شناسه خبر : 61473
چهارشنبه 11 مهر 1397 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این تازه خبرش بود ببین خود اعدام چه می‌کند!

حباب دلار، تروریست‌ها و سلطان سکه در یکی دو روز اخیر، یک جا ترکید.
روزنامه جام جم نوشت: روایت‌ها حول و حوش سه کلید واژه موشک، سلطان سکه و دلار می‌چرخد. اول اینکه موشک‌های ایران چند وقتی است حسابی سر و صدا کرده‌اند. این بار نوبت انتقام از تروریست‌های واقعه خونبار اهواز بود. شاید آن روزی که فرماندهان نظامی از انتقام سخت خبر می‌دادند، اینها نمی‌دانستند این برخورد فراتر از تحرکات دیپلماتیک و در واقع مثل آوار بالای سرشان خراب می‌شود.
شش فروند موشک قیام و ذوالفقار قیام کردند و آبی ریختند بر آتش دل مادر طاها و همسر جانباز 70 درصد، اصلا این موشک‌ها جان می‌دهند برای تروریست‌کشی.
راستی چه کسی فکر می‌کرد همان موشکی که قرار بود در مقابل پوشک قرار بگیرد و مردم از کینه‌ گرانی پوشک، زیرآب موشک را بزنند، حالا همین مردم به قیام این فرزندان آهنین ببالند و برای موفقیت‌شان لاحول و لاقوه الا بالله بخوانند. خبر خوب یعنی همین موشک‌هایی که توانست هم تروریست‌ها را بزند هم مدرسه‌شان را هم معلم‌هایشان؛ یعنی داعشی‌ها را هم چشم غره‌ای به سعودی و آمریکایی به عنوان ناظم‌هایشان بکند. «دوران بزن و در رو گذشت این را همه بدانند» و البته این که این تازه بخشی از «گوشمالی سخت» بوده و تروریست‌ها باید منتظر بقیه‌اش هم باشند.
خبر خوب بعدی حکم قضایی برای دو مفسد اقتصادی است که به طور مستقیم در معیشت مردم نقش داشتند. اول حمید مظلومین سلطان سکه که با اخلالگری در بازار سکه و ارز، خیلی‌ها را به خاک سیاه نشاند. از آن طرف باقری درمنی هم به اتهام اختلاس و کلاهبرداری که دستگیر شده بود و اگر یادتان باشد در دادگاه می‌خندید اما با حکم اعدام خیلی زود این خنده به صورت خودش ماسید.
اما خبر خوب بعدی این که خبر قبلی تاثیرش را در بازار هم گذاشت و میله داغی که بلند شد خیلی‌ها را فراری داد. سلطانک‌های سکه و دلار که با دمشان گردو می‌شکستند دست از سر ارز و طلا گویا برداشتند و خرده خرید‌کننده‌ها هم که دیدند شرایط به جای این که آنها را ساکن کامرانیه و قیطریه کند احتمال دارد ساکن اوین! کند دست به فروش دلارهای خانگی زدند تا بیشتر از این ضرر نکنند. این که این موج تا چه حدی می‌تواند در مقابل پرواز دلار را بگیرد هنوز نظر قطعی نمی‌توان داد اما آنچه مهم به نظر می‌آید این است که بستن دست خرابکارها در بازار اثر مثبت دارد. به قول دوستی خبر اعدام سلطان سکه اینقدر بازار را تکان داد، ببین اعدامش چه می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi