شناسه خبر : 61599
سه شنبه 17 مهر 1397 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در امواج بحران های دولت و سیاست!

ناشناس- مردم ایران تحلیل های متفاوتی از وضعیت دولت ها در طول انقلاب اسلامی دارند که فارغ از تحلیل ها و محاسبات سیاسی و تبلیغات ضد انقلاب بطور کلی در دو جبهه انقلابی و غیر انقلابی تقسیم می شوند. گرچه افراد غیر انقلابی بسیار معدود هستند و طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و شواهد مشاهده شده مردم حزب الله اسیتلای کامل دارند اما چند موضوع باعث شد تا اجبارا" و از روی ناچاری رای اکثریت مردم بنام لیبرال ها در صندوق ریخته شوند.

 اول موضوع برجام و سیاست های اقتصادی عاملی بود تا مردم برای اتمام کار برجام به دولت تدبیر و امید رای بدهند. البته رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که به برجام و توافق غربی ها خوشبین نیستند. علی ایحال با تعیین خطوط قرمز نظام اسلامی اجازه ادامه توافقات را منع نکردند لیکن خط قرمزها و روند توافق بر خلاف مصالح کشور و با عجله اقدام شد که موجب سوء استفاده غربی ها شد و نتیجه ای برای نظام اسلامی نداشت.

 دوم موضوع انتخابات در دور دوم با توجه به هجمه گسترده رسانه های بیگانه به وسیله تلگرام و نفوذ اینترنتی و سایر وسایل باعث شد تا نظام اسلامی برای جلوگیری از تفرق آرا و تشنجی که دو قطبی سازی دشمن پیش بینی شده بود ناچار سیاست جذب حداکثری را اجرا کنند که در این خصوص رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که ضد انقلاب نیز پای صندوق ها حاضر شوند لذا برای حضور ضد انقلاب میبایست نامزدی با شعارهای لیبرالی وجود داشته باشد زیرا امت حزب الله در هر حال تکالیف دینی و ملی خود را انجام می دهند.

 سوم همانگونه که شورای نگهبان اعلام کرد تخلفات گسترده توسط استانداران و فرمانداران و بخشداران اتفاق افتاد اما به دلایلی که می دانیم تخلفات را بدون تاثیر در نتیجه انتخابات اعلام کردند که هنوز همچون زخمی تازه بر قلوب امت حزب الله و تاریخ حماسه های جاویدان نظام اسلامی باقیمانده است.

 چهارم همانگونه که رهبر معظم انقلاب هوشمندانه علیرغم دسیسه چینی سیاست بازان مبنی بر عزل رییس جمهور همچنان بر ادامه حضور و پاسخگویی دولت تاکید کردند بنابراین تکلیف امت حزب الله معلوم است لذا چاره ای به جز صبر و تحمل و ابراز شعور و درک انقلابی و ولایی برای تکمیل پازل شکست دشمنان نداریم.

 پنجم نتیجه عجیب و غریب انتخابات که باعث شد اکثریت کرسی های دولت و مجلس و تمام کرسی های شوراهای شهر در اختیار یک جناح سیاسی قرار گیرد در حالیکه درآمدهای دولت بیش از ده برابر دولت قبل بوده و پروژه های عمرانی تقریبا به صفر نزدیک شده در چنین شرایطی باز هم مدعی شدند که دولت سایه و دست هایی مانع از اقدامات دولت و مجلس و شوراها میباشند.

 لیکن به حول و قوه الهی ضعف مفرط و فساد و فقدان برنامه ریزی و به طور کلی عدم اعتقاد و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و آرمان های متعالی امت حزب الله همچنین اثبات عدم امکان اعتماد به دشمنان کاملا روشن و واضح شده تا امیدواری رهبر معظم انقلاب به آینده انقلاب اسلامی و ادامه راه تثبیت کامل و حقیقی جمهوری اسلامی تا آرمان های متعالی بدون هیچگونه فتنه گری و دخالت عوامل نفوذی و دشمنان داخلی و خارجی تا ظهور منجی عالم بشریت (عج) با سرعتی اعجاب آور طی شود چنانکه تمام کاستی ها و خساراتی که از جانب سیاست بازان و لیبرال های هم پیمان با دشمنان انقلاب اسلامی به کشور وارد شده بطور کامل جبران و سه قوه کشور در خط ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی یعنی نابودی صهیونیسم و آزادی قدس شریف و تثبیت قدرت و عظمت جهانی جمهوری اسلامی و بازگشت دوران طلایی اقتصاد و تجارت هزاران میلیارد درآمد فقط از طریق مسیر ترانزیت راه ابریشم از مسیر فعلی ترکیه و تغییر آن به ایران و عراق و سوریه و دریای مدیترانه تحت فرمان رهبر معظم انقلاب به مقصد عالی و نهایی نایل گردد.

ان شالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi