شناسه خبر : 61575
دوشنبه 16 مهر 1397 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت تصویری از حماسه‌های فرمانده شهید فاطمیون

شهید محمود حیدری با نام جهادی «خادم زوار» یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون است که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد و بعد از گذشت مدتی در روز 20 شهریور ماه 97 و آغاز ماه محرم الحرام طی عملیات شناسایی توسط مین گذاری تروریست‌های تکفیری در شهر البوکمال سوریه به شهادت رسید. 26 سال سن داشت. این تازه داماد که تنها فرزندش چند ماه دیگر متولد می‌شود، بعد از چهار سال حضور فعال در جبهه‌های سوریه به یاران شهیدش پیوست.

شهید 26 ساله فاطمیون از روزگار مهندسی معدن و وضعیت مالی مطلوب همه چیز را رها کرد و به جبهه سوریه رفت، حتی با همسرش قبل از زادواج هم طی کرد که بنایی بر توقف در جهادش ندارد. این نخبه افغانستانی، در جبهه سوریه هم ردای فرماندهی پوشید و حماسه های زیادی آفرید تا اینکه نخستین روز از ماه محرم امسال به آرزویش یعنی شهادت رسید. روایت تصویری از این فرمانده شهید مدافع حرم در ادامه می‌آید:

موتور شهید محمود حیدری که روی مین رفت و باعث شهادتش شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi