شناسه خبر : 61110
سه شنبه 20 شهريور 1397 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار ایثارگران و جانبازان رشت بانماینده ولی فقیه در گیلان

گروهی از جانبازان و ایثارگران گیلانی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کردند.

فاش نیوز -  گروهی از جانبازان و ایثارگران گیلانی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کردند.

براساس این گزارش، گروهی از جانبازان و ایثارگران استان گیلان با آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان: رسیدگی به مشکلات جانبازان اولویت برنامه مسئولان باشد.

در این دیدار صمیمی چندتن ازجانبازان شهرستان رشت جهت پیگیری مسائل و مشکلات معیشتی، درمانی اشتغال و...ایثارگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدیری بیچاره است که در دوره تصدی خود نتواند به مسؤولیت خود عمل کند، گفت: رسیدگی به مشکلات جانبازان باید در اولویت برنامه مسئولان باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان تکلیف خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کردند اظهار کرد: مسؤولان سر سفره شهدا و جانبازان نشسته‌اند و باید قدردان تلاش‌های این قشر از جامعه باشند.

وی بر بهره‌گیری از توانمندی جانبازان از سوی مسئولان به منظور برطرف کردن بعضی از مسائل اجتماعی تأکید کرد و افزود: جانبازان هنوز برای حفظ انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رنج جانبازی بسیار سخت‌تر از شهادت است، تصریح کرد: جانبازان پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز رنج و مشکلات آن دوران را تحمل می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی، جانبازان را بدنه و پایه‌های نظام اسلامی خواند و بیان کرد: جانبازان هم‌زمان درد جسمی، درد فرهنگی جامعه و مشکلات خانواده را تحمل می‌کنند.

وی بر توجه ویژه مسؤولان به جانبازان تأکید کرد و گفت: صبر و تحمل جانبازان نزد خداوند در آخرت بدون مزد نمی‌ماند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام.درودمیفرستیم بتمام جانبازان کشوروتشکرازمدیرجانباز فاش نیوزجناب دکترساقی..آیام ماه محرم برهمگان تسلیت باد.
کجایی این متن منفی بودکه برخی خوششان نیامدمنفی میزنند.؟ درودبرتمام جانبازان کشوریامدیرجانبازفاش نیوز؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi