شناسه خبر : 61315
یکشنبه 01 مهر 1397 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان!

ناشناس (غروب گرگ ها، گرفتاری کفتارها) - حکم مقام معظم رهبری و دستورات قرآنی، نبوی، علوی و حسینی تا فرامین مهدوی، همگی بیانگر نظارت عامه و اصل امربه معروف و نهی از منکر و غضب در مقابل بدکاران و ظالمین و کمک به مظلوم و تعاون بر نیکی ها و تقوی و عدم همکاری در گناهان و ظلم هاست.

 در همین رابطه مطلب جالبی از یکی از دوستان به نگارش درآمده است تحت عنوان:
جانشین پروری دروغین و ساختگی و تقلبی در بنیاد استان اصفهان که سیر اداری این پروژه و طرح صوری و فرمالیته و ساختگی و مزایای مادی و حکمی و... آن را برای مدیران بهره مند شده ی از این نمایش جانشین پروری بطور کامل به تقریر و نقد کشیده است و چند نمونه از مصادیق ضروری و الویت دار این طرح جانشین پروری که با فریب کاری بطور کلی مورد غفلت قرار گرفته است را تبیین و ترسیم کرده است.


به عنوان مثال:

۱- تربیت و آموزش و جانشین پروری کارشناسان کمیسیون احراز جانبازی ...
که متاسفانه بعد از ۶ شش ماه از بازنشستگی یکی از کارشناسان مربوط به کمیسیون احراز، هنوز مشارالیه بصورت غیرقانونی، با توجه به قانون عدم اشتغال و بکار گسری بازنشستگان، تحت هر عنوان در کمیسیون های احراز بنیاد حاضر شده و اظهارنظر رسمی و کارشناسی می نماید و این تاییدیه ها و صورت جلسه های حساس و احراز را دچار اشکال قانونی می نماید.

۲- جانشین پروری معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد استان.
که با کمال تاسف پس از شش ماه از بازنشستگی معاون مربوطه هنوز این معاونت با سرپرست بصورت غیر مطلوب اداره می شود.

۳- جانشین پروری معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی که متاسفانه در ابتدای سال ۱۳۹۶ بصورت غیر منتظره معاون قبلی این حوزه را عزل و الزام به استعفاء کردند و یکی از نیروهای ستادی که سابقه ی مدیریتی قابل قبولی نداشته و مدرک تحصیلی ایشان و سوابق تجربی وی غیر مرتبط با این مسئولیت و پست حساس می باشد را به این سمت گماردند که طبق نظر سنجی به عمل آمده و بررسی عملکرد مدیریتی مشارالیه در حوزه ی نیروی انسانی و اداری و مالی، کارنامه ی قابل قبولی را از خود ارائه نکرده است.

۴- مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان که با تکمیل و پرشدن ۳۵ (سی و پنج) سال سابقه ی بیمه پردازی در بنیاد و اتمام زمان حضور سازمانی و قانونی در بنیاد و پس از گذشت چندین ماه از اتمام زمان و پایان یافتن تاریخ حکم مدیر کلی، نه تنها جانشین پروری در این پروسه ی غیر واقعی و نمایشی نداشته است و همه ی مراحل این دستورالعمل و دوره ها و مستند سازی ها را به صورت فرمالیته و برای کسب مزایا پرکرده است، الان هیچ جایگزینی را برای انتقال این مسئولیت (خاتمه یافته) به بنیاد مرکز معرفی نکرده است و بلکه مصرانه و به صورت غیر طبیعی اصرار به ادامه حضور در اداره کل بنیاد دارد که قطعا" توسط نهادهای قانونی و نظارتی در حال بررسی و رسیدگی است.

 ۶- رییس اداره ی امور کارکنان اداره کل بنیاد استان که علیرغم نارضایتی فزاینده کارکنان گرانقدر و خدوم بنیاد و عزم جدی معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی اداره کل بنیاد از بدو خدمتش در فروردین ۱۳۹۶ تاکنون مبنی بر تغییر و جایگزینی این فرد، متاسفانه به علت عدم جانشین پروری و مقاومت خود فرد و لابی ها و رانت های متعددی که دارد هنوز با توجه به ضرورت تغییرات و اصلاحات در این بخش و مشکلات و گره هایی که این فرد برای سایر مجموعه های مرتبط با نیروی انسانی ایجاد می کند هیچ اقدام موثری انجام نداده اند.
و ...
تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...


گروه همایش بزرگ ایثارگران استان اصفهان
شهریور ۱۳۹۷ مقارن با محرم الحرام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کاسب خوبی هستی فاش نیوز
چرا زورتون اومده که فاش نیوز داره چهره واقعی دزدان و فاسدان اصلی بنیاد را آشکار میکنه.
بنیاد گورش کجا بود که کفنش باشد
فاش نیوز انتشار مطالب مربوط به اصفهان را متوقف کردید راستی تهدید شده اید یا تطمیع
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi