شناسه خبر : 61534
یکشنبه 15 مهر 1397 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره مسایل بنیاد اصفهان

دردآشنا -  با سلام وتشکر از پایگاه خبری فاش نیوز بنده به عنوان کارمند یکی از بنیادهای کشور با خواندن این مطالب بسیار متاسف و متاثر شدم که در استانی که ادعای شهید پروری دارد چرا می بایست با یک کارمند ایثارگر اینگونه برخورد شود زیرا با خواندن مطالب و صحبت های مسوول روابط عمومی بنیاد اصفهان کاملا می توان درک کرد که کارمندان آن استان گرفتار چه مدیران بی تدبیری هستند.

اگر فرد مورد اتهام نالایق است پس چرا می بایست رییس امور کارکنان توانا و لایق بنیاد (البته به گفته روابط عمومی) پیشنهاد پست های مهم و مدیریتی به ایشان را قبول اما خودش مسوول ارسال گزارشات تخلف ایشان به مرکز باشد. آیا این نشان دهنده بی کفایتی و بی لیاقتی رییس امور کارکنان نمی باشد؟

از طرفی زمانی می توانید ادعای انجام امر جانشین پروری درست را داشته باشید که با کمبود نیرو و از میان نیروهای موجود کارکنان را آموزش داده و جهت انجام امور مدیریتی توانمند سازید که اگر مدیران بنیاد اصفهان این هنر را نداشته اند و نمی توانند از میان کارمندان موجود، ولو به تعداد کم، افرادی را جهت پرکردن پست های بازنشستگان آماده سازند.

باید گفت متاسفانه یا مدیران کنونی نالایق و ناتوان هستند و یا افراد و کارکنان موجود با خط مشی های آنان همگام نبوده اند. از این رو نمی خواهند که به آنها بها دهند که به نظر می آید دقیقا به همین دلیل نتوانسته اند تا کنون و بعد از گذشت چندین ماه فردی را که مثل خودشان ناشایست می باشد انتخاب کرده و بالاجبار از یک فرد در دو پست استفاده می کنند.

بهتر است کلا همه کارمندان را روانه منزل کرده و فقط مدیرکل و این آقای دکتر دو معاون و رییس امور کارکنان و روابط عمومی و بازنشسته کمیسیون احراز را نگهدارند. مدیریتی که نتواند درد کارمندان را درک کرده و از یک ایثارگر ولو 5 درصد یک فرد ناراضی و زخم خورده بسازد جای تاسف و تاثر دارد.

جا دارد آقای شهیدی و مقام های بالاتر ایشان به درد دل تک تک کارمندان بنیاد اصفهان گوش فرا داده و برای این نهاد و این کارمندان چاره ای بیندیشند؛ چون از سخنان دور از نزاکت روابط عمومی این نهاد کاملا می توان فهمید که چه معضل عظیمی در مدیریت این سازمان وجود دارد. جای بسی تاسف است.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
با سلام
همه کارمندان باید با قانون و مصدایق تخلف آشنایی داشته باشند و بدانند که چه عناوینی تخلف است .
سال 96 همه سازمانها از سوی دولت موظف شده بودند که دوره اموزشی اشنایی با تخلفات اداری را برگزار کنند .
اگر کارمند و یا رئیسی نداند که مصدایق تخلف چیست، ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباه شود.
خدا همه شما را هدایت کند
بسمه تعالی
بنیاد مال فرزندان شهداست
به یاری خدا انشالا بتونیم به زودی با ورود به سازمان افرادی که ربطی به شهدا ندارن را بیرون و بنیاد جدیدی بسازیم و دیگر شاهد اینطور مشکلاتی نباشیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi