24 مهر 1397/ ۰۶ صفر ۱۴۴۰
شناسه خبر : 61595
1397,سه شنبه 17 مهر11:34
اشتراک گذاری در:
عکس روز

جانباز منتقد بنیاد اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفت


کارمند جانباز بنیاد شهید اصفهان، پس از انتقاد از این بنیاد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد!

جانباز منتقد بنیاد اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفت

فاش نیوز -  یکی از کارکنان جانباز بنیاد شهید اصفهان، پس از انتقاد به بنیاد شهید ایناستان، دیروز هنگام ورود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد!

جانباز «رسول گلشیری» که از کارمندان باسابقه بنیاد استان اصفهان می باشد، برای امور درمانی خود مراجعه کرده بود که در ورودی بنیاد در انظار عموم ایثارگران و کارکنان، مورد هجوم و تهدید و حمله  یکی از کارکنان سابق حراست این بنیاد قرار گرفت و از ناحیه دست راست، سر و جمجمه، گردن، کمر، لگن و زانوی راست مورد آسیب شدید قرار گرفت.

 او بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان آیت الله کاشانی شهر اصفهان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

گفتنی است جانباز رسول گلشیری اخیرا" با ارسال مطالبی به فاش نیوز از عملکرد و برخورد بنیاد اصفهان با وی شدیدا" انتقاد کرده بود که این اقدام وی واکنش های تندی را هم از سوی بنیاد اصفهان درپی داشت.

 

✅ جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان!


 

✅ جوابیه ای برای شکوائیه «جانشین پروری دروغین در استان اصفهان»


کد خبرنگار : 20


بنیاد شهید     رسول گلشیری     اصفهان     بنیاد شهید اصفهان                            
Reply
no
4
yes
42
1397/07/17 - 20:49
ای بابا یعنی این مملکت صاحب نداره .. یعنی هرکی اعتراض کرد و حقشو خواست باید خفه اش کنند. غلط کرده کارمند سابق حراست با یه ایثارگر اینکارو بکنه حتما الان مدیراش بهش جایزه هم میدن .. مدیر کل بنیاد اصفهان کدوم بیعرضه ایه که نمیتونه یاغی ها رو کنترل کنه .. آقای شهیدی چرا رسیدگی نمیکنید؟؟؟ این چه وضعیه ؟؟؟ چه فرقی با حمله تروریستی اهواز داره ؟؟؟ بخدا بدتره

Reply
no
4
yes
40
1397/07/17 - 21:00
باید هرچه سریعتر نسبت به عزل مدیران بی لیاقت بنیاد اصفهان اقدام شود . جامعه ایثارگری نمی تواند این توهین را نادیده بگیرد و چنانچه از مقامات بالا چاره ای اندیشیده نشود ایثارگران خود وارد عمل خواهند شد. یا حق

Reply
no
4
yes
36
1397/07/17 - 21:21
عجب حکایتیه حکایت بنیاد اصفهان آبروی هر چی مدیر و مدیریتو حقوق و حقوقدانو حراستو ریاسته بردن !!!!!

Reply
no
36
yes
5
جانبازجنگ
1397/07/17 - 22:54
به حراست بنیادشهیدمرکزگزارش شود،،،قطعأپیگیری دقیق انجام می‌شود و بامقصرحادثه برخورد قانونی خواهدشد،شک نکنیدکه حراست بنیادبدون اغماض برخوردخواهدکرد.

no
0
yes
22
1397/07/18 - 19:52
حراست بنیاد مرکز اگه قرار بود رسیدگی کنه به خیلی از خلافهای اتفاق افتاده دیگه رسیدگی میکرد .


Reply
no
2
yes
37
سنگرسازبی سنگر
1397/07/17 - 23:02
سلام..وقتی این خبرروخوندم لحظه ایی بفکرفرورفتم وباخوداندیشیدم که یعنی چی؟؟وقتی مسئول حراست اداره ای که بایدمدافع حق وحقوق ایثارگران وخانواده معظم شهداباشه ودررفع تمام مشکلات این عزیزان تلاش کندوسنگ صبورباشه اینجوربرخوردبااین عزیزان تااین حد وشدت میکنه برای چیست؟؟مسئولین بزرگوارتورابخدادرهرپست وسمتی که هستید،درمقابل این مردم ازهرقشری که هستندصبورباشید.!این مردم لایق این برخوردهانیستند..!

Reply
no
2
yes
38
م ن جانباز70 درصد
1397/07/17 - 23:18
باسلام این اولین بار آخرین بارنیست که دربنیادشهیدوایثارگران استان اصفهان جانبازان راتهدیدوموردضرب وشتم قرارمیدهند .ازکسی هم ترسی ندارند.این هاازقبل طراحی شده وموردچماق بدستان بنیادوپشت میزنشینان است ازبس مارخورده اند.افعی شده اند.هرجانبازی که میخواهدبه بنیادمراجعه کند.بایدباخودش محافظ ببرد.

Reply
no
1
yes
34
1397/07/18 - 06:02
حتما همه منتظرند به رئیس اون اداره و ضارب مدال هم بدن . کمسیون تحقیق نهادهای تظارتی کجا هستند؟

Reply
no
0
yes
13
بهرام
1397/07/18 - 16:09
سلام برادران عزیز کجاتان شکسته کجاتون صدا میده بنیاد از ریشه خراب خراب خراب باز فردا مینویسید آقای شهیدی فلان کس فلان کار را کرده برادران اینگار دارید به شاه عربستان میگوید که فلان ادارات خراب است خندار نیست

Reply
no
7
yes
12
مریم
1397/07/19 - 02:58
خدا نگذره از این بنیادی ها را چقدر گستاخ شدند

no
2
yes
11
1397/07/20 - 20:00
چه ربطی به بنیادیها داره اگه یه کارمند خاطی وحشی گری کرده و رفتار دور از انسانیت انجام داده نباید به همه کارمندان بنیاد توهین کرد بهتره کارمندانی هم که از صبح تا شب هدفشان خدمت رسانی است در نظر گرفته بشوند بنظر میرسد اینگونه صحبت کردن دور از ادب و انصاف باشد.


no
0
yes
0
1397/07/23 - 20:54
خدا از مدیران بیعرضه بنیاد اصفهان نگذره که باعث شدن هرکسی به کارمندان بنیاد توهین کنه .. اشتباه یک کارمند آدم فروش چه ربطی به بقیه داره.. البته اگه مقامات بالاتر بفکر بنیاد اصفهان بودن امروز روزگار این اداره اینگونه نبود . متاسفانه چهار پنج ساله داریم انواع و اقسام روسا و مدیران بی لیاقت و ناشایست را تجربه می کنیم. الانم دست مزد زحماتمان این حرفهای نامربوط است.


Reply
no
0
yes
23
صادق
1397/07/19 - 03:02
شهیدی آبروی خودت را بیش از این نیز شما از اول مرد این میدان نبودی
و آمار خسارتها و آسیبهات خیلی خیلی بالا رفته
فقط یک قلم کم داری از اصفهان یاد بگیر و چون از ایثارگر فراری هستی و از ملاقات می ترسی....

Reply
no
0
yes
12
بهرام
1397/07/19 - 15:16
سلام روزی من پروند داشتم در یکی از استانها که رسیدگی نمشد رفتم گفتم چرا پرونده مرا رسیدگی نمیکنید گفتن استلام کردیم در منطقه جنگی سابقه نداری گفتم همه شاهد هستن نامه از سپاه آوردم چند تا سپاه استان تاید کرده گفتن نه که از ناراحتی سروصدا مرا بردن دادگاه نماینده بنیاد آمد قاضی به نماینده بنیاد گفت من فامیلی دارم چند مدت پیش جبهه رفته ولی قبول نمیکنند نماینده بنیاد گفت بفرس بیاد بنیاد پیش من خیلی راحت سر پرونده من مامله انجام شد مرا در جا معکم کردن به 3 ملیون جریمه و 50 زربه شلاق و 100 هزار جریمه که جرا با کارمن دولت درگیر شدی منکه حقم بود بایمال شد اون که فامیل قاضی بود خیلی راحت رفت جانبا ی گرفت این است بنیاد شهید حیف به نام شهید که روی این اداره گذاشتن حیف بنام جانباز و خود جانباز که به این ادره رفت آمد میکند چشد کار به اینجا رسید بهترین بچهای زمان جنگ کارشان افتاد دست آدمای که ضد اسلام بودن ضد امام و انقلاب بودن چلوی چشم من مامله کردن قاضی مرا مکم کند و نمایند بنیاد نیز فامیل قاضی را جانباز کند حاضرم قسم بخورم همه را که سرپرونده من مامله کردن این از بنیاد اون از دادگاه حالا برو جبهه جنگ کن و بگو چرا به پرونده من رسیدگی نمیکنید 50 زربه شلاق 3 ملیون جریمه برو بسلامت

Reply
no
0
yes
15
اردشیر
1397/07/19 - 15:32
وای به حال ما که چه کسانی شدن حراست بنیاد ...

Reply
no
8
yes
7
فرزند شهید
1397/07/20 - 11:46
به نام خدا
من فرزند شهید هستم
بنیاد مال ما فرزندان شهداست
انشالا به زودی بتونیم بنیاد را از افرادی که ربطی به شهدا ندارند پاک کنیم که دیگر شاهد همچین رفتارهایی نباشیم.

Reply
no
0
yes
14
رضا
1397/07/21 - 12:42
مگه امکان داره ایثارگر را روز روشن در بنیاد شهید کتک بزنند!؟





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.