شناسه خبر : 61502
شنبه 14 مهر 1397 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایش پرشکوه توانمندی ها در عرضه توانبخشی

نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی که با هدف نشان دادن توانمندی های شرکت های داخلی در جهت تامین نیازهای جانبازان و معلولین کشورمان دایر شده با استقبال جانبازان و معلولان روبرو شده است.

فاش نیوز -  نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی که با هدف نشان دادن توانمندی های شرکت های داخلی در جهت تامین نیازهای جانبازان و معلولین کشورمان دایر شده با استقبال جانبازان و معلولان روبرو شده است.

بر اساس این گزارش در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیرات توانبخشی جانبازان و معلولین، جانبازان کثیری جهت بازدید به غرفه نمایشگاه آمدند که حضور ارزشمند جانباز دکترابوطالبی، عمادی و ضیایی و  دیگر جانبازان نخاعی غبار ویلچرهایشان صفای بسیاری به غرفه بخشید.


 

همچنین در دومین روز برپایی نمایشگاه، کریمی معاون بهداشت و درمان بنیادشهید استان البرز در بازدید از غرفه جانبازان نخاعی در گفت و گویی با خبرنگار فاش نیوز، کیفیت نمایشگاه را نسبت به سال های گذشته مطلوب و مورد تایید دانست و اظهار داشت:  در بازدیدی که از نمایشگاه داشته ایم 70 درصد ار محصولات عرضه شده می تواند پاسخگوی نیازهای جانبازان و معلولین باشد  چرا که  استفاده از تجهیزات داخلی جزو دستورالعمل های بنیاد شهید است که باید  از کالاهای داخلی استفاده شود.


آشنایی با صنعت توانبخشی

همزمان با سومین روز از برپایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولان و جانبازان کشور که مصادف با تعطیلی آخرین روز هفته کاری بود فرصت مغتنمی دست داد  تا معلولین و جانبازان شهرستانی به همراه خانواده  از این نمایشگاه دیدن و با دستاوردهای جدید  آشنا شوند.  انصافا باید گفت جانبازان با حضور پرشور خود در این عرصه نیز پیشگام بوده و از اولین ساعات صبح بسیاری از آنها  در نمایشگاه حضور یافتند اما آنچه ارزشمندتر بود ، حضور جانبازان نخاعی شهرستان های مختلف بود که بسیاری سختی راه و مشقت های ناشی از آن را به جان خریده و به نمایشگاه آمده بودند اگر چه این حرکت قابل تقدیر بود.


 

 انجمن جانبازان نخاعی کشور پر بازدید ترین غرفه

اما آنچه که در سومین روز نمایشگاه مایه مباهات و امتنان جانبازان گردید حضور فریدون نوری دبیر برگزاری نمایشگاه درغرفه انجمن جانبازان نخاعی کشور و اهدای لوح تندیس فعال ترین و پرمخاطب ترین غرفه به نماینده انجمن جانبازان بود.

انجمن جانبازان نخاعی کشور به عنوان فعالترین و پربازدیدترین غرفه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین  کشور شناخته شد.
بر پایه این گزارش درسومین روز از برپایی چهارمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین کشور، انجمن جانبازان نخاعی به عنوان فعال ترین و بهترین غرفه نمایشگاه انتخاب و تندیس افتخاری  از سوی مدیریت برگزاری نمایشگاه به انجمن  جاتبازان نخاعی اهدا شد.


 

گفتنی است غرفه انجمن جانبازان نخاعی کشور از میان 57 غرفه حاضر در نمایشگاه به عنوان فعال ترین و پربازدیدکننده ترین غرفه شناخته شده است.


 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi