شناسه خبر : 61299
یکشنبه 01 مهر 1397 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بااعلام عزای عمومی در اهواز:

برنامه تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به اعلام عزای عمومی در روز دوم مهر ماه گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اهواز نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/06/31/139706310949158715455844.png

عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: روز دوشنبه رأس ساعت هشت و نیم صبح ۲۵ شهید حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در این شهر تشییع می شوند.

وی با دعوت از عموم مردم شهید پرور خوزستان و اهواز افزود: مسیر تشییع مانند دیگر مراسم های گذشته از مقابل حسینیه ثارالله تا چهارراه نادری است؛ پس از آن شهدای اهوازی به گلزار شهدا و شهدای شهرستانی نیز به زادگاه خودشان منتقل می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در پایان گفت: آخرین آمار حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز ۲۵ شهید و ۶۹ زخمی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi