شناسه خبر : 61238
دوشنبه 26 شهريور 1397 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت امور ایثارگران سپاه به خانواده های ایثارگر «حسین زاده» و «برنای»

اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت همسر جانباز و خواهر دو شهید را تسلیت گفت.

فاش نیوز -  اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت همسر جانباز اکبر حسین زاده و خواهر شهیدان دفاع مقدس، احمد و حسن برنای را تسلیت گفت.

برپایه این گزارش، اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران که رابطه تنگاتنگی با اقشار مختلف ایثارگران دارد درگذشت این بانو را که خود از بسیجیان فعال و از کنیزان حضرت زهرا سلام الله علیها و خادم اهل بیت علیهم السلام بوده است را به خانواده، فرزندان، بستگان و خصوصا" جانباز «اکبر حسین زاده» همسر داغدار آن مرحوم تسلیت گفته است.

 حاجیه خانم بُرنای که خواهر شهیدان احمد و حسین بُرنای، از شهدای دفاع مقدس و همسر جانباز «اکبر حسین زاده» بود، چهارشنبه شب مطابق با 21 شهریور ماه و دوم ماه عزای حسینی در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، تشییع باشکوه این همسر جانباز و خواهر دوشهید در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۲۳ ساعت ۹/۳۰ صبح از مقابل مسجد امام سجاد (ع) تهران انجام شد و مراسم خاکسپاری اش نیز در بهشت زهرا (س)ی تهران، جنب سالن دعای ندبه، قطعه ۵۷ انجام شد.
همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و درگذشت این بانوی مکرمه، مجلس عزاداری حسینی و ترحیم ایشان دیروز یکشنبه بیست و پنجم شهریور در مسجد الرسول میدان رسالت برگزار گردید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
روح بلندش همراه با برادران شهیدش با حضرت اباعبدالله علیه السلام محضور بشود ان شاالله.
خداوند به حاج اکبر آقای حسین زاده و فرزندان بزرگوارش صبر و بردباری عنایت بفرماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi