شناسه خبر : 61382
چهارشنبه 04 مهر 1397 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدرم آزاد شد ولی ما هنوز اسیریم!

مریم درخواه فرزند آزاده و جانباز  البرز درخواه- نمی دانم شاید شما مسئولین به یاد نداشنه باشین ولی ما با این حال که خیلی کم سن و سال بودیم خوب به یاد داریم. چهار تا خواهر بودیم در سن های ۶ سال ، ۴ سال ، ۲ سال ، آخری هم مادرم باردار بود که پدرم اسیر شد. یکی دو ماه بعد از اسارت پدرم به دنیا آمد.

 مادرم ناشنوا بود و پدرم اسیر شد و ما شدیم بی کس و تنها تو یک اتاق قدیمی در خانه پدربزرگم زندگی می کردیم. پدربزرگم دامدار بود. من و خواهرام رو می فرستادند تا کره و بره ها را به چرا ببریم. چون پدری نبود که از ما حمایت کنه. مادرم هم ناشنوا بود. کل کارهای خانه پدربزرگم رو دوش اون بود.

 هر کسی کاری داشت ما رو صدا می زدند که انجام بدیم. بچه های هم سن و سال خودمان چون پدر و مادر داشتند راحت زندگی می کردند و بازی های بچگی شان را انجام می دادند.

شما مسئولین اصلا نمی توانید درک کنید چون در دوران کودکی رنج نکشیدید. بعد از چند سال که پدرم از اسارت برگشت، کلا عوض شده بود! مشکل اعصاب شدید پیدا کرده بود. بعد از چند سالی به یاسوج اومدیم. پدری کم حوصله و مشکل عصبی و مادرم ناشنوا، درس خوندیم بزرگ شدیم. به خاطر مشکلات پدر و مادرم هیچ کدام از فامیل با ما ازدواج نکردند!

 الان همه در شهر یاسوجیم. هیچ کدام خانه از خود نداریم. همه در منزل اجاره ای. پدرم اینقدر کم حوصله شده که برگشت روستا. کلا حوصله بچه هامونو نداره. باور نمی کنید شاید چند ماهی یک بار پدر و مادرمان را نبینیم.

الان ۷ خواهر و برادریم همه ما بیکاریم. بیش از چندین سال است به بنیاد استاد مراجعه می کنیم برای کار تا حداقل مشکلی از مشکلاتمان حل شود می گویند خانم کار نیست! کار کجا بود! ولی می بینیم که چه راحت برای اونهایی که پدر و مادر سالم دارند تا از بچه هاشون حمایت کنند کار پیدا می کنند ولی ما چون پدر و مادرم مریضند بی کس و تنهاییم!

 به خدا قسم ما از روزی که پدرم اسیر شد تا الان هم اسیریم، آزاد نشدیم! شاید امثال پدرم که اسیر شدند مثل ما کودک کم سن و سال نبودند آنها تحمل شکنجه را داشتند ولی ما نداشتیم به خدا قسم ما هنوز اسیریم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اگر بگم از غصه گریستم دقایق زیادی باورکنید اخر این دختر نازنینم راست میگویند عده ای در بنیاد دو ویا سه فرزند جانباز سرکار فرستادند چون رابطه دارند وهستند کسانی که حتی یک نفر هم مشغول بکار نیست این درد تبعیض وپارتی و...... واقعا هست وان هم متاسفانه مورد رسیدگی قرار نمیگیرد حق یک ازاده وجانباز نیست که یک فرزندش شاغل شود وبه نوبت وبا تساوی همه بهرمند شوند
متاسفانه مشکلاتی ک شما گفتید هیچ فرقی با کسی ک پدر بالایه سرش هس نداره ..پدر من مشکل اعصاب و روان شدید داره نه خرجی میده و نه حمایتی باید خودمون جون بکنیم و زندگی بگذرونیم تازه ما ک هیچ امتیازی هم نداریم چون جانباز زیر ۲۵ درصد بود پدرم ...ما ک خیری از پدر ندیدیم شما هم خیلی ناراحت نباش و زندگی کن
دیگر ازانقلاب خمینی خبری نمونده . دیگر مردم ایران نباید انتظارحتی بوئی ازعدالت اجتماعی رو هم داشته باشن .تموم شد
خیلی دوس دارم ببینم نتیجه نامه به کجارسید
آیابه گوش مسئولان رسیده؟؟؟؟
آیا اقدامی صورت گرفته؟؟؟؟
سلام این نامه روخواهرم نوشته باور کنید هنوز هییییچ اقدامی صورت نگرفته و هیچ کسی پاسخگو نبود
مشخصه که هیچکاری برای این خانم صورت نگزفته چون اگر اقدامی شده بود انعکاسش در فضای مجازی پر واضح بود. نگران نباش خواهرم انشالله که خداوند سزای خیانتکاران به این انقلاب را خواهد داد. اگر اجازه می دادند این نامه به دست رهبر می رسید حتما دستور پیگیری سریع و صریح می دادند
سلام و عرض ادب، خیلی تلاش کردیم ک این نامه به دست آقا برسه نامه رو بردیم دفتر رهبری ک برسونیم دست آقا ولی نزاشتن، حتی ی مسئول هم پیدا نشد ک نامه رو از ما بگیره و پیگیری کنه
واقعا نامه این خانم محترم اعصابمان را به هم ریخت چرا در کشور اسلامی ما باید این همه مشکل وجود داشته باشه آیا این نامه به دست رهبرمان رسیده یا نه ولی من مطمئنم اگر بدست ایشان رسیده بود حتما اقدامی صورت می‌گرفت.
خواهرم امیدت به خدا باشه
آیا کسی پاسخگوی فرزند جانباز وازاده نیست؟؟؟
مافقط خواستار جواب نامه این خانم هستیم
لطفا یک نفر جواب بدهد
وقتی فرزند شهید جهت وام اشتغالزایی جلوی بنیاد سهید خودسوزی میکنه و آب از آب تکون نمیخوره بنظرم انتظاری بیش از این نباید داشت ولی مطالبه معقولانه خود را مکتوب از رئیس بنیاد شهید مربوطه بخواه٪
انتظار جواب از رییس بنیاد مربوطه هست؟
نمی دانم چرا مسؤلین پاسخگو نیستند نامه این خواهر اینقدر دگرگونم کرد که واقعا ناامید شدم.
مسولینی که اینقدر ادعا می کنید در خدمت فرزندان ایثارگر هستید اگر راست میگویید مشکل این خواهر زجرکشیده را حل کنید میدانم بنیاد هم همش پارتی بازی است و این خانم از بی کسی باید در عذاب باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi