شناسه خبر : 61245
دوشنبه 26 شهريور 1397 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی «میر سلامت گنجی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «میرسلامت گنجی» پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ، در سن ۷۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد «میرسلامت گنجی» پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ، در سن 71 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر جانباز شهید میرسلامت گنجی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین شهرستان اسلامشهر، از محل اردوگاه فرهنگی شهید غلامی تا  گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) تشییع و خاکسپاری شد.

اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر و فرماندار، ائمه جمعه چهاردانگه و اسلامشهر و مسوولین دستگاه‌های قضائی و اجرایی شهرستان، پس از اقامه نماز بر پیکر شهید، پیکر مطهر شهید را تا گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) تشییع و درجوار دیگر شهدای این منطقه تدفین کردند.

شهید میرسلامت گنجی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در تاریخ 1326/2/3 دیده به جهان  گشود. با آغاز جنگ تحمیلی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌ عنوان یک بسیجی ایثارگر عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در تاریخ 1365/3/4 در عملیات کربلای 8 در منطقه فاو بر اثر اثابت ترکش به شکم و نخاع مجروح گردید.

جانباز شهید گنجی با 70 درصد جانبازی پس از 32 سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات وارده در سن 71 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معشوق عزیمت نمود.

از این شهید والامقام 2 فرزند پسر به یادگار مانده تا ادامه دهنده راه ماندگار و پرصلابت شهدا باشند.

http://tehrannews.ir/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0245-700x466.jpg

http://tehrannews.ir/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0270.jpg

 

اینستاگرام
بسم رب الشهدا و الصدیقین
با قلبی اندوه و دلی غمگین شهادت و عروج ملکوتی این شهید والامقام را که سال ها با تحمل درد و رنج شهادت گونه از این دنیای فانی سفر کردند به خانواده محترم و فرزندان غیور و برادران نمازی تسلیت عرض می کنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi