شناسه خبر : 61585
سه شنبه 17 مهر 1397 , 12:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معافیت ۳۰ درصدی شهریه برای جانبازان زیر ۲۵ درصد چه شد؟

  پسرم دانشجوی دانشگاه آزاد است خودم جانباز پانزده درصد با چندسر عاعله هستم، آیا بابت هزینه دانشگاهی چیزی به من تعلق می گیرد.

-  در قانون برنامه ششم حداقل معافیت سی درصد شهریه برای جانبازان زیر 25 درصد و فرزندانشان به تصویب رسیده است که باید با جدیت پیگیری کنید.

***

 ۲۸ماه سابقه جبهه و۱۰درصدجانبازی دارم و در سال۱۳۹۱ از راه اهن بازنشسته شدم می خواستم بدانم آیا تبصره ماده ۳۸ شامل من می شود.

- اگر دارای رای ازکارافتادگی از کمیسیون های پزشکی نیروهای مسلح باشید و مشمول بند ب یا ج از کارافتادگی شوید می توانید از تبصره ماده 38 برخوردار شوید .

***

پدر من جانباز 25 درصد و 3 سال یش  باز نشسته تامین اجتماعی شد ولی حالت اشتغال بنیاد شهید نیست اما چگونه است که بنیاد یه عده ای هم مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی می دهد و  هم از بنیاد حقوق می گیرند.

-  اگر ایشان دارای رای از کارافتادگی کلی از کمیسیون های پزشکی  ذیصلاح  باشد می تواند حقوق حالت اشتغال خود را از بنیاد پیگیری کند . متاسفانه این بی عدالتی اکنون وجود دارد و مسئولین مربوطه اعم از نمایندگان مجلس ، دولت و بنیاد به آن بی توجهی می کنند.

***

ملاک تأیید شیمیایی بودن شخص در کمسیون 134 چیست ؟ میزان عددی مشخص شده در CT.SCAN باید در چه محدوده ای باشد ؟

- حضور در مناطق شیمیایی و وجود آثار آن در مدارک پزشکی و بالینی ملاک تایید شیمیایی است و میزان درصد آن توسط کمیسیون پزشکی تعیین می شود.

اینستاگرام
تا الان یک بند از قوانین برنامه ششم برای جانبازان زیر 25 درصد وایثارگران بالای شش ماه رزمنده گی از جمله تخفیف 35 درصد شهریه دانشگاه آزاد اجرا نشده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi