شناسه خبر : 61495
پنجشنبه 12 مهر 1397 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ دیوان به سوالی درباره تبدیل وضعیت

این سئوال را بنده از قسمت پرسش و پاسخ ایثارگران دیوان عدالت اداری پرسیدم. کارشناس مربوطه این گونه پاسخ داد.

لطفا این سئوال را هر چند قسمتی از آن تکراری است دقیقا توضیح بفرمائید.

براساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان که سالها بصورت عادی با قرارداد کار معین (مشخص) مشغول در ادارات دولتی به کار هستند. می بایست به رسمی تبدیل وضعیت شوند. مستحضرید بر اساس بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصلاح و 2 تبصره به آن اضافه شد. در تبصره یک این اصلاحیه آمده است: وضعیت استخدامی مشمولان این ماده حداکثر پس از 3 ماه رسمی قطعی می شود.

با توجه به این قانون فرزندان ما باید بدون آزمون استخدامی یا هر مانع دیگری به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند. در آرای صادره که در همین سایت شما وجود دارد (دو مورد) دادخواست شاکیان در مرحله دادگاه نخستین (بدوی) رد شدند ولی در آرائ تجدیدنظر، شکایتشان وارد تشخیص داده شد.و رای به نفع فرزندان ایثارگران صادر شد. اگر نیاز است شماره رای صادره را خدمت شما می دهم. سئوال این است چرا حضرتعالی از شرکت در آزمون استخدامی صحبت می کنید؟ با تشکر

پاسخ:

موضوع جذب خارج از آزمون ایثارگران و فرزندان آنها مربوط به  بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم بوده. بعد از اتمام قانون برنامه پنجم قانون جامع حاکم است و در ماده 21 قانون جامع جمله طبق قوانین مربوطه حاکی از شرکت در آزمون است. همانطور که در گردش کار پرونده مشاهده می کنید. وضعیت شکات پرونده های مذکور مشمول بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم میشده و سازمان در تبدیل وضع استخدامی آنها کوتاهی نموده بود.
1397/07/11

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سایت دیوان قسمت ایثارگران درمورد نیروهای شرکتی ذکرشده در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران چنین اظهار نظر می کند:موضوع شرکتی هایی که در قانون آمده شرکتهای دولتی هستند .
رزمنده دفاع مقدس هستم در ادارات دولتی نیروی قراردادی مشاغل کارگری هستم ولی با 22ماه جبهه داوطلب با 26سال سابقه کاری ترابخدا کمکم کنید نجات پیدا کنم در ضمن فرزندی دختردارم معلول وبیماری تالاسمی ماژورکمکم کنید
باسلام
به نظرپاسخ کارشناس واحدایثارگران دیوان عدالت اداری (احتمالا جناب آقا شاهی )صحیح نمی باشد.
به این دلیل که درقانون جامع به تصریح آمده است که تبصره های بند(و) ماده 44 قانون برنامه پنجم همچنان به قوت خود باقی است .در تبصره 2 بند (و )ماده 44 به صراحت آمده است که مشمولان ماده 21 قانون جامع از ابتدا به صورت رسمی قطعی استخدام می شوند و اگر دستگاهی آنان را از ابتدا به صورت رسمی قطعی جذب نکرده باشد مرتکب تخلف شده است .
درتبصره 2 بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه ،معافیت ازشرایط سنی ،جنسی تحصیلی ،معدل و آزمون در سهمیه های استخدامی دستگاههای دولتی شامل همه ایثارگران بوده است.
برادران ایثارگر درمراجعه به سازمان واداره مربوطه ، در رابطه با تبدیل وضعیت خود با جوابهایی از قبیل به ما ابلاغ نشده ،آیین نامه آن صادر نشده و یا بودجه ای برای این کار تخصیص نشده است از طرف مسئولین شان روبرو می شوند.بدانید برابر رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری عدم صدور آیین نامه و یا عدم تخصیص بودجه نمی تواند مسقط حقوق اشخاص که قانون به آنها امتیاراتی را داده باشد.
ایثارگران (جانبازان با هر درصد جانبازی ، رزمندگان با داشتن شش ماه جبهه داوطلبانه و...)اگر دارای قرارداد کار معین باشد و قرارداد مستقیم با اداره دولتی دارند از طریق ارائه دادخواست به دیوان عدالت اداری اقدام کنند هر چند که این کار باید توسط کمیسیون ماده 16 انجام می گرفت تا ایثارگران گرفتار اطاله دادرسی نشوند ولی دفتر این کمیسیون می گوید ما موارد فرزندان جانباز را دنبال نمی کنیم و در حیطه وظایف خود نمی دانند که این هم حرف نادرستی است .
فاش نیوز :هر کجای این نوشته غلط است اصلاح نمایید.با تشکر
باسلام وعرض ادب خدمت کارشناسان محترم دیوان بنده حدود ده سال دربانک ملی به صورت قرارداد معین مشغول بکار بدم حال پس از گرفتن رأی ز دیوان عدالت بانک محکوم شده که بنده رواز ابتدا به صورت رسمی قطعی در بیاره آیا بانک میتونه ترتیب اثر نده وخودداری از اجرای حکم بنماید ممنون
بنام خدا سوالی از کارشناس محترم آیا قوانین شرح داده شده درمورد این قبیل ایثارگران جانبازان با مدرک کارشناسی و سابقه مرتبط به کار به مدت ۱۰سال در شرکت های پیمانکار وابسته به به وزارت نفت و گازبا قرار دادموقت کارگری اداره کارهم میشود تاکنون هرچه اقدام لازم کرده ایم تبدیل وضعیت انجام نگردید لطفا جواب وراهنمای کنید !باتشکرمحمدعلی مزارعی
برادر خوب فقط به دیوان عدالت اداری شکایت کن تا سازمان مربوطه را ملزم به اجرای آن نماید
فاش نیوزسلام
ضمن تشکر از آقای مجتهد . باستحضار می رساند
من بعد از بازنشستگی رفتم دنبال جانبازی و درصد گرفتم .محل کارم که ارگان دولتی است گفت چون بازنشسته هستید گواهی جانبازی را دیرآوردی و دیگر امتیازی ازجمله ارتقاء مدرک تحصیلی شامل شما نمی شود. با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری ، امتیازات زمان اشتغال به بازنشستگان تعلق می گیرد . رای را پیدا کردم و برای شما هم می فرستم شاید عده ایی از ایثارگران بازنشسته مشکل مانند من داشته باشند و بتوانند به این رای استناد کنند و حق و حقوق خود را بگیرند.با تشکر.
فَلا تَتَّبِعُوا الْهَوي اَنْ تَعدِلُوا
دادنامه آرای هیات عمومی
کلاس پرونده:
91/214
شاکی:
حسن مقصودی
موضوع:
ابطال نامه شماره 505/91/222-15/1/1391 امور نظامهای جبران خدمت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهورمبنی بر موکول نمودن برخورداری از تسهیلات مقرر در قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی مصوب 1374 به زمان اشتغال مشمولان
تاریخ:
دوشنبه 7 اسفند 1391
شماره دادنامه:
915

بسم الله الرحمن الرحیم

مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

گردش کار: آقای حسن مقصودی به موجب دادخواستی، ابطال نامه شماره 505/91/222- 15/1/1391 امور نظامهای جبران خدمت معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور را خواستار شده و در جهت تبیین خواسته اعلام کرده است که در نامه مورد اعتراض برخورداری جانبازان از مزایای مربوطه، منوط به اعلام و ارائه مدارک جانبازی در زمان اشتغال شده است و این حکم مغایر با ماده 7 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان مصوب سال 1374 و ماده 44 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران است.
متن نامه مورد اعتراض به قرار زیر است:
" موضوع: افرادی که بعد از تحقق بازنشستگی اقدام به ارائه گواهی جانبازی می نمایند
با سلام و احترام:
ضمن ارسال نامه شماره 92098/600/90/ص- 20/12/1390 اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران در خصوص افرادی که بعد از تحقق بازنشستگی اقدام به ارائه گواهی جانبازی می نمایند، به لحاظ حفظ هماهنگی و انعکاس پاسخ به اداره کل مذکور، اعلام می دارد:
برخورداری از امتیازات جانبازی، مستلزم ارائه گواهی مربوطه با تایید مراجع ذی صلاح در زمان اشتغال بوده و پس از تحقق بازنشستگی موضوعیت ندارد.
رئیس امور نظامهای جبران خدمت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور "
در پاسخ به شکایت مذکور، رئیس امور حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به موجب لایحه شماره 29775/91/231-4/5/1391 توضیح داده است که:
" 1- در تمام مقرراتی که حوزه تسهیلات استخدامی برای جانبازان پیش بینی شده است، تسهیلات مربوطه در زمان اشتغال فرد جانباز به وی اعطا می شود و هرجا لازم بوده برای جانباز بازنشسته نیز اجرا شود، در مقررات مربوطه تصریح شده است. عنایت دارند در قوانین و مقررات مصوب این حوزه، برای گواهی جانبازی که پس از بازنشستگی ارائه شود، آثار استخدامی پیش بینی نشده است و حتی بر فرض ابطال نظریه موضوع نامه شماره 505/91/222- 15/1/1391 دفتر امور نظامهای جبران خدمت این معاونت، مقرراتی برای تحقق خواسته شاکی وجود ندارد.
2- با توجه به دادنامه شماره 292- 11/10/1379 موضوع کلاسه پرونده 78/341 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، نظرات دفاتر تخصصی این معاونت ماهیتاً از مقوله اظهار نظر مشورتی بوده است و نتیجتاً واجد اوصاف مقررات دولتی موضوع ماده 25 قانون (سابق) دیوان عدالت اداری نمی باشد و این قبیل نظرات قابل رسیدگی و امعان نظر در هیأت عمومی دیوان نمی باشد. با عنایت به مقررات فوق تقاضای رد شکایت را دارد. "
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ یاد شده با حضور رؤسا، مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد. پس از بحث و بررسی، با اکثریت آراء به شرح آینده به صدور رأی مبادرت می‎کند.
رأی هیأت عمومی
نظر به این که برخورداری از امتیازات مصرح در ماده 7 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی مصوب 1374 و شقوق ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب 1389، محدود به زمان اشتغال مشمولان قانون نشده است، بنابراین تصمیم شماره 505/91/222- 15/1/1391 رئیس امور نظامهای جبران خدمت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که برخورداری از تسهیلات مقرر در قانون را به زمان اشتغال مشمولان قانون موکول کرده است مغایر قوانین فوق الذکر است و به استناد بند 1 ماده 19 و ماده 42 قانون دیوان عدالت اداری ابطال می شود./

رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
محمدجعفر منتظری
فاش نیوز مجددا این سئوال را بنده از کارشناس ایثارگران دیوان عدالت اداری به نام آقا شاهی پرسیدم این جواب را دادند. آیا نظر ایشان درست است یا خیر.با تشکر
1397/07/14 11:45:44
جناب آقا شاهی سلام .در قانون جامع به تصریح آمده است که تبصره‌های بند (و) ماده44 قانون برنامه پنجم همچنان به قوت خود باقی است.اگر این مطلب درست باشد پس همه ایثارگران از شرایط سنی ،جنسی، تحصیلی ، معدل و آزمون معاف هستند.نظر حضرتعالی چیست. ممنون
پاسخ:
باسلام. بنظر بنده پس از پایان برنامه پنجم توسعه . قوانینی که در قانون جامع آمده معتبر و لازم الاجرا است . حضوراً هم خدمت شما عرض کردم
با سلام
تبدیل وضعیت دارای چند شرط است 1- تامین اعتبار 2- داشتن مجوز استخدامی 3- اجازه های قانونی
ایثارگران بند سه را دارند ولی 1و 2 واجب تر است .
لذا مدیران اگر بخواهند نیروی را تبدیل کنند راه دارد و اگر نخواهند هم هیچ قانونی نداریم که مانع شود بفرض رای دیوان گرفته شود ، کارشناس حقوق جواب می دهد چشم شما بیا اول اعتبارش رو تامین کن !!
صرفا جهت اطلاع :
دولت حتی پس از تامین اعتبار فعلا فقط برای فرزند شهید و جانباز و ازاده برای تبدیل از قراردادی به پیمانی اجازه های محدودی می دهد
و برای بقیه ایثارگران مصوب برنامه ششم فقط برای تبدیل از پیمانی به رسمی قطعی مجوز داده میشه .
جناب هموطن سلام
برابر رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری عدم صدور آیین نامه و یا عدم تخصیص بودجه نمی تواند مسقط حقوق اشخاصی که قانون به آنها امتیاراتی را داده باشد.
تبصره 2 بند (و) ماده (44) قانون برنامه پنجم توسعه هنوز معتبر است.بر اساس این قانون ایثارگران از شرایط سنی ، جنسی ،تحصیلی ،معدل و آزمون معافیت دارند.
تبصره 1 ماده 21 برای استخدامهای قبلی است چون استخدامهای جدید از ابتدا باید به صورت رسمی قطعی انجام می شده است
سلام
متاسفانه دوان عدالت اداری شمشیر علیه جانبازان وخانواده انان کشیده اکثر امتیازات جانبازان را لغو کرده >به نظر حقیر دیوان عدالت اداری در زمین دشمن بازی می کند
سلام
دیوان عدالت اداری متاسفانه علیه جانبازان شمشیر از رو بسته .اکثر امتیازات جانبازان را باحمایت اقای نوبخت لغو نموده است .
سلام فاش نیوز
این سئوال را دیروز ار کارشناس ایثارگران دیوان پرسیدم.
سلام وعرض ادب
با این همه اما و اگر و تفسیر قوانین و...که برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی وجود دارد بهتر نیست اصلا ایثارگران از خیر امتیازاتی که در قانون برای آنان اختصاص داده اند ، بگذرند.؟من که هرچه می خوانم ناامیدی ام بیشتر می شود.
پاسخ:
باسلام . بهرحال دیوان اختیار قانونگذاری ندارد . بلکه خواسته شما را با قانون تطبیق داده و رای مقتضی را صادر میکند .
اگر دادخواست را صحیح برای دیوان بنویسید تمامی مشمولین ماده ۲۱ چه قراردادی و چه پیمانی به رسمی قطعی تبدیل می شوند.تا کنون چند نیروی شرکتی هم رای گرفته اند.برای قراردادی و پیمانی که بخشنامه آمده فقط شرکتی ها ابهام وجود دارد.
ممنون از راهنمایی تان. دادخواست دادم
با سلام بلاخره .کسانی که چندسالی است در دستگاه دولتی مشغول هستند و مشمول ماده ۲۱ هستند می توانند برای تبدیل وضعیت از قرار دادی به پیمانی یا رسمی اقدام کنند تورو خدا یکی جواب واضح بده ممنون
سلام آقای رضایی
بله بروید دادخواست تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی قطعی بدهید. الان عده ای رای خوب گرفته اند شما هم اقدام کنید. فقط یک نکته را مواظب باشید به قسمت اموراداری خود مراجعه کن و به مسئول مربوطه بگو می خواهم این کار را کنم فردا دردسر نشود.من هم برای فرزندم همین کار را کردم و دادخواست تبدیل وضعیت به دیوان دادم.چه فرزند رزمنده باشید چه فرزند جانباز
سلام من خودم قرارداد شهرداری هستم ب کارگزینی شهرداری مراجعه کردم گف باید درخواست کتبی بدهید و نوشتم دادم شهردار موافقت کرد بعد همراه با مدارک فرستادن امور شهر استانداری از اونجا هم فرستلدن امور شهرداریهای تهران جند روز پیش زنگ زدم گفتن یکماه دگه قطعی میشی
موفق باشید حانباز ۲۰ درصد هستم اگر سوالی بود در خدمتم
اینجانب محمد محبی فرازرزمندگان دفاع مقدس ودارای 28ماه جبهه وشرکت در 7عملیات ظفرمندانه کربلای4و5ونصر7ولفجر10ومرصادو....و44ماه پشت جبهه هستم0ودسال73به استخدام نیرویانتظامی درامدم که درسال 83باتوجه به شرایط نابسامان روح وروانم وحتی اعصاب ومشکلات این چنینی که اثرات جبهه وجنگ ان زمان بوده وهم اکنون بروز واثرنموده است به همین دلیل مرتکب هفت/7ماه غیبت شدم. که این موجب اخراج به دلیل غیبت بیش از6ماه ازخدمت وشغل مقدسم شد.اکنون تقاضای اعاده به خدمت رادارم لطفا به خاطر رضای خداراهنماییم کنید زیرا از بیکاری وبی درامدی بیچارهشده ام.وتوانایی اداره خود وخانواده ام راندارم.وفقر کمرم را شکسته وکسی هم به دادم نمیرسد0باتشکر
سلام پس چرا برای من نشد من فرزند جانباز پانزده درصد بودم رفتم کارگزینی گفتن سهمیه پنج درصدی شما دیگر در برنامه ششم توسعه حذف شده و امکان ندارد لطفا راهنمایی کنید؟
سلام. تو رو خدا یکی جواب منو بده....من برای تبدیل وضعیتم از قراردادی به رسمی به دیوان شکایت کردم ۲۶ اسفند رای اوردم و تا ۲۹ قرارداد داشتم حالا بهم گفتن از سال اینده سر کار نیاد چرا رفتی شکایت کردی...حالا من چکار کنم
وقتی قاضی ده میلیون وبیشتر تا 15 میلیون وبلکه بیشتر هم از آن حقوق می گیرد نمی تواند درک کند فردی لیسانس هم سن وهم مدرک وهم سابقه او با 15 سال قراردادی با یک ونیم میلیون حقوق چه سختی می کشد ، چون نظام اداری وتبعیض در کشور ما نهادینه شده قاضی خود را با حقوق پایینی ها برابر نمی داند وبه بهانه کمبود اعتبار وهمراهی با دولت و حفظ بیت المال ظلم به نیروی قراردادی ادامه می یابد. البته خیلی اندک قاضی هایی هستند که 15 میلیون هم می گیرند وسکوتشان رضایت از تبعیض نیست بلکه چون انسان بعد مادی وشکم وهوس دارد دلیل سکوت است
سلام، من برادر شهید هستم و الان ۶ ماه هست که در شهرداری بصورت قراردادی مشغولم قبلا شرکتی بود ایا ماده ۲۱ شامل حال من میشود و میتوانم درخواست تبدیل وضعیت بدهم؟ لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنونم
سلام بنده فرزند شیهدم سیزده ساله درواحد خدمات شهری مشخول هستم امور اداری شهرداری میگه استانداری اجازه ازمون استخدامی ایسار گران را نمیدهد چرا فر زندان شهدا چه گناهی کردن فقت گلاه حسن وحسین را جا به جا میکنند بازتاب این همه دروخ تو جامحه چی میتونه باشه
باسلام واحترام خیلی ببخشید کی هست اجرا کنه ده ساله قراردادی هستم فرزند جانباز ۴۰درصد کارمعین اونم خدماتی پس چرا عوض نمیشم.یاعلی
فرزندان رزمنده ای که در استخدام پیمانی تمام وقت در مرتبه مربی و. هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می باشند مشمول ماده 21 قانون جامع می شوند؟وزارت علوم از اجرای آن به دلیل بند پ متده 90 خودداری می نماید در حالی که این بند مربوط به افرادی است که مدرک دکتری دارند.این نظر وزارت علوم ما مربیان پیمانی را سردر گم کرده است لطفا رانمایی فرمایید
با سلام برادر دو شهید هستم۱۵ سال است بصورت قرارد مشخص مشغول بکار می باشم آیا امکان تبدیل وضعیت برایم وجود داردخواهشمند است راهنمایی بفرمایید
سلام. من نگهبان بوستان زیر نظر شهرداری و قرار دادی هستم با ۴ سال سابقه و پدرم ۲۸ ماه جبهه دارد آیا با این جبهه پدرم می شه از قراردادی به پیمانی تبدیل بشه
با سلام
بنده فرزند ایثارگر با خدمت 20 ماه در جبهه هستم.
به مدت 6 سال در یکی از ادارات تابعه وزارت نیرو به صورت قراردادی مشغول فعالیت هستم.
آیا با توجه به رای وحت رویه دیوان عدالت اداری امکان تبدیل وضعیت بنده وجود داره یا خیر؟
سلام بنده فرزند جانباز ده درصد مشغول در اداره تعزیرات با قرارداد کارمعین به مدت یکسال مشغول هستم آیا میتوانم درخواست تبدیل وضعیت بدهم؟ خواهش میکنم جواب بدید
سلام رزمنده با هفت ماه حضور در جبهه داوطلبانه هستم پانزده سال سابقه کار قراردادی و هم شرکتی در صندوق بیمه محصولات کشاورزی را دارم ایا تغییر وضعیت شامل من هم میشود
باسلام وخسته نباشید من برادر شهید هستم و ۵ سال در شهرداری نیروی پیمانکار شرکتی هستم ایا اگر از دیوان عدالت اداری اقدام کنم امکان تعغیر وضعیت هست ..لطفا جواب بدهید متشکرم
باسلام. بنده با مدرک کارشناسی ارشد و بعد از آزمونی سخت و مصاحبه علمی و گزینش در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بصورت شرکتی مشغول بکار شدم و فرزند جانباز زیر 25 درصد هستم. میدونم یه ریگی به کفش این سازمان هست که ما رو بصورت شرکتی جذب کرده، سوالی که داشتم اینه که امکان تبدیل وضعیت برای ما که آزمون دادیم و زیر25 هستیم وجود دارد و از چه راهی باید اقدام کنم؟؟؟؟ اگر جواب بدهید بسیار ممنون میشوم.
سلام عرض ادب و خسته نباشید بنده فرزند جانباز ۶۵درصد هستم که به ش
صورت شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کارمیکنم تقریبا ۴ساله کار میکنم ولی تاهنوز فکری به حال تبدیل وضعیت مانشده واقعا دیگه همه فرزندان شاهدو ایثارگر اذیت میشن یک کاری درباره تبدیل وضعیت انجام بدین همیشه تهدید به اخراج ازسوی مسعولان مارو اذیت میکنه کار ۴نفرو میدن به یکیمون حرف هم میزنم تهدید به اخراج میکنن
فرزندجانباز۵۰درصد هستم لیسانس ملی حفاری کار میکنم ارکان ثالث کسی هست راهنمائی کنه چطوری قراردادی یا پیمانی بشم
سلام .من فرزند رزمنده بالای شش ماه خدمت در جبهه هستم بایازده سال سابقه که به صورت قراردادی تطبیق یافته در آموزش وپروش مشغول بخدمت در اسقند ماه ۹۷ پیرو تبصره ۲ بند ذ ماده ۸۷ برنامه توسعه ششم و ماده ۲۱ خدمات رسانی ایثارگران از آموزش وپرورش شکایت کردم هنوز رای اعلام نشده اما بتازگی هیات عمومی دیوان رای وحدت رویه شماره ۶۶۹ رو صادر کرده و متاسفانه اعلام کرده تبدیل وضعیت شامل نیروهای قراردادی نمیشود درصورتیکه که پیروتبصره ۲ بند ذ ماده ۸۷ برنامه توسعه ششم از سال ۹۶ افراد زیادی به دیوان شکایت وبه نفعشان رای صادر شده لطفا راهنمایی بفرمائید.
سلام بنده فرزند شهید هستم و نزدیک به ۸ سال میشه در دانشگاه صنعتی ارومیه مشغول به کار هستم به صورت شرکتی آیا راهی که حتما جواب بگیریم هست برای تبدیل به وضعیت و اگر هست لطفا جواب بدید ممنون در ضمن سابقه بنده بیش از ۱۲ سال میباشد
سلام بنده فرزند رزمنده هستم که پدرم به مدت 4 ماه و 18 روز در مناطق جنگی حق علیه باطل حضور داشته،با توجه به قانون برنامه ششم توسعه امکان تبدیل وضعیت اینجانب وجود داره.
با احترام
با سلام خدمت شما من جفت تبدیل وضعیت شرکتی به قرارداد معین شهرداری خانواده شهدا برداشتید هستم که به دیوان عدالت اداری شکایت کردم وبرای آ آوردم حال شهرداری اقدام به تجدید نظر حکم دیوان عدالت اداری کرده آ در رای تجدید نظر حکم درباره به من میدهد یا نه
باسلام وخسته نباشید حدوداهفت الی هشت سالی است قراردادکارگری دردستگاه دولتی می باشم باتوجه به اینکه فرزندرزمنده هم می باشم مدرک تحصیلی هم دیبلم می باشد می توانم ازدیوان عدالت اداری شکایت کنم تبدیل وضعیت بشوم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید باتشکر
باسلام من 18ساله دریکی ازمراکز دانشگاه فنی وحرفه ای درگیلان کارمیکنم وقراردادی هستم وبرادر شهید می باشم کی تبدیل وضعیت به پیمانی می شم راهنمایی بفر مایید ممنون
سلام علیکم و رحمه الله علیه بنده جانباز۳۰٪ هستم که ۵فرزند و دو فرزند معلول دارم ومستاجر هستم بخاطر یک تصادف مقصرشدم زندگی به نابودی رسیده که هنوز بالای ۲۰۰میلیون تومان بدهی به بانکهادارند حرف بنده این است تنها دوفرزند سالم دارم یکی درعلوم پژشکی بابل ویکی درشهداری بابل به عنوان شرکتی حدود ۵سال سابقه مشغول کار استناد به هاتقاضاودرخواست دادم که فرزندم را تبدیل به وضعیت گردد هنوز اقدامی نشده که همین باعث هرمافرزندم بیرون میکنند که بنده یک جانباز و پدرپیربیمارباهمراه همسربیماردیابت قند خون و قلبی باید چه کنیم تادلشان بسوزدفرزنداتم بیرون نکنندفرزندانم هرکدام همسروبچه دارندومستاجرهستندازمسولبن عالیرتبه نظامی اسلامی تقاضای عاجزانه درخواست دارم وضعیت فرزندانم راپیگروحل وصل رفع کنند باتشکرمازندران بنیاد شهید بابل
باسلام بنده کارمند قراردادکارگری هستم فرزند رزمنده حدود ۲سال جبهه داوطلبانه دارد طبق برنامه ششم توسعه تبصره ۱بند ذ ماده ۸۷برنامه ششم توسعه این اجازه راداده آیاازطریق دیوان شکایت بکنم نتیجه میگیرم یانه
سلام بنده کارمند رسمی نفت وگاز هستم نزدیک با ۷ سال میشه ایا قانونی هست یا بوده کارمند رسمی دوباره به پیمانی برگرده ایا این حق کشی نسبت به فرزتدان شهید نیست بزرگترین لطمه را به ما میزنن چه کسی جواب گو هستسش ؟؟؟
با عرض سلام و خسته نباشید،بنده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت بدون سهمیه قبول شدم و الان حدود ده ماه است که به صورت پیمانی استخدام شدم و پدرم خدمت سربازی رابه مدت 26ماه در جبهه بودن و کارت ایثارگری دارند و طبق قانونی که تصویب شد سه چهارم خدمت وظیفه ایشان به صورت خدمت داوطلبانه محاسبه میشه یعنی حدود 19ماه خدمت داوطلبانه، میخواستم بپرسم که اگر الان من بخوام برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی اقدام کنم چه کاری باید انجام بدم و از کجا نامه بگیرم،رفتم بنیاد شهید گفتن چون صرفا ایثارگر هستن به بنیاد ارتباط پیدا نمی کنه بعد رفتم دفاتر ساتا گفتن ما در جریان نیستیم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
با سلام و احترام،اينجانب سيد بهزاد سيدي در آزمون استخدامي سال نود و يك قبول شدم،و الان ٦ ساله كه در وزارت نيرو(شركت مديريت شبكه برق ايران مشغول به كار هستم با قرارداد موقت(مشاغل كارگري)،پدر بنده منقصي خدمت ٥٦ هست و با شروع جنگ و فراخواني كه براي فقط منقصي هاي خدمت ٥٦ صادرشد پدرم كه دور آن زمان در شركت توانير مشغول به كار بود خود را معرفي كرد و از آنجايي كه خدمتش در ارتش (پدافند بود)از طرف ارتش و پدافند به جبهه و مناطق عملاتي اعزام شد و مدت شش ماه و پنج روز در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشت،بنده براي تبديل وضعيت استخدامي خود كه ازمون داده بودم و ميخواستم از قرارداد موقت به قرارداد دائم تبديل وضعيت شوم با استناد به مدارك موجود نامه اي از پدافند خاتم الانبيا گرفتم كه اين مدت حضور پدرم در جبهه رو تعييد ميكنه،وقتي نامه رو به اداره(مدييت شبكه برق ايران) بردم به بنده گفتن كه بايد كلمه ي داوطلب در نامه قيد بشه،و من دوباره به قرارگاه خاتم مراجعه كردم و گفتن كه نميتونيم كلمه ي دارطلب رو اضافه كنيمو به همين دليل هنوز بنده تبديل وضعيت نشدم،چرا كه از اين شش ماه و پنج روز جبهه ي پدرم سه چهارمش رو داوطلب زدن،سوالي كه بنده از شما دارم اين هست كه آيا كسي كه در سال ٥٦ خدمت مقدس سربازيش تموم شده و با شروع جنگ به جبهه رفته آيا داوطلب محسوب نميشه!!! در صورتي كه پدرم هم ميتونست مثل خيلي ها كه نرفتن به جبهه نره،ولي تكليف خودش دونسته و رفته،و حالا من انتظار زيادي ندارم،فقط ميخوام قراردادم از موقت به دائم تبديل وضعيت بشه،آيا اين خواسته ي زياديه!؟لطفا اگه راهي وجود داره بنده رو راهنمايي بفرماييد،همچنين من راي ديوان عدالت رو خوندم كه جديدا راي داده كه احتساب سه چهارم داوطلبانه فقط مربوط به نيروهاي مسلح هستش و به ساير دستگاهها تسري داده نميشه،با اين راي من ميتونم تبديل وضعيت بشم؟از اونجاي كه پدرم نظامي نبوده و در دستگاه هاي اجرايي مشغول به كار بوده.لطفا عاجزانه تقاضا دارم رسيدگي فرماييد و بنده رو راهنماي بفرماييد،با تشكر فراوان.
با عرض سلام

بنده فرزند جانباز ٢۵ درصد هستم
یکسال پیش به عنوان نظافتچی به صورت نیروی شرکتی در بیمارستان مشغول بکار شدم
حالا میخواستم ببینم که میتونم تبدیل وضعیت بشم؟؟؟قانون در مورد ماها چی میگه؟؟؟
دقیقا چکار باید بکنم؟؟؟ کجا باید برم؟؟؟
تو شهری ک مشغول هستم باند بازی هست و میترسم
تورو خدا راهنماییم کنین
وضعیت جسمانی پدرم هم جوری هست ک داغون شدیم
و ی موضوع دیگه
بعد از گذشت دوماه از شروع بکارم من رو منتقل کردن به واحد حراست.میخوام بدونم میتونم حکمم رو از خدمات به حراست تغییر بدم؟؟؟چون به من میگن ک حکم اصلا تغییر نمیکنه و تا اخر همین خدمات میمونه
بخدا گیر افتادم
کمک کنین بدونم چی به چیه
سلام من فرزند جانباز ۳۰در صد هستم میخواستم ببینم من در شرکت گل گهر کار میکنم به طور قراردادی .مشغول به کارم .رسمی شدن شامل من هم میشه یا نه
با سلام فرزند جانباز50درصد وازاده هستم مدت 17 سال است درشرکت خودرو سازی نیمه دولتی مشغول کارم ایا باقانون جدید مجلس تبدیل وضعیت میشویم الان بصورت پیمانکاری کار میکن ممنون میشوم پاسخ دهید
سلام من سه سال ب صورت کارتی (کارگر روز مزد)در اداره ی میراث کار میکنم می تونم براساس ماده ۸۷ تبدیل وضعیت بشم
با سلام فرزند رزمنده دفاع مقدس با 8 سال سابقه در جنگ هستم و پدرم هم کارت ایثارگری دارند چطور میتونم از قرار داد کار معین به پیمانی تبدیل بشم؟
با سلام فرزند رزمنده دفاع مقدس با 8 سال سابقه در جنگ هستم و پدرم هم کارت ایثارگری دارند چطور میتونم از قرار داد کار معین به پیمانی تبدیل بشم؟
بنده فرزند رزمنده با حضور داوطلبانه در جبهه میباشم ولی خودم که فرزنده رزمنده هستم بصورت شرکتی در بیمارستان مشغول بکار هستم و هیچ تبدیل وضعیتی نسبت به ما انجام نمیدهند.
حالا من باید چیکار کنم
سلام بنده برادر شهیدم دوسال هست در شهرداری به صورت شرکتی مشغول کارم آیا امکان داره شهرداری به صورت قراردادی بگیره لطفا راهنمایم کنید ممنونم خدا قوت خسته نباشید
سلام.17سال هست.در شرکت تعاونی پرتو امید زیر نظر وزارت علوم در پژوهشگاه مواد و انرژی مشغول کار هستم.پدرم جانباز 25/.به پایین است هم 6ماه جبهه دارد و مدرک تحصیلی بنده فوق دیپلم هستم و مشغول ادامه تحصیل هستم.می خواهم بدانم کی ما فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت می شویم.باتشکر
باسلام من برادر شهید وفرزند جانباز هستم ۲سال سابقه کار در فولاد مبارکه هستم ایا این طرح شامل حال ما میشود در ضمن برادر جانباز هم هستم
سلام فرزند جانباز ۳۵ درصد هستم با مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت ۴ سال در قسمت پیمانکاری در شرکت توزیع برق کار میکنم ایا تبدیل وضعیت شامل حال ما میشه . اگه شامل ما میشه از کجا باید اقدام کنیم
با سلام من فرزند جانباز ۲۵درصد هستم اینکه گفته شرکتی و قرارداد معین منظور چیه من در علوم پزشکی در بیمارستان کار میکنم قراردادی هستم ولی نه شرکتی هستم نه قراردادمعین من قراردادی معمولی هستم مشاغل کارگری یعنی شامل ما نمیشه سال ۹۲مشغول به کار شدم
من فرزند شهید هستم دو ساله شرکتی کار میکنم این طرح مجلس شامل ما میشود
با سلام
من فرزند جانباز 20درصد هستم و در شرکت اب و فاضلاب مشغول به کار می باشم و قراردادم بهصورت قرارداد طرح می باشد و از قانون کار پیروی می کنند .و 5 سال سابقه کار دارم
ایا شامل حال من می شود این تبدیل وضعیت
عرض سلام واحترام
فرزند شهید هستم داماد شهید نیز داریم،آیا بعد از۷الی۸سال کار در اداره،برق آبادان میتوانم تغییر وضعیت بشم
با سلام یزرگوار ینده حدود هشت سال در ارگان دولتی یه صورت شرکتی هستم با توجه به اینکه پدر بنده ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی بوده است لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام ببخشید کارکنان صنایع دفاع چه زمانی تبدیل وضعیت میشوند
سلام بنده نیروی تمدید طرح در بیمارستان هستم ،پرستارم ،و فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستم ایا تبدیل وضعیت شامل حال بنده میشود ؟؟؟ لطفا کمک کنید
سلام بنده در شهرداری کار میکنم وبا توجه به اینکه پدرم در دوران جنگ تحمیلی در شهرستان دزفول به مدت ۸سال در سازمان مربوطه خود مشغول کار بوده وبا توجه به اینکه این شهرستان منطقه جنگی حساب میشه آیا این طرح تبدیل وضعیت شامل من هم میشه با تشکر
باسلام بنده خواهرشهیو هستم و از سال ۸۴ تاکنون دراداره ثبت احوال بصورت قراردادکارمعین مشغول بکار بودم ولی از طریق بنیاد شهید و ماده ۲۱ استخدام نشدم آیا تبدیل وضعیت شامل حال من هم میشود
باسلام بنده برادر شهید و نیروی حق التدریس آ موزش و پرورش هستم آ یا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ،شامل نیروهای حق التدریس هم میشود؟؟ ؟چونکه قانون صراحتا گفته کلیه نیروهای ایثارگر غیر رسمی بر اساس این قانون رسمی میشوند باتشکر
سلام من نیروی خرید خدمت شرکتی یا کلینیکی که شرکت تحت نظارت سازمان بهزیستی هست کار میکنیم نیروی اورژانس اجتماعی ایا ما هم با داشتن شش ماه جبهه پدر وزمان شروع به کار سال ۹۵ تبدیل وضعیت میشیم
سلام ایا شامل فرزند رزمنده که حقالتدریس اموزش و پرورش میباشد میشود ؟
لطفا بفرمایید فرزندان جانباز که بصورت طرح دوسال ونیم هست کار میکنند ایا طبق این قانون جذب ورسمی میشوند
باسلام وخسته نباشید.من دخترم ده سال است به صورت قراردادی در ‌دودبیرستان غیر انتفای دفتر دار ومورد تاید اساتید وکارمندان اموزش وپرورش میباشد وایسانس ادبیات دارد ایا تبدیل وضعیت به اومیخورد.یانه .من جانباز موج انفجار دارای پرونده در بنیاد ورامین به شماره رایانه ۲۳۱۲۰۳۳۵۸۱ میباشم فاقد درصدنداشتن مدارک مثبته طبق دستور ارسالی.ولی تایدی لشگر وواحد اعزام کننده وصورت سانحه ددارم وایثارگر ومعسر بگیر ساتا.درحال حاظر پانزده سال ساکن کرج هستم وپرونده ایثار انتقال به کرج شده اما جانبازی هنوز خیر .لطفان راهنمایم. کنید من سواد انچنانی ندارم وسر از قانون وبند وتبصر ه نمیدانم .ممنونم از بزرگواری شما سروران.کد ملی ۰۴۲۱۲۸۷۶۱۶ است شمارا به خدا مرا راهنمایم کنید.حق یارو یاورتان.
با سلام و خسته نباشید من کارمندقراردادی با ۱۶ سال سابقه در اداره دولتی با قرارداد معین هستم با توجه به اینکه همسرم سرباز در دوران جنگ بوده و ۱۴ ماه خدمت کرده و سه چهارم آن داوطلبانه حساب می شود و ۱۰ ماه داوطلبانه می شود به نظر شما بنده شرایط تبدیل وضع به رسمی را دارم؟ البته شماره شناسه استخدامی هم دارم و سوال دیگر که گفته اند فقط ۵ درصد سهمیه استخدامی شامل ما با این شرایط میشود به نظر شما در اداره ما که تقریبا ۲۰ نفر این شرایط را دارند همه را تبدیل وضع می کنند یا فقط ۵ درصد از کل بازنشسته ها که خروجی از اداره را داشتیم را شامل می شود؟
سلام خسته نباشید من فرزند جانباز ۵۰درصد و آزاده ی ۷سال اسارت هستم چهارساله یعنی از سال ۹۶مشغول ب کار شدم در پتروشیمی شازند قرارداد تامین نیروی موقت هستم شرکت خصوصیه میخواستم ببینم من هم تبدیل وضعیت به رسمی میشوم؟ممنون میشم جواب بدید ب خدا خیلی مشکلات دارم
من ۱۵سال در شرکت پیمانکاری فولاد افزا در واحد ۰۹ آهک سازی فولاد مبارکه شاغلم و الان برای تبدیل وضیعت علنا گفت نه شما شرکتی ها نمی تونید و ای کاش هم درست با گفتنی احترام میگفت که امسال شماها فقط دارید ار بنیاد استفاده میکنید .مثل اینکه ارث پدری دارد . من برادر شهیدم و حضانت برادرزاده ام را پذیرفته ام و ۱۵سال هم بدون امنیت شغلی با فلاکت سپری کردم کارم و زندگی ام را اونم با سختی و آیا اجحاف نشده و آیا نباید بعداز ۱۵سال نفس راحت با حقوق خوب بتونیم زندگی کنیم ته نفس بسختی بکشیم. التماس دعا
سلام
چرااین قانون شامل نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش نمیشه؟
من تا قبل از سال۹۵ جز نیروهای شرکتی آموزش و‌پرورش بودم،الان میتونم اقدامی برای تبدیل وضعیت بکنم؟
سلام.سوالی درمورداجرای حکم دردیوان عدالت دارم آیامیتوانم سوال کنم.تشکر
جانباز35%
باسلام خدمت جنابعالی عرصم به حضور شما در مورد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر ۱۰درصد میباشد.بنده ۱۰ سال است در شرکت به پرداخت ملت که به صورت شرکت پیمانکاری با بانک ملت کار میکند مشغول به فعالیت هستم الان با این قانون جدیدی که تصویب شده ایا شامل من هم میشود ؟ اگر شامل میشود با از کجا پیگیر کارم باشم یعنی مراحل پیگیری کار به چه صورت میباشد .خواهشمندم جواب بدید و راهنمایی کنید ممنونم
سلام از فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما از جنگ فارغ شده ایم کسی که از جنگ فارغ نشده است جانبازانند عزايزان دلم من کس نیست این آقایان هم که گوش به حرف های رهبرم نميدند
باسلام واحترام
بنده جانباز وظیفه۳۸% سال۹۰ هستم
یکسال ونیم جزو نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان هستم و تو اوج کرونا دارم کار میکنم
۲تا لیسانس هم دارم
خواستم ببینم بنده شامل طرح نمیشم؟
واگر نمیشم میتونم از طریق دیوان اقدام کنم؟
ممنون از راهنماییتون
با سلام و خسته نباشید
بنده کارمند اداره اوقاف و امور خیربه نیروی قراردادی خود سازمان با ۵ سال سابقه مشغول به کار هستم .پدرم سابقه بالا ۶ ماه ایثار گری دارد .شامل این بخشنامه هم شده ام .گزینش هم از طرف سازمان اوقاف رفته ام ولی شناسه کارمند ایران ندارم و تازگیها سازمان مربوطه نامه ای زده با پیوست نامه آقای نوبخت زده است که فقط نیروهای قراردادی که از سازمان مربوطه حقوق میگیرند این قانون شاملشون نمیشود و فقط نیروهای شرکتی که از بودجه دولتی حقوق میگیرند این قانون شاملشان میشود
راهنمایی کنید باید چیکار کنم
با تشکر
با سلام و خسته نباشید
بنده کارمند اداره اوقاف و امور خیربه نیروی قراردادی خود سازمان با ۵ سال سابقه مشغول به کار هستم .پدرم سابقه بالا ۶ ماه ایثار گری دارد .شامل این بخشنامه هم شده ام .گزینش هم از طرف سازمان اوقاف رفته ام ولی شناسه کارمند ایران ندارم و تازگیها سازمان مربوطه نامه ای زده با پیوست نامه آقای نوبخت زده است که فقط نیروهای قراردادی که از سازمان مربوطه حقوق میگیرند این قانون شاملشون نمیشود و فقط نیروهای شرکتی که از بودجه دولتی حقوق میگیرند این قانون شاملشان میشود
راهنمایی کنید باید چیکار کنم
با تشکر
باسلام وخسته نباشی پسر من مدت 3 سال در شرکت آ ب منطقه ای فارس به صورت روز مزد مشغول به کار می باشد با توجه که مدت 30 ماه جبهه وجانباز 5/ درصد می باشم ایا تبدیل وضعیت میشود خواهشمند است اینجاب راهنمایی کنید با تشکر
با سلام . فرزند دختر من در یک شرکت آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت نیرو مشغول است ایا مشمول قانون جذب فرزندان ایثارگران می شود ؟
سلام وقت بخیر .بنده پدرم جزوه افراد ایثارگر هست و شاغل ذوب اهن اصفهان هستم بصورت قرارداد مستقیم .پارسال برج ۱۲ مدارک پدرم رو به امور اداری تحویل دادم ولی مدرک تحصیلی من سیکل هست و تا تیر ماه دیپلم من اماده میشه .ایا تا وقتی دیپلم من اماده بشه با مدرک سیکل شامل تبدیل وضعیت میشم .ممنون جواب بدید .
سلام به نظر تبدیل وضعیت ایثارگران بی عدالتی و ظلمی هست مثل قبلا
معیار استخدام و سمت وپست سازمانی باید تخصص و مهارت و سابقه فعالیت خود فرد باشه
چرا بعد از ۳۰ سال این افراد ایثارگر نبودن ولی حالا ایثارگرند
چرا شخصی با سابقه دو سه سال و سابقه شش ماه پدرش در جبهه که پدرش در اون زمان مجرد هم بوده برتر از خود شخصی هست که ۱۸ سال برای خدمات و کارهای اجرایی مملکت زحمت کشیده تا منافع عموم فدای منافع شخصی نکنیم همه ما و خانواده ما زندگی خوبی نداریم حق نگهدارتان
باسلام.اجرای این طرح ظلم بزرگی میشه به اون نیروها
مگه اونایی که ایثارگری ندارن ایرانی نیستن.
من فرزندجانباز25درصدم ازسال 95برج دو درسازمان سیما ومنظرشهرداری اراک شرکتی وفصلی مشغول کارم هرسال یکی دوماه برج نه ده تعدیلمون میکردن سال 99برج نه ده یازده بیرون بودیم ازیک دوازده دوباره مشغول شدم امسالم سه بارمدارک ایثارگری گرفتن مدارکم قبول شد حالااول برج نه دوباره بیرونمون کردن تابرج یازده دوباره میگیرنمون میخاستم ببینم قانون دوباره بمن تعلق میگیره تحصیلاتم زیر دیبلم وازبرج سه خرداد سال99بصورت حجمی زیر نظر سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی بودیم
من فرزندجانباز25درصدم ازسال 95برج دو درسازمانسیماومنظرشهرداری اراک شرکتی وفصلی مشغول کارم هرسال یکی دوماه برج نه ده تعدیلمون میکردن سال 99برج نه ده یازده بیرون بودیم ازیک دوازده دوباره مشغول شدم امسالم سه بارمدارک ایثارگری گرفتن مدارکم قبول شد حالااول برج نه دوباره بیرونمون کردن تابرج یازده دوباره میگیرنمون میخاستم ببینم قانون دوباره بمن تعلق میگیره تحصیلاتم زیر دیبلم وازبرج سه خرداد سال99بصورت حجمی زیر نظر سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی بودیم
با سلام وقتی دولت و مجلس قانونی تصویب کنند باید اجرا شود در معادن گل گهر زیر بار نمی روند خواهشمندیم پی گیر باشید مدیرانی که اجرا نمیکنند به خانواده شهدا و ایثارگران بی حرمتی میکنند.دولت باید حتما برخورد کند اجراکنند.
سلام ببخشید من سهمیه ایثارگری ‌5 درصدی رو دارم اما یک ماه قبل از این قانون طرحم تمام شد بخوام پیگیری کنم از کجا باید پیگیری کنم؟ تبدیل وضعیت شامل ما هم میشه؟
من نیروی شرکتی بانک مسکن هستم چندنفری بعد از۶ماه ظاهرا درحال کارهای گزینش هستند ولی تاالان کسی سراغ من وبعضی دیگر نیامدند بالاخره من وامسال من فرزند ایثارگرهستیم ولی دراداره مرکزی کسی را نداریم چرا هیچ کس پیگیری ننی کند . ازفاش نیوز سپاسگزارم قبلا یک با درحق من لطف داشتند
با سلام بنده فرزند ایثارگر هستم از سال ۹۷ تا برج هفت ۱۳۹۹ در پتروشیمی لردگان به صورت پیمانی مشغول ب کار بودم که بعد به پتروشیمی گچساران رفتم و دوباره شهریور ۱۴۰۱ به پتروشیمی لردگان برگشتم ایا این طرح به من میخوره از اونجایی که گفتن باید تا پایان سال ۹۹ مشغول باشیم اونم ی جا
سلام ایا این قانون شاما حال کسانی که در سال ۱۴۰۰ استخدام شدند می شود؟
سلام ایا قانون تبدیل وضعیت شامل کسانی که درسال ۱۴۰۰ به کار گرفته شده اند میشود؟
باسلام
بنده از سال۹۷ تا بهمن ۱۴۰۰ در شرکت های طرف قرارداد با اداره برق فعالیت کردم.
پدرم هم ۲۰ ماه سابقه خدمت داوطلبانه داره.
متاسفانه ازبهمن۱۴۰۰ ازشغلم کنارگذاشته شدم و میگن تبدیل وضعیت ایثارگران شامل حال شما نمیشه.
کجاباید شکایت کنم؟ الان حدود ۸ماهه ک سرگردان هستم
باسلام . بنده یکی از نیروهای شرکتی هستم که از سال ۱۳۸۳ در شهرداری مشغول هستم در سال ۱۴۰۰ از ما آزمون گرفته شد که بنده هم پس گذرندان آن در دانشگاه جامع جزو افراد قبول شده بودم که حتی مرداد همان سال کد قراداد و عنوان شغلی ما از اداری استخدامی کشور به استانداری گیلان فرستاده شد بنده در شهریور ماه برای گزینش ومصاحبه به واحد گزینش استانداری فراخوانده شدم ولی پس از اتمام کار بنده به من گفته شده که پرونده بنده نگاه داشته شده چون ابطال آن از دیوان به تاریخ ۲۲ شهریور ماه اومده خوب بنده چه کناهی دارم که تمام کارهارو انجام دادام ولی همچین خبری به بنده دادان حالا تکلیف بنده چیه . به من یه نظر مشورتی بدید ممنونم از شما
با سلام من فرزند جانباز ۷۰ درصد هستم از سال ۹۶ استخدام ارگان دولتی جهاد کشاورزی استان خوزستان شدم وهر بار به دلایل خاصی گزینش ردم میکنه که رسمی نشم وپیمانی باشم هرسال قراردادم رو تمدید میکنن ومتاسفانه شخصی مسئول گزینش من که از بدو استخدام باید رسمی قطعی میشدم حقمو خورده و هر دفعه ازمن به طریق مختلفی تعهد میگیره. از دیوان عدالت اداری میخوام این شخص رو باز خواست کنه.فقط امیدوارم این ناحقی که در حقم کرده تو زندگیش چوب این رفتارش رو بخوره.
سلام خسته نباشید اگر بخشنامه ای در مجلس مورد تایید قرار میگیره باید کامل و جامع باشه نه اینکه بعد از اجرا کاستی داشته باشه من فرزند ایثارگر هستم ولی متاسفانه کارم پاره وقت هست و متاسفانه هنوز بخشنامه‌ای برای تبدیل وضعیت پاره وقت نیامده حالا تکلیف تمامی افرادی که به صورت پاره وقت هستم چه میشود آیا قانونی در حال تایید شدن دردست اقدام هست
برای عدم تبدیل وضعیت ایثارگری به کجا شکایت کنم ؟
اداره برق کار میکنم ولی میگن اداره برق شرکت غیردولتی وابسته ب وزارت نیرو هس ک به شکایات ازش دیوان ورود نمیکنه این حقیقت داره؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi