شناسه خبر : 61361
یکشنبه 08 مهر 1397 , 04:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمی گذارند دیوار بکشم!

عزیز شیری- خدمت ریاست عالی بنیاد شهید وامور ایثارگران ایران عزیز

۸ سال یه قطعه زمین با هزار مکافات از دوستان خودم با فروش زندگی خودم بصورت دوستانه خریداری کردم که دو طرف این زمین دیوارکشی شده و زمین در بافت شهری میباشد و برای اینکه مستاجر هستم و ما خانه ۹۰۰ هزار تومان اجاره خانه و۲۰۰هزارتومان نیز هزینه های مصرفی ابو برقو گازو تلفن پرداخت می کنم از مستمری دریافت شده ۱۵۰۰ چقدر میماند؟!

 آقای شهیدی! آبرو و حیثیتم در خطر است. اساس منزلم را صاحب خانه به کوچه می گذارد. نمیتوانم اجاره خانه بدهم. فامیل و دوستان همه تمسخر می کنند. همه مزمت می کنند و می گویند کو آن دولتی که دست شما را گرفته یاری کند؟

واقعا مستاصلم. واقعا زندگیم درحال فروپاشی میباشد. در زمینم چادر زدم، شهرداری نگذاشت زندگی کنم! با شهردار منطقه ۲۲ تهران صدها بار حضوری نامه نگاری کردم. نامه بنیاد را پرت می کنند به سرمان! اهمیت نمی دهند! به هر کس و ناکسی رو زدم، کاری انجام ندادند! دست شهردار را بوسیدم، به پاهایش افتادم کاری نکرد البته حق دارد وقتی که بنیاد خودش جانباز را تحویل نمی گیرد، دیگران چه کنند؟ وقتی در بنیاد دزدی می شود مال جانباز را می دزدند، از دیگران چه انتظاری باشد؟! ۴۰ سال گذشته هنوز یک جانباز از سیستم تشکیلات و نحوه برخورد و نحوه رسیدگی راضی نیستند هیچ وقت نظرات جانبازان مسله ای نبوده، پیشنهادات جانباز برایتان مسله نبوده و اهمیت ندهید.

 آیا وقت آن نشده در این زمان که تمام دنیا دست به دست هم دادند وما را میخواهند خفه کنند نرسیده از بلد راه و بلد کار استفاده کنیم باید ساختار تشکیلات بنیاد از ریشه تغییرات داده شود آنان که کار بلدن کار را به آنان سپرد.

 کارمند بنیاد ساعت ۱۰ اداره میاید. صبحانه در پشت میز، کمی صحبت با همکاران، ظهر اذان داده، نماز بعد خانه. روزانه یک ساعت کار نمی کنند! پس این قدر نیرو برای چیست؟! چه کاری می کنند؟ سوال کنید کدام یک از کارکنان بنیاد جواب درست جانباز را داده؟ نمیده و با این ساختار فقط به سوی هرج و مرج می رویم و هر روز بدتر از دیروز!

 دل آدم آتش می گیرد با این امکاناتی که در دستانمان است چرا نمی توانیم به نفع جانبازان استفاده کنیم؟ بنیاد مردانی می خواهد که تلفن را بردارد، کسی که کار جانباز را انجام نمی دهد، بگه. دید کارش را هرچه سریع انجام دهد و اگه نداد از ۱۰ طبقه پرت کند آن فرد را که کار جانباز را انجام نداده و یا سایر مجازات های سنگین. به چشم متهم به ما نگاه می کنند.

در آخر بنده چندین بار به خدمت حضرتعالی ارسال نمودم طرح و برنامه ای دارم که یه جانباز ناراضی نشود و برای شما دعا بکنند، حاضرم به همکاری در استان آذربایجان شرقی یا غربی کارم را شروع کنم به شرط اختیار.
 
 من می خواهم شهرداری منطقه ۲۲ اجازه دهد دو طرف دیوار زمینیم را احداث کنم تا محصور شود و بعدا یک اتاق بکشم بدم توش. نمیتوانم اجازه بدهم آقای شهیدی خواهشم به مشکل رسیدگی کنید. الکی فرمالیته نباشد. در سیستم ثبت نکنید که کارم را انجام دادیم. واقعا انجام بدین. آبرو حیثیتم شخصیت همه چی بسته به شما. کجا این مشکل خیلی جزئی دارد


خداوند شمارا برای نظام مقدس اسلامی حفظ کند. سرباز گوش به فرمان ولایت فقیه وای امر مسلمین جهان عزیز شیری 

پرونده ام در بنیاد پاکدشت میباشد که دو بار جواب خواسته ام را اشتباها به تبریز فرستادید. 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
دوست عزیز شهرداری که مرض ندارد جلوی کار شما را بگیرد حتما یک اشکال قانونی در مورد زمین شما وجود دارد.نباید انتظار داشت بنیاد به تمام خواسته های ایثارگران جواب مثبت بدهد و تا خواسته مان اجابت نشد شروع به ناراحتی کنیم .ما باید نسبت به دیگران قانونمند تر عمل کنیم.شهرداری وظیفه دارد قوانین شهرسازی وساختمانی را رعایت کند.
سلام ، پیام ارائه شده با لحن زننده نمونه ای از نحوه پاسخگویی کارمندان بنیاد یا شهرداری به ایثارگران است. معلوم نیست پیام از سوی کارمند شهرداری است یا بنیاد علی ایحال با توجه به اینکه شهرداری مطابق برنامه ریزی شورای شهر مدیریت میشود میتوانید مشکل مالی خودتان را برای اخذ پروانه و هزینه مهندس ناظر و احداث دیوار به شورای شهر منعکس کنید تا بوسیله اختیارات شورای شهر و صدور پروانه مشروط بتوانید زمین را محصور کنید. ضمنا پیشنهاد میگردد برای احداث هرگونه ساختمان حتی یک اتاق از مهندس ناظر ساختمان استفاده کنید تا بعدا برای تایید استحکام بنا دچار مشکلات مضاعف قانونی و جریمه نشوید.
قانون برای محصور کردن زمین فقط سند مالکیت را تعیین کرده تا اشخاص متقلب زمین دیگران را صاحب نشوند لذا با ایثارگرانی که جان و مال خود را برای دین و میهن فدا کردند و امروز در این دنیای وانفسا بدون سرمایه و حامی و پشتیبان شدند کمی مهربان باشید و تا جایی که امکان دارد برای رفع مشکل ایثارگران تلاش کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi