شناسه خبر : 61302
یکشنبه 01 مهر 1397 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محرم پررونق امسال تابستان داغ را خاک کرد


«حادثه اهواز ذیل یک میز بالادست مشترک ضدایرانی در خارج از ایران هدایت و طراحی شده که تروریست‌های امروز تنها یکی از پیمانکاران این میز محسوب می‌شوند.»
جهان‌نیوز با اشاره به جنایت تروریستی دیروز در اهواز نوشت: حادثه اهواز ادامه تحرکات قدیمی برای به هم زدن اقتدار امنیتی و نظامی کشور است و هم ادامه تحرکات سنتی ضدامنیتی در استان‌هایی با ویژگی قومی و مرزی است. در استانی همانند خوزستان پیمانکاری این تحرک سنتی برعهده گروه‌هایی همچون الاحوازیه است و یا در استانی مانند سیستان و بلوچستان نیز گروهی همانند گروه عبدالمالک ریگی را به استخدام درمی‌آورند. جالب‌تر آنکه این دو گروه رسما از چند سال قبل با هم توافقنامه امنیتی و نظامی امضاء کرده‌اند! البته طبق معمول سرویس‌های اطلاعاتی عربستانی ذیل سرویس مثلث بالادست امنیتی انگلیس، اسرائیل و آمریکا واسطه این توافقنامه بوده‌اند.
اقدام تروریستی اهواز نشان داد که جنگ اقتصادی در ایران ناامیدکننده پیش می‌رود. این پروژه اگر موفق می‌بود سرویس‌های اطلاعاتی دوباره به اقدام کور تروریستی متوسل نمی‌شد. آن هم در شرایطی که همواره پس از اقدام تروریستی، کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل در ایران منفورتر می‌شوند.
زمان اقدام گروه‌های تروریستی از قبل و با حساسیت خاص توسط سرویس‌های اطلاعاتی بالادست تعیین می‌شود. طبیعی است که تابستان داغ یکی از زمان‌های مناسب برای اقدام تروریستی در ایران محسوب می‌شده است. اما تابستان داغ در حالی در ایران تمام شد که روزهای آخر این فصل با ایام عزاداری سالار شهیدان همراه شد. ماه محرم همواره انقلاب در ایران را در همه ابعاد فرهنگی و اعتقادی دوباره به روز می‌کند. امسال با وجودی که همزمان با جنگ اقتصادی در ایران، خباثت علیه محرم با عملیات انتحاری برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز همراه شد، ولی یک بار دیگر محرم امام شهیدان در دو هفته گذشته انقلاب در ایران را دوباره به روزرسانی کرد. محرم امسال یک بار دیگر تفکر ایستادگی در برابر همه جلوه‌های استکباری - جنگ اقتصادی، رسانه‌ای، تروریستی و تجزیه‌طلبی - را در عموم مردم کشورمان به روزرسانی کرد. به همین دلیل دیروز در اهواز بیش از همه چیز از محرم انتقام‌گیری شد. عصبانیت مجدد از محرم آنقدر سنگین بود که میز ضدامنیتی بالادست غربی را مجبور به انتحار کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi