شناسه خبر : 61118
سه شنبه 20 شهريور 1397 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین نامه یک شهید که در روز اول محرم نوشته شد

آخرین نامه تخریب‌چی شهیدی که در روز اول ماه محرم نوشته شد را بخوانید.

آخرین نامه یک شهید که در روز اول محرم نوشته شد+عکس

شهید قدرت الله خوشجام از شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس است که 31 مرداد ماه 67، همزمان با تاسوعای حسینی و در آخرین عملیات لشکر 10 سیدالشهداء (علیه السلام) در محور مهاباد، بوکان، سردشت مجروح شد و در روز عاشورای حسینی در بیمارستان بوکان به شهادت رسید.

شهید خوشجام در روز اول محرم آخرین نامه را برای خانواده اش این‌گونه نوشت :

«بسمه تعالی

با سلام ودرود خدمت آقا امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود خدمت شهدای جنگ تحمیلی و امت شهید پرور.

با سلام و درود بی کران خدمت پدر و مادر و برادران عزیز و گرامی و ارجمندم:پس از عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب بوده و باشد و در سلامت کامل به سر ببرید و در کارهای روزمره‌تان موفق و مؤید باشید و اگر از حال اینجانب حقیر فرزند کوچکتان قدرت الهه  خواسته باشید به لطف و مرحمت ایزد متعال خوب هستم و به دعاگویی شما مشغولم.

الان که این نامه را می نویسم ساعت 9/5 صبح در تاریخ 67/5/23 و روز اول محرم می‌باشد.هنوز از شما نامه‌ای به دستم نرسیده است و این آخرین نامه است که برایتان می‌نویسم چون دیگر جنگی و جبهه‌ای نیست. شما هم دیگر جواب نامه را ننویسید.
ببخشید که هم دست خطم بد است و هم نامه خط خطی است.خوب دیگر عرضی ندارم. به بچه‌ها سلام مرا برسانید . به امید پیروزی حق بر باطل.

دوستدار و ارادتمند هیشگی شما قدرت الله

امضاء67/5/23

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi