شناسه خبر : 61254
دوشنبه 26 شهريور 1397 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن هر بلایی سرمان آورده!

هرگونه آزار و اذیت و ضدیت با مسلمانان حرام و گناه کبیره است اما میدانیم سال هاست پس از انقلاب اسلامی ایران وضعیت استکبار جهانی رو به افول و نابودی گذاشته است. استکبار جهانی سال هاست برای نابودی و کشتار و قتل عام مسلمانان دست به هر جنایتی زده است حتی مردم آمریکا و اروپا را برای بدنام کردن مسلمانان بوسیله القائده، طالبان، داعش و سایر تروریست ها به قتل رسانده است.

 استکبار جهانی با تطمیع مسئولان کشورها، توانسته به برخی مسلمانان در کشورهای بوسنی، عراق، سوریه، لیبی، میانمار، یمن، بحرین، مصر، فلسطین و افغانستان و غیره دسترسی داشته و آنان را به قتل برساند که آمار قتل عام مسلمانان در سال های گذشته از ده ها میلیون نفر گذشته است.
آنها بوسیله عده ای مسئول وطن فروش و با به خدمت گرفتن گاها" روحانی نماها در ازای گرین کارت و مبالغی دلار تلاش می کنند به صفوف مستحکم مسلمانان ایرانی دست پیدا کنند تا ایرانیان را نیز قتل عام کنند. زیرا استکبار جهانی ملت و انقلاب اسلامی ایران را عامل بیداری مسلمانان و ملت های جهان می داند و قصد دارد با هر ترفند و حیله ای به ملت ایران دست پیدا کند و تمام مسلمانان بخصوص شیعیان اثنی عشری و شهادت طلب را قتل عام کند.

 افسوس که عده ای خود فروخته فکر کردند با گرین کارت و دلارهای نجس و حرام می توانند شاهد کشتار و قتل عام مسلمانان و شیعیان ایرانی باشند و خودشان در امان بمانند! در حالیکه چنانچه استکبار جهانی (خدای ناکرده) بتواند به ملت ایران دست پیدا کند اولین نفراتی را که به قتل می رساند همین وطن فروشان اجنبی پرست و احمق هستند که نقشه و راه های نفوذ را به دشمنان نشان می دهند.
مقام معظم رهبری در خصوص تمام مسائل کشور اظهار امیدواری و آینده درخشان کشور را پیش بینی کرده اند، اما در موضوع رشد بی سابقه نقدینگی اظهار نگرانی کردند.

می دانیم حدود یکصد سال قبل انگلیس با خرید غلات و مایحتاج مردم، قحطی مصنوعی ایجاد کرد و بیش از نیمی از مردم ایران را به کشتن داد. لذا اینکه می گویند 16 هزار تریلیون نقدینگی در جیب مردم است، حرفی نابجا و اشتباه است، چون این مبالغ نجومی در اختیار دشمنان داخلی قرار دارد که سال هاست با نفوذ در حاکمیت بیت المال را چپاول کردند و در چند سال گذشته هرچه بودجه و درآمد کشور بوده در اختیار گرفتند.

  چنانچه کمی موضوعات اقتصادی کشور را بررسی کنیم یقین داریم دشمنان اسلام و مسلمین بطور گسترده در حاکمیت نفوذ کرده اند و به شدت مشغول تخریب اعتقادات و اعتماد ملت به نظام اسلامی هستند تا در وقت مقتضی با ایجاد شورش راه را برای نفوذ استکبار باز کنند.
اگر هوشیار نباشیم و همچنان از شورش دشمنان داخلی هراسان باشیم و سیاست های گذشته را برای آزادی مطلق رسانه های دشمنان (برای شستشوی مغزی مردم) ادامه دهیم و ندانیم که مردم زیر فشارهای اقتصادی و معیشتی سختی و مرارت می کشند تاریخ کوفیان تکرار خواهد شد.

همانطور که امام علی (ع) به کوفیان هشدار داد "چنانچه در مقابل توطئه و دسیسه های معاویه کوتاهی کنند آنگاه آنچنان بر آنها مسلط خواهد شد که از کوفیان بجز تعدادی باقی نماند".

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi