شناسه خبر : 61204
یکشنبه 25 شهريور 1397 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابلاغ تصویر کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان‌ها و ادارات

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ تصویر کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان‌ها و ادارات، از فاقد اعتبار بودن کارت‌های قدیمی ایثارگران برای انجام امور اداری خبر داد.

حجت‌الله فرهادی با اشاره به بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور برای معرفی کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران گفت: طبق این بخشنامه که با امضای معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای دستگاه‌ها ارسال شده است، تصاویر کارت‌های جدید شناسایی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان مدرک معتبر معرفی شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس از این پس کارت‌های شناسایی قدیمی ایثارگران فاقد اعتبار خواهد بود و ایثارگران معزز برای احراز ایثارگری خود در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی نیازمند ارائه کارت‌های جدید خواهند بود.
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون حدود 320 هزار ایثارگر تقاضای دریافت کارت‌های ایثارگری جدید را در «سامانه خدمات الکترونیک ایثار» ثبت و کارت‌های جدید را دریافت کرده‌اند، افزود: توصیه ما به آن دسته از ایثارگران عزیزی که تاکنون در این راستا اقدامی انجام نداده‌اند این است که هرچه سریع‌تر مراحل ثبت‌نام خود را در این سامانه ثبت کنند تا در اسرع وقت کارت‌های جدید را دریافت کنند.

 

منبع: ایثار

اینستاگرام
با سلام به همه ایثارگران دو ماه پیش فرمانده کل نیروهای مسلح فرمودند به ایثارگران زیر 25 درصد ورزمندگان کارت هوشمند داده خواهد شد خواهشمندیم بعد از چهل سال ظلم به خیلی از رزمندگان اقدام سریع انجام شود . با تشکر .
ايا جانبازان زير 25 درصد احتياج به کارت شناسايي ندارند ؟


مديران دلسوز کجا هستند ؟


اي کاش چند هرار تا مدير هم از چين وارد مي کردند تا اين مشکلات هم حل بشه ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi