شناسه خبر : 61450
سه شنبه 10 مهر 1397 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بنیاد اصفهان چه خبر است؟!/پس از تماس تهدیدآمیز روابط عمومی بنیاد اصفهان با فاش نیوز صورت گرفت:

جوابیه ای برای شکوائیه «جانشین پروری دروغین در استان اصفهان»

پس از انتشار مطلبی با عنوان «جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان» و متعاقب آن، تماس تلفنی تهدید آمیز مسئول روابط عمومی بنیاد استان اصفهان، امروز جوابیه ای نیز با همان لحن و بدتر از آن به دستمان رسید که خود گویای بسیاری از مسایل و بسیار روشنگر است...

فاش نیوز - پس از انتشار مطلبی با عنوان «جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان» و متعاقب آن، تماس تلفنی تهدید آمیز مسئول روابط عمومی بنیاد استان اصفهان، امروز جوابیه ای نیز با همان لحن و بدتر از آن به دستمان رسید که خود گویای بسیاری از مسایل و روشنگر است. در این جوابیه که ما از انتشار بخشی از آن - به خاطر اتهامات زشت و شنیعی که به راحتی به یکی از همکاران خود وارد کرده اند - شرم داریم، اتهاماتی را به فردی که او را «رسول گلشیری» معرفی نموده اند وارد آورده اند که در بخش های دیگر همین متن، دم خروسشان بیرون زده و کذب بودن اتهامات مشخص شده است. برای مثال در جایی بسیاری از اتهامات زشت و رکیک و حتی دور از شأن خانواده ایثارگران را به فرد مورد نظرشان وارد می کنند و پس از آن، ناشیانه مدعی می شوند که تاکنون پست های بسیاری به او پیشنهاد داده اند که او به دلیل بی حالی نپذیرفته است! در جایی نیز اتهام جعلی بودن مدارک جانبازی و ایثارگری به او می زنند ولی در جای دیگر، خود عنوان می دارند که او توانسته از بنیاد مرکز پنج درصد جانبازی بگیرد. یا مدعی شده اند که فرد مذکور «به مسئولین گفته من درسال 66 اعمال حجم را ناقص انجام داده ام و طواف نسا را درست انجام نداده ام و لذا مجدد به حج تمتع رفته است»! که این دیگر اهانت آشکار به شعور خوانندگان محسوب می شود. اینها علاوه بر اتهاماتی است که به فاش نیوز درباره دوستی و همدستی با فرد مورد اشاره زده اند و همه اتهاماتی که به او نسبت داده اند را تلویحا" به ما نیز نسبت داده اند.

در اینجا متن کامل این جوابیه، البته منتهای بخشی که به دلیل خلاف عفت عمومی بودن، از نشر آن معذوریم، از نظرتان می گذرد:

«جانشین پروری دروغین و ساختگی و تقلبی در بنیاد استان اصفهان» این مطلب را شما به نقل از خود شما از یکی از دوستانتان در سایت قرار داده اید. نمی دانم شما چقدر از گذشته دوستتان یعنی همان «رسول گلشیری» خبر دارید ولی من فرض را بر این می گذارم که شما هیچ اطلاعی از گذشته او ندارید. لذا برخی از ویژگی های ایشان را عنوان می کنم شاید در دوستیتان تجدید نظر کنید. در غیر اینصورت شما هم مثل او هستید. چرا که معمولا افراد را از دوستانشان می شناسند.

 قبل از بیان ویژگی های این شخص در خصوص مطلبی که به نقل از ایشان در سایت گذاشته اید باید بگویم: آقای دکتر شاه نوروزی معاون توسعه بنیاد است و به دلیل بازنشستگی معاون فرهنگی، ایشان جانشین معاون فرهنگی هم هستند. به این دلیل که بنیاد استان با کمتر از شصت درصد از نیروی انسانی مورد نیاز در حال فعالیت است و تا پایان سال نیز قریب 50 نفر دیگر بازنشسته خواهند شد و لذا نیرویی برای تصدی پست معاون فرهنگی وجود ندارد مگر اینکه رییس یکی از ادارات را به این سمت ارتقا دهید که برای خود آن اداره باید جایگزین داشته باشید و فرد مربوطه هم باید خودش این مسئولیت را بپذیرد و لذا هیچ ربطی به جانشین پروری ندارد.

 جانشین پروری وقتی معنا دارد که نیروی کافی دارید ولی توان نداشته باشند و نیازمند آموزش باشند. از طرفی نمی توان شخصی که دو سه سال است در بنیاد است به عنوان معاون منصوب نمود. حتی فکر می کنید این دوست شمابا این سابقه طولانی توان اداره معاونت فرهنگی را دارد یا خیر؟

 مدیر کل بنیاد استان توسط ریاست عالی بنیاد منصوب می گردد و از سوی استان معرفی نمی شود. این دیگر امری واضح و روشن است. چه مشکلی وجود دارد که از توانمندی افراد بعد از بازنشستگی آنها به صورت افتخاری و بدون پرداخت کمترین هزینه ای استفاده کنند؟ در کمیسیون احراز استان تمام اعضا وجود دارند و یک نفر بازنشسته نیز بصورت افتخاری، آن هم به دلیل تجربه چندین ساله حضور دارد و همه افراد کمیسیون از نظرات او استفاده می کنند و جانشین پروری یعنی همین.

 اما چرا دوست شما می گوید ایشان نباشد را خواهم گفت. در خصوص رییس اداره امور کارکنان، ایشان هنوز بازنشسته نشده و برای جانشینی ایشان نیز افراد توانمند وجود دارد ولی ایشان خود فردی لایق و تواناست ولی چون یکی از وظایفش رسیدگی به تخلفات دوست شما و ارسال گزارشات آن به تهران است، این دوست حقیر شما چنین موضعی علیه او گرفته است. اما دوست شما یعنی «رسول گلشیری» که این مطلب را از گروه تلگرامی او نقل کرده اید کیست؟

 او کارمند بنیاد شهید اصفهان است. چندین پست و مسئولیت به او پیشنهاد شده و او نپذیرفته است که مستندات آن موجود است چرا نپذیرفته؟ چون حال کارکردن ندارد! چند ماه است غیبت کرده و سرکار نمی رود! می گوید بنیاد باید چند ده میلیون تومان به من بدهد تا بروم سرکار. می گوید ایثارگر است، درحالی که اصلا یک ثانیه هم در جبهه نبوده است. مدارکی دارد که نشان می دهد در سال 66 در مکه بوده و خودش می گوید در تظاهرات در مکه به سرم ضربه زده اند؛ ولی حج و زیارت گفته ایشان را تایید نکرده است!

 می گوید: به خاطر ضربه به سرم دچار ptsd شده ام یعنی اعصاب و روان. در حالی که هیچ مدرکی ندارد. مدارک جانبازی دارد که استعلام شده و جعلی بودن آنها محرز است. چند سال بعد از سال 66 با فریبکاری به مسئولین گفته من درسال 66 اعمال حجم را ناقص انجام داده ام و طواف نسا را درست انجام نداده ام و لذا مجدد به حج تمتع رفته است.

 پرونده جانبازی دوست شما کاملا جعلی است و اثبات کننده جعلی بودن توسط کمیسیون احراز انجام شده است. برای همین است که دوست شما نمی خواهد این فرد بازنشسته در بنیاد حضور داشته باشد. چون از جعلیات و سوابق سوء و تخلفات دوست شما اطلاعات زیادی دارد.

 دوست شما با لابیگری و تحت فشار قرار دادن مسئولین بنیاد مرکز توانسته 5درصد جانبازی بگیرد و حالا با سینه سپر خود را جانباز جنگ می داند. این دوست شما بارها به هیئت تخلفات اداری فراخوانده شده ولی هربار بیماری را بهانه کرده و از رفتن ممانعت کرده است. حتی آخرین احضاریه او که مربوط به شاید یک ماه قبل است را شخصا دریافت نکرده است و امتناع نموده است.

تخلفات دوست شما الی ماشاالله است ....................................... شکایت همسایگان دوست شما از بدرفتاری او با آنها. ترک رابطه نزدیک ترین بستگان به دلیل تخلفات دور از شان دوست شما و......

حال نمی دانم دوست شما آلت دست شماست یا شما آلت دست او!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من یکی از نزدیکترین افراد به فرد مورد اتهام هستم . مطالب ذکر شده به طنز بیشتر شبیه است تا جوابیه . از این طرز جوابیه تو خود بخوان که چه خبره
جناب دکتر ساقی عزیز بزرگوار ارجمندم . وآقای عسکری سر دبیر .

از منه پیرمرد شصت وچهار ساله این نصیحت رو بپذیرید ...

وارد بازیهای چه کرد ، چه کرده اصفهانی جماعت نشوید .
فردا خودتون خونه اید ،، آبروتون رودخونه ..... یا علی مدد .
درود همرزمان
واقعا من از پاسخ بی سروته اداره روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان شگفت زده شدم و با این متن درهم و برهم و پر از ابهام چیزی را متوجه نشدم و تردید جدی دارم که این متن را روابط عمومی بنیاد اصفهان تهیه کرده باشد. واگر این جوابیه توسط روابط عمومی بنیاد اصفهان تهیه شده باشد به جامعه ایثارگر اصفهان تسلیت میگویم که سقف سواد و میزان توان نگارش روابط عمومی یک بنیاد مرجع در این حد ناچیز است.
پس میگند بیناد تحت فشار و لابی گری درصد جانبازی نمیده اما اینجا میگند میده!؟ عجب حکایتیه حکایتها!!!!خخخخخخ
اينا خيلي احمقند
اين گونه پاسخ نشان از مسائل و مشكلاتي است كه در آن استان است رئيس بنياد بهتر است دستور بررسي دهد
معلوم شد تعداد بسیار زیادی از 5 درصد ها به ناحق درصد جانبازی گرفتند
کلی از نمایندگان 5 درصد مجلس هم با استفاده از رانت و به ناحق 5 درصد جانبازی گرفتند ( توی کانالی متعلق به ایثارگران در موردش افشاگری کرده بودند چندی قبل )
رسول گشیری اخراج شود
طرح تحقیق و تفحص در خصوص به حق بودن یا به ناحق بودن درصد جانبازی نمایندگان 5 درصد مجلس استارت زده شود و خیلی دقیق بررسی کنند ببینند اینها واقعا جانباز شدند یا نه و نتایج ان به مردم اعلام شود
بنیاد بدون وجود صورت سانحه به هیچکسی درصد جانبازی ندهد
با سلام وتشکر از پایگاه خبری فاش نیوز بنده به عنوان کارمند یکی از بنیادهای کشور با خواندن این مطالب بسیار متاسف و متاثر شدم که در استانی که ادعای شهید پروری دارد چرا می بایست با یک کارمند ایثارگر اینگونه برخورد شود زیرا با خواندن مطالب و صحبتهای مسوول روابط عمومی بنیاد اصفهان کاملا میتوان درک کرد که کارمندان آن استان گرفتار چه مدیران بی تدبیری هستند. اگر فرد مورد اتهام نالایق است پس چرا می بایست رییس امور کارکنان توانا و لایق بنیاد ( البته به گفته روابط عمومی ) پیشنهاد پستهای مهم و مدیریتی به ایشان را قبول اما خودش مسوول ارسال گزارشات تخلف ایشان به مرکز باشد . آیا این نشان دهنده بی کفایتی و بی لیاقتی رییس امور کارکنان نمی باشد ؟؟؟ از طرفی زمانی میتوانید ادعای انجام امر جانشین پروری درست را داشته باشیدکه با کمبود نیرو و از میان نیروهای موجود کارکنان را آموزش داده و جهت انجام امور مدیریتی توانمند سازید که اگر مدیران بنیاد اصفهان این هنر را نداشته اند و نمی توانند از میان کارمندان موجود ولو به تعداد کم افرادی را جهت پر کردن پستهای بازنشستگان آماده سازند باید گفت متاسفانه یا مدیران کنونی نالایق و ناتوان هستند و یا افراد و کارکنان موجود با خط مشی های آنان همگام نبوده از اینرو نمیخواهند که به آنها بها دهند که به نظر می آید دقیقا به همین دلیل نتوانسته اند تا کنون و بعد از گذشت چندین ماه فردی را که مثل خودشان تاشایست می باشد انتخاب کرده و بالاجبار از یک فرد در دو پست استفاده می کنند . بهتر است کلا همه کارمندان را روانه منزل کرده و فقط مدیر کل و این آقای دکتر دو معاونه و رییس امور کارکنان و روابط عمومی و بازنشسته کمیسیون احراز را نگه دارند . مدیریتی که نتواند درد کارمندان را درک کرده و از یک ایثارگر ولو 5 درصد یک فرد نا راضی و زخم خورده بسازد جای تاسف و تاثر دارد. جا دارد آقای شهیدی و مقامهای بالاتر ایشان به درد دل تک تک کارمندان بنیاد اصفهان گوش فرا داده و برای این نهاد و این کارمندان چاره ای بیندیشند چون از سخنان دور از نزاکت روابط عمومی این نهاد کاملا می توان فهمید که چه معضل عظیمی در مدیریت این سازمان وجود دارد. جای بسی تاسف است .
واقعا چرا این دوگانگی در جوابیه وجود دارد؟!
از مدیر محترم پایگاه خبری فاش نیوز خواهشمندم از آقای رسول گلشیری دعوت کرده و با ایشان مصاحبه ای داشته باشند. صحبتهایشان قطعا شنیدنی است .
موافقم
پیشنهاد مصاحبه با آقای گلشیری پیشنهاد بسیار خوبی است . لطفا مدیر محترم فاش نیوز اقدام فرمائید.
سلام لطفا با این کارمند مصاحبه کنید
سلام لطفا با این کارمند مصاحبه کنید
با سلام خدمت فاش نیوز محترم

میشه بفرمایید چرا این جوابیه ی زیر را حذف کردید و نداشتید ‌‌‌‌‌‌‌نظرا ت کاربران ادامه داشته باشد ... نکنه تهدید شدین ؟ البته بعیدم نیست اما اولین بار است می بینیم از تهدید ها ترسدیدن !! قبلا خیلی شجاع تر بودین نکنه بخاطر افزایش سن حوصله تهدیدات راهم ندارید دیگه ...
از صفحه اول به دلیل اخبار جدیدی بیرون رفته. رفته صفحه دوم. حذف نشده
سلام مجدد ببخشید فکر کنم در پیام قبلی اصل موضوع را فراموش کردم بذارم

پیام من این بود چرا پیام ذیل را از فاش نیوز حذف نمودید و اجازه ندادید کاربران نران بیشتری بدهند


جوابیه ای برای شکوائیه «جانشین پروری دروغین در استان اصفهان»

ظاهرا از ترس اینکه مبادا با آقای گلشیری مصاحبه بشه و گندای بنیاد اصفهان رو بشه بقصد کشت این بنده خدا رو زدن .. باید کارمند وحشی که حمله کرده به اشد مجازات محکوم بشه
جای شکرش باقیه که بنیاد اصفهان هنوز کارمند ایثارگر و منتقد را مقتولش نکرده ازشون تشکر کنید
ذرصدها باید مورد بازبینی ونظارت مجلس یا هر نهاد نظارتی قرار گیرد وافراد متخلف درهررده ای هستند بخاطر قداست ایثار و شهادت از کار برکنار واز هر گونه امتیاز ایثار گری که گرفته مواخذه و قاطعانه پس گرفته شود مطلب دیگر اینکه این ضرب و شتمها تاکی بخاطر اغراض شخصی یا سیاسی باید ادامه داشته باشد قانون قانون عدالت عدالت قاطعیت وشفافیت انشا الله
خدا همه شما هارا هدایت کند هر دو طرف واقعیت را با دروغ در هم امیخته و این آش را درست کردند . مسلمانی شما کجا رفته . انشاله عاغبت این موضوع ختم به خیر شود.
منو از ویلچر پرت ولی بعدا کارمند بازنشسته بنیاد تقاضای محاکمه انضباطی کردحتی به اسایشگاه راهم ندادن باید افراد نفوذی که حرمت وشخصیت افراد را در نظر نمی گیرند از سیاست گذاری ادارات حذف شوند عدالت وقاطعیت لازمه بقای قانون است
ضارب جانباز اصفهانی یک لحظه هم بازداشت و تعقیب نشد
عمق بی سوادی و بی تدبیری متولیان امر ایثارگری در بنیاد اصفهان رو میشه از این جوابیه دریافت.با سپاس از فاش نیوز برای این روشنگریها.
دقیقا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi