شناسه خبر : 61571
دوشنبه 16 مهر 1397 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عباسپور بیان کرد؛

شرایط استفاده جانبازان از تجهیزات پزشکی امانتی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تجهیزات امانی در اختیار جانبازانی قرار می‌گیرد که مشکلات یا عارضه و یا بیماری جسمی آن‌ها موقتی است و نیازی به استفاده همیشگی از وسایل و تجهیزات پزشکی ندارند.

شرایط استفاده جانبازان از تجهیزات پزشکی امانتی

عبدالرضا عباسپور با بیان اینکه بخشی از تجهیزات پزشکی به صورت امانتی در اختیار جانبازان قرار می گیرد، اظهار داشت: بخشی از جانبازان دارای مشکلات دائمی جسمی هستند که  طبق ضوابط تجهیزاتی را به صورت دائمی دریافت می کنند، اما بخشی دیگر از جانبازان که به شکل مقطعی دچار مشکل شده اند، بنا به درخواست خودشان و تا زمان برطرف شدن مشکل یا عارضه پیش آمده، به صورت امانتی تجهیزاتی مانند تشک مواج، تخت برقی و ویلچر برقی را دریافت می کنند.

وی ارائه امانتی این تجهیزات را طبق ضوابط و آیین نامه ها دانست و گفت: تجهیزات امانتی تنها در اختیار جانبازانی قرار می گیرد که مشکلات یا عارضه و یا بیماری جسمی آن ها موقتی است و نیازی به استفاده همیشگی از وسایل و تجهیزات پزشکی ندارند، بنابراین این تجهیزات پس از بهبودی مجددآ تحویل داده می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi