شناسه خبر : 61127
سه شنبه 20 شهريور 1397 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویزیت رایگان ۶۰ جانباز سیستان‌ و بلوچستانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز گذشته، با حضور در شمال استان، ۶۰ نفر از جانبازان این خطه از کشورمان را مورد معاینه و معالجه قرار دادند.

60 جانباز شیمیایی سیستان‌وبلوچستانی رایگان ویزیت شدند

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز گذشته، ۱۹ شهریورماه با حضور در شمال استان، جانبازان این خطه از کشورمان را مورد معاینه و معالجه قرار دادند.
وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان ۵۰۰ جانباز شیمیایی دارد، ادامه داد: از این تعداد، ۱۰۰ جانباز در شرایط سخت به‌سر می‌برند که طی روز گذشته، ۶۰ نفر از این عزیزان ویزیت رایگان شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: تیم چهار نفره پزشکان متخصص بنیاد شهید کشور شامل متخصص ریه، پوست و چشم است که پس از معاینه جانبازان، این بزرگواران را برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی مربوطه ارجاع می‌دهند.
پالاش با بیان اینکه وضعیت درمان جامعه ایثارگری منطقه ‏سیستان به طور جدی پیگیری می‌شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان شیمیایی به این منطقه اعزام شدند.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدای منطقه سیستان که ۱۲ شهریورماه صورت گرفت، از اعزام این تیم تخصصی پزشکی خبر داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi