شناسه خبر : 61616
چهارشنبه 18 مهر 1397 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران خبر داد:

طرح معافیت فرزندان جانبازان برای لغو ممنوعیت ماموریت تحصیلی

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تهیه و ارائه طرح اصلاح تبصره ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشور برای لغو ممنوعیت ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد به صحن علنی در آینده نزدیک خبر داد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تهیه و ارائه طرح اصلاح تبصره ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشور برای لغو ممنوعیت ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد به صحن علنی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در لغو ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد خاطرنشان کرد: در رابطه با استفاده کنندگان فرزندان جانبازان بالای 25 درصد از ماموریت تحصیلی و آیین نامه ای که هیئت وزیران تصویب کرده بود، دیوان عدالت اداری آن را لغو کرد و متاسفانه، حدود 50 هزار نفر از فرزندان جانبازان از استفاده از این نعمت محروم شدند.

وی افزود: در این خصوص جلسه ای با دیوان عدالت اداری برگزار و نامه ای هم به آنها ارسال شد،دیوان عدالت اداری در رابطه با این آیین نامه ها را حق خود می داند که دخالت و رای صادر کند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: در این خصوص نمایندگان ایثارگر مجلس دو طرح یک فوریتی آماده کرده اند که یکی از آنها " طرح اصلاح ماده تبصره 61 قانون مدیریت خدمات کشوری" است.

وی گفت: در این طرح می خواهیم این را بگوییم که در تبصره ماده 61 ایثارگران و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد از ماده 61 مستثنی می باشند.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نکته دوم این است که طرح دیگری را در حال آماده سازی برای ارائه به صحن علنی مجلس درنطر داریم که " طرح ماده واحده معافیت ایثارگران و فرزندان بالای 25 درصد از ممنوعیت ادامه ماموریت تحصیلی" نام دارد.

وی ادامه داد: در ماده واحده این طرح آمده است: فرزندان ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد مشمول ممنوعیت ادامه تحصیل نمی باشند تا در واقع آیین نامه دولت با تغییر تبصره ماده واحده و اصلاحیه ماده 61 قانون ایثارگران آن را اصلاح کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران در پایان یادآور شد: در قانون برنامه پنجساله ششم توسعه این موضوع ذکر شده بود، اما آیین نامه آن مصوبه دولت در سال 1385 بود که متاسفانه، دیوان عدالت خود را صائب دانست که هیئت عمومی آن به این قانون ورود و آن آیین نامه را ابطال کند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
جناب نوروزی چرا فکری به حال رزمنگان نمی کنید یعنی رزمنده از فرزند جانباز کم اهمیت تر است چرا طرح استفساریه جزء ( 6 ) بند ( ث ) ماده (88) قانون برنامه ششم برای برخورداری رزمندگان از یک مقطع تحصیلی بالاتر رو مسکوت گذاشتید ؟
از حاج آقا نوروزی و دیگر نمایندگان ایثارگر مجلس که مدتها است شبانه روزی زحمت می کشند و در حد توان مشکلات جامعه ایثارگری را مطرح و حل می کنند بی نهایت ممنون و سپاسگزار هستیم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون این بزرگواران را خواهانیم.
حاج اقا نوروزی خیلی ممنون از پیگیری مجدانه حضرتعالی و سایر نمایندگان ایثارگر مجلس.
اول خدا و بعد شما نمایندگان عزیز . متاسفانه بنیاد که به وظیفه ذاتی خودش عمل نمی کند و بلکه برعکس در جهت حذف حقوق ایثار گران قدم بر می دارد.
با تشکر از زخمات حاج
آقا نوروزی بزرگوار و نمایندگان ایثارگر و پرتلاش وجلس. امیدواریم این طرح ها سریعتر به جواب برسند ومشکل حل گردد چون ما الان دانشجوییم ترم شروع شده و خیلی سخته کار و درس همزمان و دانشگاه شهردیگه و مطالعه..... امید به حل مسئله در اینده نزدیک.
تشکر حاج آقا نوروزی،خدا خیرتون بده که مدافع حقوق ما هستید.
حاج آقا اجرکم عندااله.
سلام علیکم، با ادب و احترام بنده یک بسجی جانباز هستم. خواهشم این است از چه طریقی می توانم مشکلم را با حاج آقا در میان بگذارم؟ موضوعیت مشکلم فقط فردی ( شخصی) نیست، بلکه مشکل بسیاری از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه و موسسات آموزش عالی کشور است. در صورت صلاحدید آدرس پست الکترونیکی؛ یا شماره همراه، یا شماره و آدرس فضای مجازی (ایرانی) ایشان را اعلام فرمایید تا با ایشان تماس بگیریم. با تشکر
حاج آقا توروخدا قسمتون میدم یه کاری کنید برامون حداقل ساعت تدریسمونو پایین بیارن به مشکل برنخوریم مابعد ازخدا شمارو داریم توروخدا یه کاری کنید
بخدا من یه خانومم
متاهلم
میرم یه شهر دیگه برای تدریس
اصلا زندگیم بهم خورده
اجرتان با خداوند منان
ضمن تشکر از زحمات شما
چه کسی پاسخگوست !!!!؟؟؟؟؟؟ آیا جانباز 20 در صد از فرزند جانباز 25 درصد مستحق تر نیست.
حقوق همه ایثارگران باید تامین شود که جانباز و چه فرزند جانباز و....
جانباز زیر 25 درصد ماموریت اموزشی دارد.
از حاج آقا نوروزی کمال تشکر رو داریم واز خداوند متعال میخواهیم به مسئولینی از حقوق خانواده های جانباز دفاع میکنن عمر با عزت عطا بفرماید
سلام حاج اقا نوروزی خدا خیرت بده انشاا.. بتونی یه کاری کنی واسه فرزندان جانباز اجرکم من الله
با سلام کاش بنویسید فرزندان جانباز 25% وبالاتر، اینکه نوشتهبالاتر از 25% شامل 25% ها نمی شود. ممنون اصلاحبفرمایید.
لطف کنید فرزندان حانبازان ۲۵ درصد را هم شامل شود. چونکه قانون شامل فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر بود.
ممنون جناب نوروزی.
چرا خبری نیس حاج آقا توروخدا یه کاری کنید به خدا تاآخر عمر دعاتون میکنیم
جناب نوروزی, ما چشم انتظار شماییم.
تو رو خدا یه کاری کنید.
زندگیم داره نابود میشه
باسلام خدمت حاج اقاذد نوروزي به استحضارميرساند در بانك كشاورزي ظلم اشكاري در حقر جانبازان اعاده به خدمت صورت گرفته وبا استناد به يك نامه سفارشي از سازمان امور استخدامي از اجراير قانون اعاده به خدمت جانبازان ودادن پست همطراز طفره ميروند وبه نحوي باعث تحقير جانبازان وسرخوردگي جانبازان گرديده اند درخواست پيگيريواحقاق حق راداريم
آقای نوروزی, دارم بدبخت میشم, اجاره خونم عقب افتاده, مادرم مریضه, باید پول مدرسه خواهرمو بدم. تو رو به حضرت ابوالفضل, یه کاری کنید برای ما.
حاج آقا, به خدا زندگیم داغون شده, تو رو به امام حسین یه کاری بکنید
سلام علیکم فرزندان جانباز هفتاد درصد درحکم فرزند شهید هستند؟؟؟؟؟
اسما بله هستند اما زمانی که موضوع خدمات مطرح بشه خیر محسوب نمیشوند و ماموریت هم به آنها تعلق نمیگره.
چرا کاری نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه های جانباز, جان به لب شده اند
خبری از طرح دو فوریتی در مجلس نشد
جناب حاج آقای نوروزی, کجاییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا زندگیم نابود شد,
چرا کاری نمیکنید؟!!!
جناب حاج آقای نوروزی نتیجه طرح دو فوریتی معافیت فرزندان ایثارگر کی مشخص میشه؟؟؟؟؟؟؟ واقعا مشکل داریم
طرح دو فوریتی چی؟
برای اینکه فضا اروم بشه روزهای اول یکی نامه نوشت یکی استفساریه داد و یکی هم طرح دو فوریتی
حالا همینطور امروز و فردا می کنند تا ما مثل سایر جانداران خودمون رو با شرایط وفق بدیم

سلام حاج اقا. خبری نشد از طرح دو فوریتی تو خدا کاری کنید.
جناب نوروزی,
شما رو ارواح مردگانتون قسم میدم یه کاری کنید,
بخدا زندگیم نابود شد,
دارم همه چیز رو از دست میدم
چراماموریت اموزشیو برنمیگردونید چرا با زندگیمون بازی کردین
طرح دو فوریتی ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان احتمال قوی فردا در دستور کار مجلس قرار میگیرد.
دوستان انشاالله که حق رو به حق دار میدن
سلام
این فردا کی میرسه؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi