شناسه خبر : 61300
یکشنبه 01 مهر 1397 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکومیت جنایت تروریستی اهواز

با صلابت اعلام می کنیم آماده ایم همچنان در راه آرمان های بلندامام راحل و مقام عظمای ولایت، و در دفاع از ملت عزیزمان جان ناقابل خویش را فدا کنیم.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی طی بیانیه ای، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حمله تروریستی اهواز را که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان خوزستانی و دو تن از جانبازان ویلچری شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله(ع)

در آستانه سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا، و همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین، امام زین العابدین (ع) در حالی که مردم غیور ایران اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان خود را مهیای گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس می کردند، منافقان کوردل و تجزیه طلب با هدف قراردادن مردم شریف اهواز و نیروهایی که در حال رژه بودند، عده ای را به شهادت رساندند و بسیاری دیگر از زنان، کودکان و نیروهای مسلح را زخمی کردند.

این بار نیز جیره خوران استکبار جهانی بابرنامه ریزی آمریکایی صهیونیستی، با پول های نفتی مرتجعین منطقه و گاوان شیرده منطقه، همزمان با سالروز جنگ تحمیلی، با حمله ی کور تروریستی دراهواز اقدام به قتل عام جمعی ازمردم دلاور و نیروهای محافظ امنیت کشور کردند که در میان شهدای این جنایت، تعدادی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مقام عظمای شهادت رسیدند.
درود خدا بر غیور مردانی که با لباس مقدس سربازی، پاسداری و امنیت، خود را سپر تیر خصم کردند تا کمترین آسیب به مردم، کودکان و زنان اهوازی برسد.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و جامعه ایثارگری ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه مزدوران جیره خوار استکبار در به خاک و خون کشاندن هم میهنان، و با عرض تبریک و تسلیت به امام خامنه ای، امت شهیدپرور و به ویژه خانواده محترم جانبازان ویلچری دفاع مقدس، شهیدان «منجزی» و « لویمی»،  با صلابت اعلام می کنیم آماده ایم همچنان در راه آرمان های بلندامام راحل و مقام عظمای ولایت، و در دفاع از ملت عزیزمان جان ناقابل خویش را فدا کنیم.

از مسیولین خدوم، ملت هوشیار، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی و قاطبه ایثارگران معزز نیز می خواهیم همچنان با اقتدار و افتخار از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و امام شهیدان(ره) پاسداری نمایند و راه و رسم شهیدان والا مقام را در بطن جامعه نهادینه سازند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi