شناسه خبر : 61417
شنبه 07 مهر 1397 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولیت حفظ حرمت گلستان شهدای اصفهان با کیست؟!

بنیاد مسئولیت امنیت اخلاقی و فضای فیزیکی را به عهده کلانتری و... می اندازد و کلانتری به عهده بنیاد و همه به عهده ارشاد و سازمان تبلیغات و شورای هماهنگی و حوزه علمیه و حفظ ارزش ها...

ناشناس- روز جمعه گذشت و شهدای گرانقدر التماس تفکر و تعقل و تعبد و ایثار و مردانگی از ما دارند، هرچند که رهروان خوبی برای رفقا و یاران و پدران و برادران شهید خود نبوده و نیستیم!

  بحث عفاف و حجاب و حیا و رعایت شئونات اخلاقی و اجتماعی و قانونی در هر کجای کوی و برزن و رستوران و کافی شاپ و هتل و خودروی شخصی و باغ ها و تالارها و... رعایت نشود، رعایت نشدنش در گلستان مقدس و مطهر شهدای اصفهان و شهرستان ها چیزی جز فاجعه، ناهنجاری، هنجارشکنی، افسارگسیختگی، بی لیاقتی و بی عرضگی مسئولین و متولیان نیست!

 از کوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که هنوز بوی خون شهدای مظلوم به مشام اهل و نااهل می رسد. گلستان شهدای اصفهان پاتوقی بود فراروی بداخلاقان و بی اخلاقان و فاسدالاخلاق ها برای مقاصد زشت و شرم آور که عوام نام های بدی بر روی این اعمال و رفتار شنیع می گذارند. دوست یابی، خرید و فروش و مصرف مواد، مزاحمت برای همسران و خواهران محترم شهداء که به تنهایی برای نجوای با همسران و برادران خود وقت و بی وقت با فرض امنیت در این مکان مقدس و به ظاهر امن حاضر می شدند و می شوند.

 پلیس و کلانتری و گشت چند نفره ی گاه به گاه هم هیچ هنری نداشته و نخواهند داشت! کتاب فروشی و محصولات فرهنگی هم کم فایده و گول زننده است. برای آنهایی که دوست دارند خود را به خواب عمیق و لاک پشتی بزنند و ادعا کنند همه چیز آرام است همه چیز مطلوب است و عوام فریبی کنند که نانشان از ریا و فریبکاری تامین می شود.

 دیر زمانی است پدران و مادران و همسران و خانواده شهدا و ایثارگران این صحنه های زشت را می بینند و می شنوند و رنج می کشند و بر آلامشان افزوده می شود و به خاطر اینکه به آنها انگ نزنند یا در مراجعات اداری به بنیاد، مورد بی مهری بیشتر قرار نگیرند سکوت می کنند یا می گویند و می گذرند با خون جگر و جگر گوشه های مظلومشان!

 و مد شده که بنیاد بی بنیاد و ناتوان و فاقد مدیریت اصلح، مسئولیت امنیت اخلاقی و فضای فیزیکی را به عهده کلانتری و... می اندازد و کلانتری به عهده بنیاد و همه به عهده ارشاد و سازمان تبلیغات و شورای هماهنگی و حوزه علمیه و حفظ ارزش های دفاع مقدس و شهرداری که اگر کار فرهنگی خوب انجام میشد، برخی پاتوق خود را به جای دیگری منتقل می کردند.

با هم که تعارف نداریم و بر سر خون های مقدس شهداء و ارزش ها و شعائر معامله نخواهیم کرد. حداقل ما سوگند خورده ایم که تا پای جان معامله نکنیم. بقیه هر کاری می خواهند بکنند که نماز را پشت سر امام علی ع و ولایت دلچسب می پندارند و سور و سات و منافع و غنایم را بر سر سفره ی معاویه و یزید و ابن زیاد و ابن سعد و شیطان های بزرگ و کوچک زمانه ...!

 به خصوص بنیاد که متولی اصلی حفظ و صیانت معنوی و ارزشی این مکان مقدس است، چطور برای فی المثل صبحانه انبوه زیارت عاشورا و برگزاری زیارت و زیارت هیئات و دسته جات مذهبی بانی و متولی و تعزیه گردان و مدیریت و خدم و حشم هست و فی المثل برنامه های ماه مبارک رمضان و فی المثل فریبکاری روز شهید و شهادت که با مقداری گلاب و یک شاخه گلایول یا میخک و یک پرچم یاد و راه شهدا را پاس و به سخره می گیرند اما به احیای ارزش ها و مقدسات در گلستان و لایروبی از مفاسد در مواقع خلوت و مواقع شلوغ هیچ راهکار و تدبیری نیست!

 حرامتان باد این مزایا و پاداش ها و رانت ها که بواسطه خدمت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بر سر سفره های شبهه ناک خود می برید و پست ها و عناوین و میزها و لوح های تقدیر و امتیازات جانبی که با خود یدک می کشید. این معضل و غده ناهنجار بدخیم و سرطانی به دست توانای همسنگران شهدا و جانبازان و آزادگان از این پیکر مطهر خارج خواهد شد بعون الله تعالی. افسوس که غیرت در تعدادی معدود از مسئولین بواسطه رزق های شبهه ناک و تظاهر و ریا و عدم اخلاص در عمل و حب دنیا کاملا مرده و نابود شده است!

فیه رجال یحبون ان یتطهروا
به پاسداشت حماسه واقعی حسینی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi