توی پادگان به زور وادارم کرد تا شی سنگینی رو جا به جا کنم و من بابلندکردن آن دچار آسیب و از هردو پا فلج شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. هیچ کس از من حمایت نکرد..الان بعد از شش سال نه مستمری و نه دفترچه ای از طرف سپاه به من داده نشده  است ـ.. من باید به کجا  مراجعه کنم تا به حق پایمال شده ام برسم ؟

- شما می توانید به همراه مدارک و مستندات خود به سپاه مراجعه کنید و  با تشخیص کمیسیون پزشکی به عنوان معلول حین خدمت تحت پوشش قرار بگیرید و از مستمری و خدمات سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برخوردار شوید.

دوست وبرادر زحمتکش عزیز ماکه ولله از زحمات شماشرمنده ایم‌چون نمی توانیم جبران زحمت کنیم وامیدوارم پاداش خوبی بابت زحمات تون از خود استاد کریم یعنی ازخدای مهربانتان وامام اول مون حضرت علی علیه السلام بگیرید

 

بنده جانباز سی درصد جنگ هستم پسرم آزمون بهیاری شرکت کرده  و نتیجه اش را مردودی اعلام کردند. بنده حضوری رفتم صحبت کردم  درجواب گفتند اصلا امسال سهمیه ای اعلام نشده و شما سهمیه ای ندارید و نمی توانید استفاده کنید. لطفا اگر حق ما  تو این آزمون ضایع شده است به وزیر اطلاع رسانی کنید تا حق ما دریافت شود. ما ایرانشهر بلوچستان هستیم بدلیل اقتصادی دسترسی به مرکز نداریم فاصله زیاده این کار را انجام بدهید تا بچه مرا مجدد قبول کنند ثواب دارد باتشکر از زحمات خداپسندانه ای شما ..کوجک شما جانباز جنگ بلوچستان.

- در هر آزمون استخدامی  که طی سال های اخیر انجام شده است ایثارگران سهمیه خود را داشته اند و هیچگاه آزمونی بدون در نظر گرفتن سهمیه آنها اعلام نشده است . با جزییات بیشتر این موضوع را باید از طریق اداره کل اشتغال بنیاد پیگیری کنید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi