شناسه خبر : 61349
سه شنبه 03 مهر 1397 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در وزارت ارشاد صورت گرفت؛

تقدیر وزیر ارشاد از برخی هنرمندان عرصه دفاع‌مقدس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز از برخی هنرمندان عرصه‌های دفاع مقدس با اهدای تقدیرنامه تجلیل کرد.

فاش نیوز- مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد.
 
خبرگزاری فارس: طهمورث، انسیه‌شاه‌حسینی، محمدمهدی سیار و رحیم مخدومی تقدیر شدند
 
بر اساس این گزارش در این مراسم از تعدادی هنرمندان شاخه‌های مختلف هنری تقدیر شد که از آن جمله می‌توان به نام‌های انسیه شاه‌حسینی فیلمساز عرصه دفاع مقدس، جمشید جم خواننده،‌ سیاوش طهمورث بازیگر، کمال‌الدین شاهرخ، مدرس و عکاس دوران انقلاب و دفاع مقدس،‌ نصرالله قادری، هنرمند عرصه تئاتر، علی سلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما، محمدمهدی سیار شاعر، مجید فدایی‌منش مدرس انجمن خوشنویسان ایران، داود نیک‌نام خوشنویس کتیبه ضریح امام حسین (ع) و حضرت رقیه (س) و رحیم مخدومی، نویسنده اشاره کرد.
 
در ادامه این مراسم سیاوش طهمورث پس از دریافت تقدیرنامه خود در سخنانی کوتاه گفت:‌ این مراسم و چنین ارزش‌گذاری‌هایی دلیلی آن است که هنوز این افراد و دوستانی هستند که به یاد شهدا و جانبازان و خانواده شهدا هستند.
 
وی گفت:‌ به عنوان یک هنرمند در این عرصه انجام وظیفه می‌کنیم و یکی از هنرها زنده نگه داشتن تاریخ است و ما جز این کاری نمی‌کنیم.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi