شناسه خبر : 61143
چهارشنبه 21 شهريور 1397 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی جنگ تحمیلی به شهدا پیوست

«سعید شش بلوکی» یادگار هشت سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز ۷۰ درصد پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی سرانجام دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «سعید شیش بلوکی» یادگار هشت سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز 70 درصد پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی سرانجام دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

جانباز والامقام پس از سال ها تحمل درد ناشی از عوارض مجروحیت عصر روز گذشته (20شهریور ماه) مصادف با اولین روز از محرم در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران، روح بلندش به آسمان ها پرکشید.

این رزمنده دفاع مقدس متولد سال 1340 بود در تاریخ هجدهم دی ماه 1359 به عنوان سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام و در تاریخ 24 آبان ماه 1360 در منطقه حمیدیه اهواز از ناحیه گردن مجروح و قطع نخاع شد.

http://img8.irna.ir/1397/13970621/83030762/n83030762-72542761.jpg

محمدحسین رنجبر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس با عرض ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این جانباز سرافراز اعلام داشت: پیکر پاک این شهید سرافراز از ساعت 10 پنج‌شنبه 22 شهریورماه هم‌زمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از جلو درب منزل وی واقع در «فردیس، جاده ملارد، خیابان 57 کوچه شهید امانی» با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور استان البرز تشییع و در گلزار شهدای بهشت سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در پیامی ضایعه درگذشت یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس «سعید شیش بلوکی» را به خانواده‌ی معزای این جانباز گران‌قدر و مردم شریف و شهیدپرور البرز تسلیت گفته و برای بازماندگان این شهید عزیز سفرکرده صبر جمیل را خواستار شد.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با ابراز تاثر از فقدان چنین سرمایه های ارزشمندی، برای این شهیدِ سعید، علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان و به ویژه خانواده شهید «سعید شیش بلوکی» آرامش قلوب و اجر صابرین از درگاه احدیت مسئلت می نماید.

مردم شهرستان فردیس 730 شهید در دوارن دفاع مقدس تقدیم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi