شناسه خبر : 61523
یکشنبه 15 مهر 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستگاه های دولتی موظف به تعامل با مدرک تحصیلی جانبازان هستند

ماده ۳۹ که مربوط به حالت اشتغال ها است کی اجرایی می شود؟

-  قانون حالن اشتغال تصویب و ابلاغ شده است، مسئولین ذیربط در دولت ، نیروهای مسلح ،‌بنیاد و سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه کوتاهی می کنند که باید با جدیت در پیگیری این حق را مطالبه کرد، در صورت عدم پیگیری کسی به فکر اجرای قانون نیست.

***

 جانباز ۷۰درصد و هفت سال اسارتم در سال ۸۷ حالت اشتغال از شرکت مخابرات شدم و سال ۹۲ با احتساب دوبرابر مدت اسارت با ۳۴ سال بازنشسته شدم. الان برای ماده ۳۸ ایثارگران سپاه از اداره محل خدمت نامه چگونگی حالت اشتغال می خواهد ....حالا با توجه به این موضوع و استفاده  از حالت اشتغال آیا ماده۳۸ به من تعلق می گیرد اگر نه راهنمایی بفرمائید چه کنم؟ درخواست بازگشت بکار بدهم یا اینکه منتظر ماده ۳۹ باشم.

- شما از امتیاز حالت اشتغال در دستگاه محل خدمت استفاده کرده اید یا باید از ماده 39 استفاده کنید و یا اینکه با اعاده به خدمت  و انجام کار و با شرایط عادی بازنشسته شوید و پیگیر اجرای حالت اشتغال خود از بنیاد یا حقوق وظیفه از نیروهای مسلح باشید. هر جند مقاومت بنیاد برای اجرای قانون حالت اشتغال برای شما باید با پیگیری جدی شکسته شود.
 

***

 ازجانبازان شیمیایی شاغل در سازمان امور مالیاتی هستم با مدرک کارشناس کشاورزی درسال 76 استخدام شدم . شهریور سال 96 کارشناسی ارشدم را درهمین رشته دریافت و به اداره اعلام کردم که بعلت غیرمرتبط بودن با شغل موردقبول واقع نشد خواهشمنداست راهنمایی نمایید.

- در ماده 12 قانون تسهیلات جانبازان  و آیین نامه اجرایی آن نحوه تعامل با مدرک تحصیلی جانبازان پیش بینی شده است و این اقدام سازمان شما قانونی نیست، در صورت عدم تمکین به حقوق شما به  کمیسیون ماده 16 شکیات کنید .

 

***

 فرزند جانباز هستم پدرم سال 1393 فوت کرد و مادرم نیز94  به رحمت خدا رفت، بنده حقیر نیز که دختر کوچک خانواده بودم در سال 1390 از همسرم جدا شدم و با فرزندم با پدر و مادرم زندگی می کردم. پدرجانبازم حقوقی دریافت نمی کرد من چون درامدی ندارم و بی سرپرست هستم به بنیاد جانبازان مراجعه کردم ولی تا کنون کاری نکردند..حال از شما خواش می کنم که مرا راهنمای کنید.

-  نگفته اید جانباز چند درصد بوده اند و امرار معاش ایشان چگونه تامین می شده است . با توضیحات کافی شاید راه حلی قابل بیان بود. لیکن راه حلی با این توضیحات کلی بنظر نمی رسد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi