شناسه خبر : 61363
سه شنبه 03 مهر 1397 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جابجایی معاونان بنیاد شهید در پی ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان

معاونان «تعاون و امور اجتماعی» و «حقوقی و امور مجلس» بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.

جابجایی معاونان بنیاد شهید در پی ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی،  نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه اول مهرماه در نشست شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام حسین(ع) در راه زنده نگه داشتن اسلام، قیام عاشورا را برپا کرد، گفت: عامل بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی نیز حضرت زینب (س) و اهل بیت امام حسین(ع) بودند که با تلاش‌های خود در آن فضای خفقان، راه امام حسین(ع) را زنده نگه داشتند و واقعیت عاشورا را به مردم عرضه کردند.

وی افزود: اسلام در طول 1400 سال گذشته همواره با دشمنی‌های بسیار زیادی روبرو بوده است و با وجود فداکاری‌های زیادی امروز به دست ما رسیده است و دشمنان، امروز نیز مانند همیشه مشغول فتنه علیه اسلام و انقلاب اسلامی هستند که آخرین نمونه آن را دیروز در سالروز شروع دفاع مقدس شاهد بودیم که طی آن حادثه وحشیانه تروریستی جمعی از هم‌وطنانمان به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز مجروح شدند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سفر خود به استان خوزستان گفت: این سفر به نمایندگی از رئیس جمهوری محترم و هیئت دولت انجام می‌شود تا ضمن حضور در مراسم تشییع شهدای این حادثه، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی دیدار و گفت‌وگو کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: با ابلاغ این قانون و همچنین با توجه به پایان دوران مأموریت یکی از معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز شاهد خداحافظی جمعی از مسئولین بنیاد و معارفه جایگزین این افراد هستیم که از زحمات تک‌تک این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم و برای همکاران جدیدمان در این پست‌ها نیز آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم با همراهی مناسب با نیروهای مجموعه خود گام‌های مناسبی در جهت حل مشکلات ایثارگران بردارند.

سعید عندلیبی معاون سابق حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت پرداخت و با توجه به اتمام دوران مأموریت سعید عندلیبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جدایی او از این مجموعه، مهدی ایزدی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد و محمود پاکدل نیز جایگزین وی در پست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شد.

همچنین با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و استعفای حسین تقی‌پور، حجت الله امانی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد. همچنین محبوب شهبازی به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی به عنوان مدیرعامل شرکت متُد معرفی شدند و عبدالله کریمی حارث آبادی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور آزادگان نیز با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان خود از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران جدا شد. پیش از این نیز سید سهراب تاجگردون مدیر کل سابق امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم
اینستاگرام
شروع بکار مدیران پیر در شرکت های خصولتی
با حقوق های نجومی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi