شناسه خبر : 61493
پنجشنبه 12 مهر 1397 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادعای ضرب و شتم یک جانباز و واکنش شهرداری

ادعای ضرب و شتم یک جانباز و واکنش شهرداری

تکذیب

ساعت24 -در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک خانواده جانباز هنگام تخریب منزلش توسط پلیس ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری بجنورد این ادعا را تکذیب کرد.

براساس اخبار منتشر شده درفضای مجازی مأموران شهرداری بجنورد با رفتاری خشونت آمیز فردی را که منزلش را بدون مجوز ساخته است از منزل بیرون کرده اند در حالی که او توانایی راه رفتن نداشته است. بر اساس ادعای همسایگان این خانواده، این درگیری موجب آسیب دیدگی شدید چند نفر از اعضای این خانواده شده است. 
مسئول روابط عمومی شهرداری بجنورد در این باره  گفت: در پی انتشار خبر ضرب و شتم فردی مقابل منزلش توسط نیروهای اجراییات و پلیس Police ساختمان شهرداری این موضوع را بررسی کردیم . «داورپناه» هر گونه ضرب و شتم یکی از شهروندان را رد کرد و گفت: با توجه به ساخت منزلی بدون پروانه ساختمانی و رعایت اصول ساختمانی در نقطه ای از شهر بجنورد کمیسیون ماده 100 در این رابطه با حضور نماینده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تشکیل شد و با توجه به مدارک و مستندات موجود، این کمیسیون ساخت این ساختمان را غیر مجاز دانست و دستور تخریب آن را داد.
وی تصریح کرد: در پی صدور حکم تخریب به مالک این بنا اخطار داده شد اما در پی بی توجهی به اخطار قانونی، نیروهای اجراییات شهرداری به همراه نمایندگان نیروی انتظامی به محل مراجعه و اقدام به تخریب منزل مذکور کردند. وی خاطرنشان کرد: ساکنان این منزل به خودروهای شهرداری آسیب رسانده اند و شهرداری حق خود را در شکایت از این خانواده محفوظ می داند.

منبع:رکنا

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi