شناسه خبر : 61589
چهارشنبه 18 مهر 1397 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند کا برای پاراپلژی کامل؟!

فاش نیوز- احتراما" اینجانب جانباز قطع نخاع کمری 70 درصد بنیاد به محضر مبارکتان عاجزانه استدعا دارم راهنمایی بفرمایید

 با توجه به قطع نخاع کمرم در مهره ها T7 و T8 که در اثر گلوله دو زمانه باعث شده از قفسه سینه به پایین بی حس و بی حرکت و موجب بی اختیاری ادرار و مدفوع گردیده که رای کمیسیون پزشکی عالی "پاراپلژی کامل " و در صورتجلسه ماده 140 صدمات وارده 100 درصد وآسیب وارده به ریه هایم (برداشتن قسمتی از ریه سمت چپم) و مشکلات سخت تنفسی..

حالا یک سوال..
حق پرستاری که باید بهم تعلق بگیره با این آسیب های بالا چقدر و یا ضریب چند K باشد؟؟؟

ممنونم کارشناستان جواب بدهد.
درحالی که حق پرستاری که تا امروز گرفتم دو k بوده. در صورتی که جانبازان عزیز نخاعی از 2.5 کا بهره می .برند.

تشکر
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، پیام امام حسین (ع) مقاومت در مقابل دشمن است نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم نباید در مقابل وطن فروشان گرین کارتی فریب بخوریم کاهش حقوق و تسهیلات جانبازان اعمالی در راستای دشمنی با اسلام است اما جانبازان میبایست در خط مقدم مقاومت بر علیه دشمنان داخلی و نوکران غربگرا ایستادگی کنیم زیرا غربیها بلوف میزنند که نفت ایران را به صفر میرسانند آنها از هم اکنون در مقابل کاهش صادرات نفت وا دادند و در کشورهای غربی در آغاز فصل سرما نمیتوانند متحمل کاهش صادرات نفت ایران باشند اقتصاد و صنعت و سوخت کشورهای غربی بشدت وابسته به نفت است لذا بجای اینکه از حربه نفت بر علیه دشمنان نظام استفاده کنیم متاسفانه کاری کردند که این حربه مهم تبدیل به ضعف ایران شده است.
امروز شرایط همچون دوران مصدق نیست زیرا آن روزها اقتصاد غرب مثل امروز به نفت وابسته نبود اما امروز اقتصاد غرب بشدت به نفت وابسته است.
دشمن تلاش میکند در مقابل تحریمها امتیاز بگیرد یعنی از آب شب مانده کره بگیرد در این صورت کمی مقاومت نشان میدهد که بلوف غربیها تو خالی و دروغی بزرگ است نباید فریب بخوریم و به حرف مسئولانی گوش بدهیم که وابسته و نوکر غربیها هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi