شناسه خبر : 61217
یکشنبه 25 شهريور 1397 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سبکبالی از جنس شجاعت

مهدی مقاری در دلنوشته‌ای نوشت: «رحیم از شماست! شجاع و دلاور، رشید و باصلابت، فرمانده و مقتدر و در یک کلام، شهید عزت‌آفرین که با آمدنش، افسار‌های بزرگ از جسم نالان و غل و زنجیر از پای ما، باز شده تا ما را با خود از این فرش به سوی عرش برد.

همه شهر در نبود و فقدان مادر و پدرت که سال‌ها چشمانشان، به زنگ درب خانه دوخته بود و خیره ماند، داغدار و گریانند، زندگی بی تو و آن برادر شهیدت، صفایی در خانه نگذاشته بود، وگرنه آن‌ها می‌ماندند و برای آمدنت، کوچه را آب و جارو می‌کردند.

آب و جاروی کوچه با ما! ولی بند زدن دل شکسته خواهران و برادرانت با کیست؟ کدامین دوره را برای آمدنت، گردیده‌اند و کدامین روضه را برای تو خوانده‌اند و کدامین دخیل را برای تشرفت، بسته‌اند؟

عابدی که از رمضان به سوی معبود شتافت، شجاعی که تسلیم رضای حق تعالی گشت و جنگاوری که در دل خاک اهریمن، سال‌ها ماند تا ما برویم و کربلای حسین (ع) را زیارت کنیم و حتی معبری برای عبور ما گشود و از آنجا پلی به سعادت برای ما بنا نهاد.

شهید رحیم رجبی نارکی در عملیات رمضان و در سال 1361 در جنوب شهر بصره عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و در چند ماه اخیر، در پی تفحص، پیکر مطهرش کشف و شناسایی شد تا در جوار پدر و مادر عزیزش و برادر و عموی شهیدش در خاک میهن اسلامی برای همیشه تاریخ بیارامد تا ما بیدار بمانیم و راهش را ادامه دهیم!»

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi