شناسه خبر : 61584
سه شنبه 17 مهر 1397 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین نامه مسکن ایثارگران به تصویب هیات وزیران رسیده است

من شاهد هستم. الان درست نزدیک به یک سال است برای دریافت وام مسکن ثبت نام کردم. قبل از آن نه وام گرفتم نه زمین.تو مدت این یکسال هر روز که می رفتم بنیاد بهم می گفتند بودجه نیامده و نوبت تون نشده است.آنهایی که کارمند بودند از همه  امتیازات زمین و وام استفاده و بعضی هم حتی دو الی سه بار این وام را دریافت کردند.

-  آیین نامه مسکن ایثارگران در سالجاری به تصویب هیات وزیران رسیده است و بنیاد دیگر بهانه ای برای اینگونه پاسخها ندارد . پیگیری کنید تا در سهمیه امسال اقدام شود .

***

من رشته ام کارشناسی مامایی الان و فرزند جانباز زیر ۲۵ هستم، تمامی ارگان ها را دیدم که تبدیل وضعیت کردند به جز وزارت بهداشت ایا این موضوع که می گویند نامه ای برای آنها نیامده صحت دارد؟ واقعا شرکتی امنیت شغلی ندارد

-  تبدیل وضعیت شرکتی ها در دستگاه اجرایی با ابهامات قانونی مواجه است لکن تثبیت موقعیت شغلی که لازم نباشد هر ساله قرارداد تنظیم شود در همان شرکت ممکن است . کمیسیون ماده 16 اگر به این موضوع واقف باشد با طرح شکایت شما باید از حق تان دفاع کند.

***

جانباز ده درصد هستم کارمند وزارت بهداشت و درمان بودم سی سال تمام خدمت کردم بدون احتساب جانبازی درسال ۹۳ بازنشته شدم ولی درسال ۹۶ از طریق وزارت بهداشت و درمان طی نامه ای اعلام کردند که جانبازان می توانند تا ۳۵ سال خدمت نمایند. بنده هم طی درخواستی تقاضای بازگشت بکار کردم ولی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدامی نکرده است لطفآ راهنمایی کنید .

- چنانچه دارای مدرک کارشناسی هستید و اقدامات اداری تا کنون نتیجه نداده است باید از طریق دیوان عدالت اداری و با طرح شکایت اقدام کنید .

***

بنده قریب به یکسال حضور در جبهه دارم و الان فرزتدم در حین خدمت سربازی است. اگر این قانون جدید که محدودیت فقط ۲۰۰۰۰ نفر در سال را دارد شامل حال ما نشود (به دلیل اینکه افراد دیگری با سابقه بالاتر باشند) ایا ما دیگر نمی توانیم از قانون قبلی که ماهی ۹-۱۰ روز بوده استفاده کنیم. بخصوص اینکه گفته شده تا هجدهم اذر قانون قبلی ملغی می شود.
چه باید بکنم؟ از اینجا رانده و از انجا مانده نمیشوم؟
مممنون میشم راهنمایی کنید.


- این شیوه ای که برای بهره مندی ایثارگران از کسر خدمت قرار است اعمال شود به نوعی شیطنت آمیز و دارای اشکالات فراوانی است . بهتر است با ایثارگران صادق باشند و اگر قرار است محدودیت هایی برای آن اعمال شود حتما" در قانون پیش بینی شود نه اینکه سلیقه ای باشد و ایثارگران را به بازی بگیرند .

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi