شناسه خبر : 61172
جمعه 23 شهريور 1397 , 17:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع یک جواهر در همدان

پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» در همدان تشییع شد

همدان- ایرنا- پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» شهید مفقود الجسدی که به تازگی از روی پلاک شناسایی شده است، پس از اقامه نماز جمعه با حضور مردم شهید پرور دارالمومنین شهر همدان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، شهید جواهری متولد 1338 روستای انصارالامام از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان است که 25 آذر 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه جنگی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین استان همدان گفت: این شهید به همراه دیگر همرزمانش در سال 61 وارد شهر«مندلی» عراق شد اما از این گروهان عده ای به عقب بازنگشته و پیکر مطهرشان در این شهر باقی ماند.
بهرام دوست پرست اضافه کرد: پیکر این شهید 24 ساله به تازگی از طریق پلاک شناسایی و به کشور بازگردانده شد.

وی خاطر نشان کرد: خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید چهارشنبه شب در آیین عزاداری سید الشهدا(ع) به مادر این شهید اطلاع رسانی شد.
پیکر مطهر این شهید عصر پنجشنبه وارد همدان و بلافاصله به مراسم زیارت عاشورای بسیجیان مسجد مهدیه منتقل و آیین وداع با آن بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر روز شنبه 24 شهریور از ساعت 16 الی 18 در مسجد جامع روستای انصارالامام برگزار می شود.
سه پیکر شهید از 458 شهید مفقود الجسد این استان امسال شناسایی شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi