شناسه خبر : 61232
دوشنبه 26 شهريور 1397 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز؛ کشور میزبان پیکر ۷۲شهید گمنام

امروز؛ دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۷ همزمان با هفتمین روز ماه محرم و ایام عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) پیکر مطهر ۷۲ شهید گمنام دفاع مقدس در ۸ استان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

فردا؛ سراسر کشور میزبان پیکر مطهر 72 شهید گمنام

این شهدا که بخشی از 135 شهیدی هستند که در روز پنج شنبه در پایتخت تشییع شدند در استان‌های کرمان، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، فارس، اصفهان و خوزستان با حضور عموم مردم تدفین می‌شوند. اطلاعات وداع، تشییع و تدفین این شهدای گمنام در ادامه قابل مشاهده است:

استان خراسان رضوی:

مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر 9 شهید گمنام فردا؛ دوشنبه 26 شهریور در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در مرکز فرهنگی امام رضا(ع) در شهر مشهد استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان رباط سنگ در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان فاروج در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 28 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در پدافند هوایی شهر مشهد در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 23 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در پادگان آجا در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 28 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  گلمکان در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  فاروج در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 15 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در پدافند هوایی مشهد در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  رباط سنگ در استان خراسان رضوی تشییع و تدفین خواهد شد.ا

استان خوزستان:

خوزستان میزبان 9 شهید گمنام است. تشییع پیکرهای این شهدا از حسینیه عاشقان ثارالله آغاز و مسیر‌های میدان شهدا، پل سفید و فرمانداری اهواز را طی می‌کند. مراسم ساعت 7:30 صبح با زیارت عاشورا آغاز و در ادامه سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به سخنرانی می‌پردازد. مراسم وداع با این شهدا، امشب(25 شهریورماه) در محل‌های شامل حسینیه ثارالله، بین‌الحرمین(کیانپارس)، حصیرآباد، زیتون کارمندی و شهرستان کارون برگزار خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  ایذه در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 25 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان ایذه در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  شوشتر در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان شوشتر در استان خوزستان  تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است و در شهرستان  باغ ملک در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 21 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  باغ ملک در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 21 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان باغ ملک در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهر اهواز در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهر اهواز در استان خوزستان تشییع و تدفین خواهد شد.

استان آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی میزبان 9 شهید گمنام است. مراسم وداع با شهدا امشب یکشنبه 25 شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد. مراسم تشییع پیکر پاک این 9 شهید گمنام،  روز دوشنبه 26 شهریورماه ساعت 9:30 از مصلی حضرت امام خمینی(ره) به طرف میدان ساعت برگزار خواهد شد.

شهید 19 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان باغ معروف در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 22 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  باغ معروف در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در صنایع شهید کریمی شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان قره چمنو در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  قره چمنو در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 19 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  اسکو در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 23 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  سردود در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 27 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  سردود در استان آذربایجان شرقی تشییع و تدفین خواهد شد.

استان فارس:

استان فارس میزبان 9 شهید گمنام است. مراسم وداع با شهدای گمنام در روز یکشنبه 25 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) برگزار و در روز بعد پیکر مطهر 8 تن از شهدا برای مراسم خاک‌سپاری به شهرستان‌های فارس انتقال داده می‌شود. پیکر این شهدا در شهرستان‌های داراب، خرامه، اقلید، لارستان و در پادگان المهدی جهرم به خاک سپرده می‌شود و پیکرمطهر یک شهید دیگر در مرکز صداوسیمای فارس مهمان مردم شهیدپرور شیراز است.

شهید 22 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در صداوسیما استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 16 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در منطقه نظام آباد استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 26 ساله در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده است و در منطقه نظام آباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 32 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در پادگان موشکی آیت الله نجفی لاری در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 30 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهر فدامی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  فدامی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در معزآباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 23 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است و در شهرستان  معزآباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در تیپ المهدی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان 9 شهید گمنام است. پیکر این شهدای والامقام از ساعت 10:30 روز دوشنبه 26 شهریور ماه از چهارراه بسیج به طرف میدان آزادی کرمانشاه و با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع می‌شود. مراسم وداع با این شهیدان والامقام روز یکشنبه 25 شهریور ساعت 21 در مسجدالنبی(ص) واقع در بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

شهید 22 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان اسلام آباد در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 21 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  اسلام آباد در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 22 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان  هرسین استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 25 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  هرسین در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در شهرستان گیلانغرب(مطلع الفجر) استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 22 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در قرارگاه عملیاتی نزاجا در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  سهند در استان کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

استان مازندران:

پیکرهای مطهر این شهدا که قرار است در چهار نقطه استان خاکسپاری شود، قرار است امشب در مراسم استانی وداع با شهدای گمنام در حسینیه سپاه بابل اعزام شود. مراسم تشییع پیکرهای مطهر 9 شهید دوران دفاع مقدس صبح فردا دوشنبه از میدان شهدا به سمت امامزاده یحیی ساری تشییع و برای خاکسپاری به شهرهای قائم‌شهر، نکا، تنکابن و شیرود انتقال داده می‌شود.

شهید 21 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در شهرستان تنکابن استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 25 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است و در شهرستان  تنکابن در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در دانشگاه آزاد نکا در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 25 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در دانشگاه آزاد نکا در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است و در شهرستان  شیرود در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان شیرود در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در حوزه علمیه شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  بهمنمیر در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان بهمنمیر در استان مازندران تشییع و تدفین خواهد شد.

استان کرمان:

کرمان میزبان 9 شهید گمنام است. مراسم وداع با پیکر این شهدا امشب در حسینه ثارالله برگزار می‌شود. دو شهید گمنام در سپاه ثارالله کرمان و دو شهید دیگر برای خاکسپاری به بهرمان رفسنجان منتقل می‌شوند و پیکر بقیه شهدای گمنام پس از تشییع به تهران برمی‌گردند.

شهید 20 ساله در عملیات کربلای6 منطقه سومار در شهرستان جیرفت استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 17 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان جیرفت در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 19 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در شهرستان گنبد گنجی در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 18 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  گنبد گنجی در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 15 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در مقر ستاد سپاه ثارالله در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 22 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در مقر ستاد سپاه ثارالله در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 19 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان ریگان در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 26 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  بهرمان رفسنجان در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 25 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهر بهرمان شهرستان رفسنجان در استان کرمان تشییع و تدفین خواهد شد.

استان اصفهان:

مراسم تشییع 14 شهید دوران دفاع مقدس هم در اصفهان برگزار می‌شود. از این تعداد 5 شهید شناسایی شده که یکی از آن‌ها اصفهانی، 2 شهید نجف آبادی، یک شهید فلاورجان و یک شهید هم متعلق به شهرضا هستند که به همراه 9 شهید گمنام در روز دوشنبه 26 تشییع از فلکه رهنان به سمت آتشگاه تشییع می‌شوند.

شهید 18 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  سجزی در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 40 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان سجزی در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در مقر لشکر نجف در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 23 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  برخوار در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 16 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در شهرستان برخوار در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 20 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در شهرستان جرقویه در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 28 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهرستان  جرقویه در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید 21 ساله در عملیات کربلای 6 منطقه سومار به شهادت رسیده و در شهرستان دهاقان در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi