شناسه خبر : 61142
چهارشنبه 21 شهريور 1397 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناله های یک مهندس عمران بیکار!

سید محمد- اینجانب کارشناس ارشد عمران، تنها فرزند جانباز متوفی 25 درصد می باشم؛ من در حال حاضر چند سالی هست که بعد از اتمام تحصیلم در شمال کشور؛ به تهران آمدم و هم اکنون سه سالی هست که در تهران ساکن و متاسفانه بیکار هستم.

از طرفی مادر بنده هم 8 سالی هست که ازدواج کردند و متاسفانه از زمان ازدواج ارتباط ایشان هم با من قطع شد. من تا سن 25 سالگی مستمری بگیر پدر مرحومم از سپاه بودم؛ که با توجه به قوانین حقوقم در این مقطع قطع شد و بدجوری در مضیقه اقتصادی قرار گرفتم؛ از آن سال تا همین یک سال پیش با کارگری نظیر (کارهای ساختمانی و ..) اندک درآمدی داشتم، که متاسفانه یک سالی هست که کاملا" بیکار هستم و در شرایط بسیار بدی قرار گرفته و به بن بست رسیده ام.

 در طی این سال ها فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته ام، نظیر جدا شدن از مادر در سن هفت سالگی و زندگی سخت در منزل جد پدری؛ کودک کار بودن در کنار تحصیل تا اخذ دیپلم و همچنین کارگری در کنار تحصیل در دانشگاه برای فراهم آوردن ملزومات زندگی!

 خلاصه این که بنده با توجه به مشکلات و چالش هایی که بوده؛ هیچ گاه از مسیر درست خارج نشده و سعی کردم همیشه با توکل به خدا سالم ترین تصمیمات را بگیرم. حال دو سالی هست که از فراغت از تحصیل می گذرد؛ و هم اکنون با چالش داشتن معرف و پارتی برای اشتغالم مواجه هستم.

 از آن جایی که من به غیر از خدا کسی را ندارم، خواهشمندم برای اشتغالم از من حمایت کنید، هر چند یک دهم درصد هم امیدی نیست که از این طریق صدای من شنیده شود ولی به هر حال تنها کاری بود که دستم برمیامد.

پ ن :بارها و بارها به بنیادشهید تهران مراجعه کردم،متاسفانه مسئولین محترم همه درب اتاق ها بسته و اجازه نمی دهند مشکلات من و امثال من شنیده شود. همیشه هم آقای منشی می گوید آقای مسئول در جلسه هستند! کسی صدای خرد شدن استخوان من و امثال من را نمی شنود

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سامانه 132 مجلس تماس بگیرید.
بگید وصلتون کنن به کمیسیون عمران
شرح حال بدید و بگید که چه شرایطی پیدا کردید!
سلام به زحمت کشان فاش نیوز این شماره که جنابعالی داده اید میگه توسامانه وجود ندارد ...لطفا شماره تماسی به رزمندگان بدهید تا همگی ازطریق مجلس ونمایندگان پیگیر این ظلم30سالشون باشند چون عمر همه کهنه سربازان8سال جنگ تمام شده کوچکترین عضوش که بنده بودم الان در50سالگی بسرمیبرم ...ازمدیر وزحمت کشان فاش نیوز تقاضا داریم یاریمان کنند چون سالها ازپشت سرهم می ایند ومیروند اما هیچ اتفاقی برای ما جانبازان زیر25درصدها وبخصوص مارزمندگان که حتی دفترچه درمانی هم نداریم نمی افتد ..........
بیخودی آدرس غلط ندهید
شما هم مثله بقیه مسئولین دروغگو و نان به نرخ روز خورید! متاسفانه کمتر مسئولی در حال حاضر در جمهوری اسلامی پیدا میشه که درد و رنج های این بچه ها رو بفهمد.بنده هم دو فرزند بیکار در منزل دارم، با همان چندرغاز حقوقی که از بنیاد میگیرم خرجی خانواده رو میدم،چندین بار قصد داشتم سیانور بخورم از شر این جمهوری آقازاده ها خلاص بشم.به خون سالار شهیدان قسم که فقط به خاطر این دو تا بچه دستم لرزید،من شرمنده امثال این جوان ها هستم .جنگ رفتیم که ذره ای از خاکمون دست دشمن بعثی نیافته،غافل از این که دشمن واقعی آن زمان در داخل مشغول چپاول کردن اموال ملت و تقسیم سمت ها بین اطرافیان و کاسه لیسان خود بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi