شناسه خبر : 61331
دوشنبه 02 مهر 1397 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل شدید معیشتی درمانی!

محمد رفیعی نژاد- مجروح شیمیایی اعصاب و روان هستم. تایید و احراز جانبازی در سپاه کمیسیون بدوی عالی و در بنیاد دارم فاقد درصد از سال هفتاد و نه پیگیرم وبی فایده. در دفاع مقدس بسیج اعزام شدم به علت اینکه دفترچه آماده به خدمت خواستند و دادم، سربازی حساب شد.

 مشکل شدید معیشتی درمانی دارم. اقساط مسکن مهر و پرداخت نکردم. مدت هاست برق و آب بدهکار و قطعه فرزندانم دردانشگاه دولتی پرستاری قبول شدند. هزینه های اولیه ثبت نام دانشگاه و حتی عکس فتوکپی هم در توانم نیست.

 کار تولیدی داشتم وموفق حتی برای تولید وام هم نگرفتم. با تلاش خودم و همسرم از منزل کار شروع کرده و به بیست وسه نیروی کار رسانده و در شهرک صنعتی کارگاهی به مشارکت گرفتیم اما درطی یک سال زحمات چندین ساله شبانه روزی بر باد رفت و با ورود اجناس مشابه چینی در حالی که حاصل تولید در انبار انباشته بود به خاطر قیمت کم اجناس خارجی و چینی بفروش نرفت و شکست سنگینی خوردم و تمام اندوخته و سرمایه ام ازدست رفت و بدهکار شدم.

شرایط جسمی روانی ام بدتر شد و تا به امروز با مرگ تدریجی و شرمندگی نزد خانواده و دوستانم گذشت. امروز فقط مشکلم نگه داشتن سقفی بالای سر خانواده ام هست و اینکه هزینه تحصیل فرزندانم را بدم مشکل معیشت و درمانم حل شود.

از آنجایی که دیگر امیدم از اندک حمایت سپاه و بنیاد قطع شده، از شما درخواست یاری و مشاوره دارم که چکار کنم. حتی توان گرفتن وام هم ندارم. به خاطر ضامن که حداقل یک تاکسی بگیرم تا آنجایی که توان دارم وعمری هست حداقل از خانواده ام حمایت کنم.

والله خسته ودرمانده وشرمنده ام و فریادرسی هم نیست.

ممنون از شما که وقت گذاشته ومیگذارید دعا گوی شما

رفیعی نژاد گرگان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود همرزمان گرامی
ستاد کل نیروهای مسلح طی دستورالعملی با مشارکت بنیاد اعلام کرده است که به همه جانبازان فاقد مدارک پزشکی 5% جانبازی به آنان داده می شود .نکاتی که در این دستورالعمل ابلاغی وجود دارد این است که اختیارات را به کمیسیون پزشکی یگانهای اعزام کننده تفویض کرده است .
چند سوال از ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران دارم که ضرورت دارد حتما به ایثارگران باید پاسخگو باشند.
1-مجروحانی که صورت سانحه خود را از یگان اعزام کننده اخذ کرده اند مگر این یگانهای اعزام کننده زیر مجموعه نیروهای مسلح نبوده اند؟
2-اگر تصور شود که یگان اعزام کننده و یا همان نیروهای مسلح صورت سانحه مجروح را جعل کرده است !!!
آیا همه یگانهای اعزام کننده از قبیل ارتش و سپاه پاسداران و صنایع دفاع و .... جاعل هستند؟
2-1به فرض اینکه چند نفر از مجروحین دارای صورت سانحه جعل شده باشند که اصلا چنین امری محال است ,آیا بیش از صدهزار نفر دارای صورت سانحه همه اقدام به جعل کرده اند ؟
اگر این فرضیه درست باشد نتیجه گرفته می شود که همه کارکنان و کادر نیروهای مسلح جاعل بوده و هیچ فرد صالحی در این دستگاهها وجود ندارد و این بزرگترین ظلم به نیروهای مسلح چهرگانه می باشد.
با توجه به مواردی که مطرح شد کمیسیون پزشکی نیروهای مسلح دادن درصد به متقاضیان مجروح را داشتن مدارک پزشکی همزمان و طول درمان میداند و پروسه تعریف شده برای احقاق حقوق مجروحان فاقد درصد مشکلی را از مشکلات آنان حل نخواهد کرد مگر اینکه دستورالعمل ابلاغی راه را برای اعاده حقوق متقاضیان مجروح تسهیل نماید.
سلام کارت ایثار دارم بیماری اعصاب وامبول خون دارم در منطقه سوما ر دچار عوارص شیمیایی قرار گرفتم لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم
سلام به تمامی زحمت کشان فاش نیوز وسنگ صبور که کفش اهنین وتن پولادین میخواد وخدا درعین مشکلاتش بهش داده دکتر ساقی عزیز که از خدای منلن طول عمر باعزت میخوام مخاطبم دکتر عباسپور سلام اسمی دازید که نشیت از علمدار کربلاست بابالحوایج قمربنی هاشم ابوالفضل العباس ) (ع)همسرم در حزیان هستید صعب العلاج که اعصاب وروان شدید که زیر پوشش بهزیستی وپذیرفته کمیسیون ۱۳۴ واز کار افتاده کمیسیون بنیاد وحق پرستاری که اسم هست ولی برای ما هیچ خدا خوشش میاد همسرم جوانی وفرزندان گذاشت ورفت از مملکت و..دفاع کنه فقط بدبختی وسختی را ما میکشیم. که زمان جنگ اهواز بودیم وفرزندانم همه مشکل اعصاب دارند خلنه ما بقول معروف هر روز عروسی پسرم ۳۵ سال هنوز مجرد وبیکار لیسانس بیکار بامعدل بالای ۱۷ افسرده وخانه نشین وبدن تابلونقاشی پدر که حرمتش محفوظ هر چه بد باشه باباست وعشق چه دنسل برامون ساختند مسیولین بی کفایت که با جان فشان اینها پشت نیز خیانت بجای خدمت نشستند کم گفته نشده ولی گوش شنوایی نیست شنیده ام خیلی تلاش میکنید ودریغ ندارید دکتر عباسپور نشمل درنان هم من وهم همسر وفرزندانم داریم ولی میگویند شما باید دستور بدهید ترا حرمت این ماه با توجه به صعب العلاجی و مشکل ریه وراه رفتن و....ورای از کارافتادگی کلی وحق.پرستاری ودرصد.....همسرم وعزت اسم که داری کمک خودتان را از مادریغ نکنیدشاید اقای شهیدی فکر میکنه ما دیگه سربار.هستیم بخدا انسانیم زمانی خاک این زمین زیر دای پوتین وچکمه نا نیلرزید اقای شهیدی میشه بگی شما کجا بودید؟دکتر عباسپور منتظر تماس میدونم کارهاتون زیادهست تراخدا برای ما هم وقت بذارید ویک تماس~۵~ ۲ دقیقهمشکلمون حل بشه ان شا ال..ممنون
سلام ، رییس جمهور در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل کمی به مواضع آمریکا انتقاد کرد بلافاصله قیمت نفت به 80 دلار رسید یعنی عملکرد مسئولان کشور تاثیر مستقیم در اقتصاد دارند لذا اغتشاش ارز و طلا را میتوان با همین فرمول ارزیابی کرد که عملکرد پنج سال کرنش و التماس مسئولان فعلی عامل آشفتگی اقتصاد کشور شدند.
بنابراین مطابق فرامین مقام معظم رهبری میبایست اقدامات انقلابی در سطحی وسیع همراه با مبارزات اسلامی بر علیه استکبار جهانی بشدت فعال شود زیرا در حالیکه شیطان بزرگ بطور علنی تمام کشورهای جهان را بر علیه نظام اسلامی تحریک به دشمنی میکند و مسئولان ایران بجای مقابله و رسیدگی به گرانیهای افسار گسیخته تلاش میکنند در اوج رفاه و تجملات گرایی و ساپورت آقازاده ها در کشورهای غربی متاسفانه لوایح استعماری را مطابق خواسته شیاطین و دشمنان غربی تصویب کنند نتیجه چنین برآیندی مساوی با فروپاشی اقتصادی و بی ارزش شدن پول ملی و مشکلات شدید معیشتی مردم شده است که کارد را به استخوان رسانده و زمینه را آماده فوران خشم مردم کرده است.
مردم ایران بنابر فرمایشات امید بخش مقام معظم رهبری و نویدهای پیروزی در قرآن کریم به آینده دلخوش کردند لیکن برای مقاومت و مبارزه میبایست نسبت به تورم دهها درصدی به وضعیت معیشتی مردم کمک شود. در حال حاضر بجز قول و وعده های همیشگی و فاقد عمل که باعث افزایش نارضایتی و خشم مردم شده میبایست به فوریت نسبت به تشکیل ستادی انقلابی برای جلوگیری از افزبش قیمت بی پایه و اساس اقلام خوراکی اقدام عاجل بعمل آید. چه دلیلی میتواند رب گوجه فرنگی و لبنیات و سبزیجات و مواد خوراکی تولید داخل و غیر وابسته به ارز را چندین برابر نماید بجز سودجویی و سوء استفاده دلالان و تولید کنندگان ناجوانمرد که همیشه خون مردم را مکیده و در کشورهای غربی سرمایه کردند. آیا دین مبین اسلام برای رفع مشکلات اجتماعی فقط بایستی بر دوش مسلمانان فشار بیاورد آیا روشی برای کنترل و مبارزه با سودجویی مستکبران از شرایط جنگی ندارد یا اینکه با توجه به واریز درصدی از قیمت تولیدات به جیب دولت همچنان مخالفتی با افزایش درآمد دولت ندارند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi