شناسه خبر : 61528
شنبه 14 مهر 1397 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسران جانباز و ماموریت تحصیلی

لیلا صمدیان- خواهشمندم همسران جانباز را در نظر داشته باشید. ما نیز ۱- ماموریت آموزشی ۲- بازنشستگی 25 سال سابقه با مزایای 30 سال را خواستاریم.

 بنده فرهنگی هستم. همسر جانباز 25 درصد ترکش از ناحیه پا که درصد شیمیایی همسرم لحاظ نشده و ما هر چند وقت با کهیرها و سرفه های شدید جانباز عزیزمان مواجه می شویم. بچه هایم دچار مشکل تنفسی و سرفه هستند.

 برای امرار معاش خانواده بنده (همسر جانباز) تلاش می کنم، بنده دانشجو هستم و برای امتحان هایم به خصوص جامع نیاز به ماموریت آموزشی دارم.

 بنده خودم یک جانباز روحی روانی و جسمی شدم که جسم ناتوان خود را سر کلاس درس مدرسه می رسانم و هر لحظه امکان دارد گلویم بگیرد و صدای من خارج نشود و با سرگیجه های شدید مواجه هستم.

خواهشمندم به داد ما همسران جانباز برسید. ما داریم از بین می رویم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به جانبازان و خانواده های آنان همیشه ظلم شده
اگر همسران جانبازان از پرداخت مالیات معاف شوند ، خودش کمک مناسبی است در جهت افزایش معیشت خانواده های جانبازان ، بخصوص جانبازان زیر25% فاقد شغل و بی حقوق
و این معافیت هیچ بار مالی برای دولت ندارد .
همه خانواده های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، ایا مالیات خود نپرداخته اند ؟
باز هم باید خدا را شکر کنید که حداقل 25% را داده اند الان هزاران نفر هستند که با همین جراحت ها و اسیب ها هنوز 5درصد هم نداده اند. تا اینکه بار مالی نداشته باشند!
همسرم با وجود دهها ترکش و مجروحیت در فاصله چند متری انفجار و موج گرفتگی و نیمه شنوایی در جبهه ، جانباز زیر25% هست یعنی بیکار و بی حقوق و ..... چون کمیسیون طبق سلیقه خودش درصد می دهد .
ارتش و یا بنیاد حتی قوانین مصوب مثل کمک معیشت و تخفیف بلیط مترو را هم اجرا نمی کند !

البته باز هم خدا رو شکر بیمه تکمیلی داریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi