شناسه خبر : 61381
چهارشنبه 04 مهر 1397 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بلاتکلیفی آپارتمان های احمدی روشن

منصور خلیلی جانباز- بلاتکلیفی و مشکلات فراسوی خریداران آپارتمان های احمدی روشن
 

 چند سال پیش برای مدتی کوتاه آقای ف که باز نشسته سپاه بودند، به سمت ریاست بنیاد شهید منصوب شد، و در آن زمان طبق دستور رئیس جمهور شروع به ساخت مسکن مهر شد برای مردم.

 زمین از دولت، مشارکت با بانک و کسی که درخواست دارد، با مبلغ ۵۰ میلیون، این آقا یک شرکت تعاونی ساخت مسکن برای ۱۰۰۰نفر از خانواده شهدا و نخبه ها تشکیل داده و از بنیاد شهید برای مردم فراخوان داده و از سال ۹۰ شروع به جمع آوری پول از متقاضیان کرد و ایشان از بنیاد شهید رفت.

 تا کنون ۱۱۵میلیون تومان از مردم پول گرفتند، هیچ قرار دادی دست مردم ندادند، هنوز هم تسویه دست کسی ندادند، سند هم آماده نکردند تا در رهن بانک قرار گیرد و مردم وام را قسط بندی کنند، وام داره دیرکرد میخوره، شرکت با وثیقه خودش وام را گرفته بدون در خواست متقاضی و کلی مشکلات فراوان که بر سر خانواده های شهید آوار کرده اند، هیچ کس حریف ایشان نیست!

 تو این مملکت انگار تازه الان تلویزیون ایشان را تو جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشون میده و میگه مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس هستند. مگر آثار جنگ ایثارگران و خانواده شهدا نیستند که پولشان را گرفته اند تا مسکن مهر بسازند برای آسایششان که پولشان را گرفته اند و فقط حدود ۱۰۰ خانه را به برخی خواص دادند!

 دادستان محترم به پرونده مسکن مهر بنیاد شهید ورود کند، که مردم بااعتماد به بنیاد شهید درگیر شرکت خصوصی رئیس بنیاد شهید یزد و زارچ آقای (ز) و رئیس مسکن بنیاد شهید آقای (ی) شده اند،به ما کمک کنید.

 در صورت امکان زمین را از مسکن و شهر سازی گرفته شده استیجاری، با تعهد که تا کنون از امتیاز دولتی استفاده نشده باشد، کلیه شرایط به مسکن مهر می خورد مگر قیمت آن! آن هم بعد از ۶سال واگذار شده بدون محوطه سازی و آسفالت و سند، به بنیاد شهید مراجعه می کنیم میگه به ما ربطی نداره،پروژه احمدی روشن به گفته آقای ف شخصیه!

 اگر شخصیه چرا از ما نامه معرفی بنیاد شهید گرفته و فراخوان داده شده؟
اگر دولتیه چرا شرایط مسکن مهر نداره؟
اگر شرکت سهامیه چرا اعضا درانتخابات دعوت نشدند؟
آیا از رانت دولتی استفاده نشده؟ ایا از اعتماد مردم به بنیاد شهید استفاده نشده؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi