شناسه خبر : 61526
دوشنبه 16 مهر 1397 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فکر نپخته ابطال ماموریت تحصیلی!

چه چشم هایی که شب ها نخوابیده! با این رای تمام زحمات عزیزان دانشجو و پول هایی که از بیت المال برای تحصیل پرداخت شده، از بین خواهد رفت.

ابراهیم سعیدی از قزوین- خدمت تمام انسان هایی که به نوعی در فکر حل مشکلات همنوعانشان می باشند. چه ایرانی، چه امریکایی، چه مسلمان و چه غیر مسلمان! چون انسانیت از بین رفته!

 در کشوری که شب می خوابند و خواب می بینند و صبح به اجرا درمی آورند بدون هیچ فکری و کارشناسی! من نمیدانم در کدام قانون و کدام کتاب و قرآنی اینگونه نوشته شده است؟ آقایی که اعتراض و شکایت کردی و جناب آقایی که رای به اعتراض آقای معترض دادی، هیچ فکر کرده ای که دانشجویان هیچ به جهنم اما خانواده هایشان بخصوص جانبازان عزیز که پدران همین دانشجویانی میباشند که شما به یک باره تصمیم به قطع ماموریت آنها نموده اید، اصلا" میدانید که چه فشار روحی و روانی ای به آنها انتقال داده اید؟!

 شما که دم از حکومت اسلامی و عدل علی و عدالت می زنید، من نه حقوقدانم و نه قانون گذار اما قانونی تصویب و چندین سال میباشد که اجرا می شود. چه درست و چه نادرست! اگر درست است که چرا و اما اگر نادرست است چرا به یکباره و بدون هیچ گونه فکر و چاره ای برای تمام کسانی که بنا بر اعلام خود بنیاد شهید بالغ بر 50 هزار دانشجو میباشند!

 هیچ می دانید این عزیزان چقدر سعی و تلاش نموده اند تا بتوانند وارد دانشگاه بشوند و چه چشم هایی که شب ها نخوابیده و برای قبولی فرزندانشان گریه و التماس به درگاه خدای بزرگ داشته اند! و درخصوص مالی نیز باید اعلام کنم که تمام هزینه های دانشگاه این 50 هزار دانشجوی بیچاره و بدبخت را دولت پرداخت می نموده. با این رای تمام زحمات عزیزان دانشجو و پول هایی که از بیت المال برای تحصیل پرداخت شده، از بین خواهد رفت.

 بماند که خیلی از این عزیزان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند و برای مدتی که به عنوان ماموریت تحصیلی برایشان در نظر گرفته شده بود، دارای برنامه ریزی و آینده نگری هایی انجام داده اند. به عنوان مثال کسانی هستن که متاهل بوده و با پس از قبولی در دانشگاه و امکان استفاده از ماموریت به همراه خانواده هایشان به شهری که قبول شده اند رفته و سختی ها و رنج های زیادی را به همران زن و بچه به جان خریده اند اما الان با این تصمیم چه کسی میتواند و ...!؟

 و در آخر یک نکته بسیار مهم و حساس! پدران ما و تمام کسانی که به نوعی در جنگ حضور داشته اند بدون هیچ چشم داشتی از جانشان مایه گذاشته اند و با توجه به گذشت چندین سال از جنگ اکثر این عزیزان در سن کهولت و پیری بسر می برند و تنها دلخوشی شان موفقیت فرزندانشان میباشد.

 هیچ فکر کرده اید که با این تصمیم چه ضربه بزرگی به آنها وارد کرده اید؟ صدام و بعثی ها اینگونه نکردن که بعضی از شما بر سر مردم عزیز این کشور بخصوص خانواده شهدا، جانبازان، اسرا و ایثارگران می کنید! مثل اینکه یادتان رفته روزگار جنگ و روزگاری که این عزیزان جانشان را در دست هایشان گرفته و برای دفاع از مملکت، ناموس و کوتاه کردن دست دشمنان به جبهه های حق علیه باطل شتابان و داوطلب روانه می گشتند!

 نکنید این کارها را که عاقبت خوبی  ندارد و حداقل به فکر همسران این عزیزان باشید که اگر همسر شهید بودن که بماند و اگر آزاده و جانباز نیز باشند چه سختی ها و دشواری هایی را پشت سر گذاشته اند و الان فکر نکنم سزاوار و انصاف باشد همسران این عزیزان بعد از گذشت چندین سال از اتفاقاتی که برای همسران و خانواده هایشان رخ داده در این روزگار با اینگونه تصمیمات دوباره ناراحت و دل شکسته سر به بالین بزارند و فکر این که چه بر سر فرزندان (دانشجویان) عزیزشان خواهد آمد و خدای نکرده نباشد روزی را ببینیم که عزیزی به خاطر این دلایل و فکر و خیال هایی که چندین سال پشت سر گذاشته و همچنان ادامه دارد، دچار ناراحتی و سکته کرده و روانه بیمارستان ها گردند و هزاران درد دل و غم و غصه هایی که دیگر کسی نیست که بخواهد گوش دهد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ان شااله که با زحمات حاج اقای نوروزی ، فراکسیون ایثارگران، نمایندگان محترم و دلسوز مردم در مجلس ، ماموریت آموزشی به دل قانون برگرده و مشکل خیلی از ماها حل بشود/ انشااله
این رای نپخته
مثل همان سنگی است که یک نادان داخل چاه می اندازد و....
با سلام. حرف دل بنده را زدید. مجبور شدم همان ترم اول مرخصی بگیرم و برگردم به محل کارم. امیدوارم بزرگواران عنایت ویژه نمایند و این مشکل را حل کنند.
چی بگیم والا . . . .!؟
آقا جان عزیزتون دست بجنبانید
من رو دارن اخراج میکنن از محل کار به دلیل غیبت
میگن دیگه ماموریت آموزشی تمام شده و نمیتونی استفاده کنی من هم نمیتونم درسم رو در شهر دیگه ول کنم
به خدا زندگیم داغون شده, تو رو به امام حسین یه کاری بکنید
چرا انقدر حرف میزنید چرا کاری نمیکنید بخدا با کلی سختی امسال پزشکی قبول شدم حتی پولی از بنیاد جانبازان نمیخوام واسه تحصیلم ،فقط میخوام ماموریت نیمه وقت داشته باشم چون محل کارم از وقتی فهمیده میخوام دانشگاه برم شدیدا شیفتامو زیاد کردن دانشگاه هنوز درست حسابی ثبت ناممو انجام نداده هر لحظه ممکنه اخراجم کنه ،محل کارمم چون دوره یکم دیر میرسم از کلی ادم باید حرف بخورمم چرا اخه متوجه نمیشینننننن
باید نامه به دفتر حضرت آقا زد
جلوی ضرر را از هرجا بگیرند منفعت است و تامین هزینه تحصیلاتی که هیچ نفعی برای مردم ندارد و صرفا برای رفاه عده ای خاص درنظر گرفته شده خیانت به مردم است.
سلام و وقت بخیر خدمت دوست عزیزم
گیرم حرف شما درست! از جنابعالی سوالی داشتم ، بنده دبیر آموزش و پرورش با 12 سال سابقه؛ حال ادامه تحصیل من صرفا برای رفاه بنده بوده و خیانت؟! یا بروز رسانی داتشم و افزایش سطح سواد و در نتیجه افزایش سطح کیفی آموزش فرزندان شما ؟
اگر کمی دقت داشتید متوجه می شدید که بیشتر کسانی که گرفتار این موضوع شده اند معلمان و دبیران هستند.
اگرچه با لغو بیمه ایثارگران بعنوان چالشی جدید این موضوع را به حاشیه راندند تا پیگیری بعضی دوستان بی نتیجه بماند......
من در عجبم! سنگها بسته و سگها گشوده اند .
باسلام من درسال ۱۳۶۵درعملیات کربلای یک از پای رای ترکش خوردم وسه روز دربیمارستان سحرایی بودم وبعدازسه روز ازانجافرار کردم وبه خط مقدم رفتم که بعدازچندروز به من مرخصی استعلاجی دادن من درسال ۸۲باافونت ترکش از پایم درامد ودرسال ۹۵و۹۶دکترکمسیون بدوی سپاه طعیدکرده ترکش خوردم وبرگ مرخصی نشان میدهد درهمان روزهای عملیات مرخصی امدم ولی کمسیون سپاه ازمن مدا ک بالینی میخاهد من رزمنده بسیجی یک سال به بالاهستم من را رهنمایی کنید ممنونم
خدا کنه این لغو شدن مشمول گذر زمان نشه و فراموش نشه یه چند روزی همه پیگیرن بعد که سروصدا خوابید بی خیالش میشن.چشم امیدمون اول خدا بعدا به آقاس مگه اینکه خودش یه کاری کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi