شناسه خبر : 61427
یکشنبه 08 مهر 1397 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماکرون:

سیاست ما و آمریکا در قبال ایران مکمل هم است


رادیو فرانسه تصریح کرد: از نظر ماکرون، رویکردهای آمریکا و اروپا در قبال ایران می‌توانند مکمل هم باشند.
وبسایت این رادیو می‌نویسد: رئیس‌جمهور فرانسه در حاشیه نشست سازمان ملل گفت چه بسا رویکرد دوگانه آمریکا و فرانسه در قبال جمهوری اسلامی ایران به تحول مثبتی بیانجامد. فشارهای آمریکا بر ایران از یک طرف و گفت‌وگو‌های اروپا با تهران از طرف دیگر می‌توانند به تحولی مثبت منجر شوند.
امانوئل ماکرون افزود: «همگی ما مرتکب خطا می‌شدیم اگر در پیروی از رئیس‌جمهوری آمریکا از برجام خارج می‌شدیم» زیرا، به این ترتیب «ایران نیز فعالیت‌های اتمی‌اش را از سر می‌گرفت و این تنش در منطقه را افزایش می‌داد.»
رئیس‌جمهوری فرانسه سپس گفت: «تحریم‌های آمریکا فشار را بر تهران افزایش می‌دهد و تشدید فشار بر تهران در کنار رویکرد اروپا شاید بتواند به فرایند سیاسی شتاب بخشد.» امانوئل ماکرون در ادامه گفت: وظیفه من این است که چنین سناریویی به موفقیت برسد.

اینستاگرام
مسوولین به حرف های اقای مکرون دقت کنید بازهم به این شیاطین اعتماد کنید ودل ببندیداین غربیهای خبیث برای منافع خود همه کار می کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi