شناسه خبر : 61583
سه شنبه 17 مهر 1397 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون ماده ۱۶ سریع‌تر به خواسته ایثارگران رسیدگی کند

جانباز٢٥درصد و ازاده هستم در یکی إز بانک های نیمه خصوصی بزرگ ٢٧/٥سال خدمت کردم علیرغم مصوبات متعدد قوه مقننه و دولت مبنی بر عدم احتساب سنوات اسارت و ادامه خدمت تا سی سال بانک من را بازنشسته کرده إز طریق ماده ١٦ درخواست دادم حدود ٩ماهه در خواست در کمیسیون ماده ١٦مانده هیچکس جوابگو نیست.

-  این حق قانونی شماست که به کار اعاده شوید مدت طولانی از طرح شکایت شما در کمیسیون ماده 16 گذشته و این عدم رسیدگی برای نهادی که ادعای رسیدگی نهادی و انقلابی دارد کمی بعید به نظر می رسد. آقای شیهدی بداند همه مشکلات ایثارگران نیازمند اعتبار و بودجه نیست کافی است بخش عمده ای از قوانین که در دستگاهها اجرا نمی شود با همت و مدیریت ایشان سریعا" اجرا شود و کمیسیون ماده 16 سریعتر به خواسته ایثارگران رسیدگی کند تا میزان رضایتمندی رشد کند.

***

س:  فرزند جانباز 65 درصد هستم  در بانک سپه مشغول به خدمت می باشم
در ابتدا جزءنیروی شرکتی و بعد بصورت قراردادی طبق قانون کار همچنان با گذشت 13 سال تمام مشغول خدمتم.
برای استخدام  و یا قرارداد خاص با بانک به هر دری زدم بسته بود ،معرفی نامه از بنیاد و غیره...
آیا راهی برای بنده که فرزند جانباز 65 درصد و 13 سال سابقه در بانک دولتی وجود دارد؟


- در قانون برنامه ششم تبدیل وضعیت استخدامی شما پیش بینی شده است و باید به جد پیگیر این حق قانونی برای تبدیل وضعیت استخدامی باشید. دستگاههای اجرایی و بانکها به دنبال آن هستند که هر طور شده مانع بتراشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi