شناسه خبر : 61209
یکشنبه 25 شهريور 1397 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محل اسکانی برای یک ایلامی نبود!

منتظر المهدی- اینجانب از جانبازان جنگ تحمیلی از توابع استان ایلام می باشم. برای درمان به تهران بنیاد شهید مراجعه کردم. برای اسکان چند روزه اما مسئولین بهداشت و درمان هتل جانبازان جنگ تحمیلی استان ایلام را به نفع خودشان مسدود کرده اند و حق جانبازان ایلامی که هشت سال مدام زیر بمباران و آوارگی و مردانی شجاع در برابر صدام ملعون مقاومت کردند و از مرز خود به طرف شهرهای بالا فرار نکردن و جلو تانک و توپ دشمن بعثی ایستادگی و مقاومت کردند.

مسئولان بنیاد شهید و نماینده استان ایلام هیچ ارزشی برای رفاه و درمان یعنی اسکان چند روزه قائل نیستند و فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

در ضمن هزینه درمان و به دست آوردن سلامتی باید طرف قرارداد تمام بیمارستان ها باشد و طبق سنت رسول اکرم (ص) حرام نیست.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، برادر بزرگوار هرگونه آزار و اذیت و ضدیت با مسلمانان حرام و گناه کبیره است اما میدانیم سالهاست پس از انقلاب اسلامی ایران وضعیت استکبار جهانی رو به افول و نابودی گذاشته است. استکبار جهانی سالهاست برای نابودی و کشتار و قتل عام مسلمانان دست به هر جنایتی زده است حتی مردم آمریکا و اروپا را برای بدنام کردن مسلمانان بوسیله القائده و طالبان و داعش و سایر تروریستها به قتل رسانده است.
استکبار جهانی با تطمیع مسئولان کشورها توانسته به برخی مسلمانان در کشورهای بوسنی و عراق و سوریه و لیبی و میانمار و یمن و بحرین و مصر و فلسطین و افغانستان و غیره دسترسی داشته و آنان را به قتل برساند که آمار قتل عام مسلمانان در سالهای گذشته از دهها میلیون نفر گذشته است.
آنها بوسیله عده ای وطن فروش و روحانی نما در مقابل گرین کارت و مبالغی دلار تلاش میکنند به صفوف مستحکم مسلمانان ایرانی دست پیدا کنند تا ایرانیان را قتل عام کنند زیرا استکبار جهانی ملت و انقلاب اسلامی ایران را عامل بیداری مسلمانان و ملتهای جهان میداند و قصد دارد با هر ترفند و حیله ای به ملت ایران دست پیدا کند و تمام مسلمانان بخصوص شیعیان اثنی عشری و شهادت طلب را قتل عام کند.
افسوس که عده ای خود فروخته فکر کردند با گرین کارت و مبالغی دلارهای نجس و حرام میتوانند شاهد کشتار و قتل عام مسلمانان و شیعیان ایرانی باشند و خودشان در امان بمانند در حالیکه چنانچه استکبار جهانی خدای ناکرده بتواند به ملت ایران دست پیدا کند اولین نفراتی که به قتل میرساند همین وطن فروشان اجنبی پرست و احمق هستند که نقشه و راههای نفوذ به صفوف مستحکم ایرانیان را به دشمنان نشان میدهند.
مقام معظم رهبری در خصوص تمام مسائل کشور اظهار امیدواری و آینده درخشان کشور را پیش بینی کردند اما در موضوع رشد بی سابقه نقدینگی اظهار نگرانی کردند زیرا میدانیم حدود یکصد سال قبل انگلیس با خرید غلات و مایحتاج مردم قحطی مصنوعی ایجاد کرد و بیش از نیمی از مردم ایران را قتل عام کرد لذا اینکه میگویند نقدینگی 16 هزار تریلیون در جیب مردم است حرفی نابجا و اشتباه است بلکه باید بدانیم این مبالغ نجومی در اختیار دشمنان داخلی قرار دارد که سالهاست با نفوذ در حاکمیت بیت المال را چپاول کردند و در چند سال گذشته هرچه بودجه و درآمد کشور بوده در اختیار گرفتند.
چنانچه کمی موضوعات اقتصادی کشور را بررسی کنیم یقین داریم دشمنان اسلام و مسلمین بطور گسترده در حاکمیت نفوذ کردند و بشدت مشغول تخریب اعتقادات و اعتماد ملت به نظام اسلامی هستند تا در وقت مقتضی با ایجاد شورش راه را برای نفوذ استکبار باز کنند.
اگر هوشیار نباشیم و همچنان از شورش دشمنان داخلی هراسان و سیاستهای گذشته را برای آزادی مطلق رسانه های دشمنان برای شستشوی مغزی مردم و خیالات و توهمات حفظ آرامش در حالیکه مردم زیر فشارهای اقتصادی و معیشتی نابود میشوند دنبال کنیم تاریخ کوفیان تکرار خواهد شد لذا دشمن در صفوف مردم نفوذ کرده و همانطور که امام علی (ع) به کوفیان هشدار داد چنانچه در جنگ و مقاومت در مقابل توطئه و دسیسه های معاویه کوتاهی کنند آنگاه آنچنان بر آنها مسلط خواهد شد که از کوفیان بجز تعدادی باقی نماند اما کوفیان تعلل کردند تا عدم توجه به دستورات و ارشادات امام معصوم (ع) باعث کشتار و قتل عام وسیع آنان شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi