شناسه خبر : 61480
چهارشنبه 11 مهر 1397 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه بین المللی تجهیزات توانبخشی جانبازان معلولان افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان" معلولین و سالمندان با حضور چشمگیر تعدادی از جانبازان نخاعی و معلولان در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

فاش نیوز -  چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان"  معلولین و  سالمندان با حضور چشمگیر  تعدادی از جانبازان نخاعی و معلولان در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، چهارمین نمابشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان، معلولین و سالمندان با حضور جمعی از مسئولین بنیادشهید و امورایثارگران و سازمان بهزیستی ساعت 10 صبح امروز با تلاوت کلام الله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رسما آغازبکار کرد.

در ابتدای این مراسم، دکتر فریدون نوری به عنوان بنیانگذار و بانی نمابشگاه گزارشی از روند برگزاری چهارمین نمایشگاه توانبخشی را ارائه داد و و در ادامه دکتر جوادی رئیس مرکز ضایعات نخاعی جانبازان مطالبی بیان کرد و سپس دکتر نقدی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی نیز در سخنان کوتاهی بر حمایت بهزیستی و دولت از تولیدات شرکت هایی که در زمینه لوازم توانبخشی فعال هستند تاکید و ابراز امیدواری کرد با برپایی نمایشگاه از مشکلات جامعه معلولین و جانبازان کاسته شود.


 

مراسم نمادین افتتاحیه این نمایشگاه نیز با حضور دکتر جوادی، دکتر نقدی نژاد و با حصور جانبازان نخاعی عسکری و مرتضوی به عنوان نماینده جانبازان نخاعی و همچنین تعدادی از معلولین حاضر درسالن برگزارشد.

سخنرانان افتتاحیه نمایشگاه، فریدون نوری دبیر و برگزارکننده نمایشگاه،  و دکترجوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیادشهید و امور ایثارگران بودند.

همچنینی دکتر عباسپور، ریاست بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه دکترجوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیادشهید در غرفه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان حضور یافتند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi