شناسه خبر : 61459
سه شنبه 10 مهر 1397 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضروری برای سفر اربعین

 

 
 
شهیدخبر: همراه داشتن جزوه نکات ضروری پیاده‌روی اربعین قطعا کار را برای کسی که عزم این سفر را کرده، تسهیل می‌کند.
  

دهه اول محرم تموم شد و تکیه‌ها و سیاهی‌های عزا هم جمع شده است. ما که هنوز سیراب روضه حسین نشدیم دل خوش به اربعین حسین علیه السلام هستیم تا ان شاالله در جمع زائران پیاده، راهی سرزمین کرب و بلا شویم.

چند سالی است که این همایش میلیونی رونق گرفته و مسلمانان از سراسر جهان در چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان پیاده خود را به میعادگاه عاشقان می‌رسانند.

رفتگان راه معتقدند لذتی که در این پیاده‌روی نهفته است با هیچ زیارت دیگر قابل قیاس نیست.
جاده نجف به کربلا نمونه کوچکی است از حکومت مهدوی که مردم برادرانه و همدلانه به یکدیگر خدمت می‌کنند.

 

با توجه تجربیات سال‌­های گذشته زائران و بهره‌مندی از نظران صاحب‌نظران و اساتید طب سنتی، جزوه‌ای شامل بررسی مهمترین مشکلات جسمی زائران و نکات درمانی متناسب با آن تهیه شده است که در ادامه قابل دانلود و استفاده است.

این جزوه تقریبا شامل تمامی تدابیر مورد نیاز زائر پیاده‌روی اربعین را در سه بازه زمانی آمادگی قبل از سفر، حین سفر و پس از بازگشت دسته بندی کرده است.

همچنین  در این جزوه نکات و بایسته‌های مورد نیاز زائران و برنامه‌ریزان فرهنگی کاروان‌های اربعین گنجانده شده است و کاروان‌داران و موکب‌داران می‌توانند با مطالعه دقیق از نکات این جزوه بهره ببرند.

 طی روزهای آینده، خلاصه فصل‌های این پژوهش به صورت جداگانه نیز منتشر خواهد شد.

http://www.ghatreh.com/news/nn44555208/%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi