شناسه خبر : 61400
یکشنبه 08 مهر 1397 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ستاد انقلابی دربرابر گرانی

ناشناس- رییس جمهور در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل کمی به مواضع آمریکا انتقاد کرد، بلافاصله قیمت نفت به 80 دلار رسید یعنی عملکرد مسئولان کشور تاثیر مستقیم در اقتصاد دارند. لذا اغتشاش ارز و طلا را میتوان با همین فرمول ارزیابی کرد که عملکرد پنج سال کرنش و التماس مسئولان فعلی عامل آشفتگی اقتصاد کشور شدند.

 بنابراین مطابق فرامین مقام معظم رهبری می بایست اقدامات انقلابی در سطحی وسیع همراه با مبارزات اسلامی بر علیه استکبار جهانی به شدت فعال شود زیرا درحالیکه شیطان بزرگ به طور علنی تمام کشورهای جهان را بر علیه نظام اسلامی تحریک به دشمنی می کند و مسئولان ایران به جای مقابله و رسیدگی به گرانی های افسار گسیخته تلاش می کنند در اوج رفاه و تجملات گرایی و ساپورت آقازاده ها در کشورهای غربی متاسفانه لوایح استعماری را مطابق خواسته شیاطین و دشمنان غربی تصویب کنند نتیجه چنین برآیندی مساوی با فروپاشی اقتصادی و بی ارزش شدن پول ملی و مشکلات شدید معیشتی مردم شده است که کارد را به استخوان رسانده و زمینه را آماده فوران خشم مردم کرده است.

 مردم ایران بنابر فرمایشات امید بخش مقام معظم رهبری و نویدهای پیروزی در قرآن کریم به آینده دلخوش کردند لیکن برای مقاومت و مبارزه میبایست نسبت به تورم ده ها درصدی به وضعیت معیشتی مردم کمک شود. در حال حاضر به جز قول و وعده های همیشگی و فاقد عمل که باعث افزایش نارضایتی و خشم مردم شده میبایست به فوریت نسبت به تشکیل ستادی انقلابی برای جلوگیری از افزبش قیمت بی پایه و اساس اقلام خوراکی اقدام عاجل به عمل آید. چه دلیلی میتواند رب گوجه فرنگی و لبنیات و سبزیجات و مواد خوراکی تولید داخل و غیر وابسته به ارز را چندین برابر نماید به جز سودجویی و سوء استفاده دلالان و تولیدکنندگان ناجوانمرد که همیشه خون مردم را مکیده و در کشورهای غربی سرمایه کردند.

 آیا دین مبین اسلام برای رفع مشکلات اجتماعی فقط بایستی بر دوش مسلمانان فشار بیاورد آیا روشی برای کنترل و مبارزه با سودجویی مستکبران از شرایط جنگی ندارد یا اینکه با توجه به واریز درصدی از قیمت تولیدات به جیب دولت همچنان مخالفتی با افزایش درآمد دولت ندارند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، خدا را شاکریم که موشک باران دشمنان اسلام در سوریه و اقدامات انقلابی در قوه قضاییه همچنین ممانعت از تصویب لوایح استعماری توانست یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان رسانه های بیگانه و شبهه پراکن بزند و ارزشهای اسلامی انقلاب اعم از ارزش دین و تقوا و ولایتمداری به کمک اقتصاد بیاید و مشکلات دست ساز معیشت مردم را رفع کند.
مقام معظم رهبری کرارا فرمودند هر جا از انقلاب فاصله داشتیم ضربه خوردیم بنابراین محور مرکزی انقلاب را محکم نگهداریم تا هیچ عاملی نتواند ملت و مسئولان را از مرکز انقلاب دور کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi