شناسه خبر : 61618
چهارشنبه 18 مهر 1397 , 14:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی موکب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی

موکب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی برای زائرین اربعین راه اندازی شد.

فاش نیوز - موکب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی برای زائرین اربعین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، مجمع فرهنگی ایثارگران انقلاب اسلامی باهمکاری قرارگاه امام رضا(ع) همانند سال های گذشته اقدام به برپایی موکب اختصاصی نموده است.

محمد آذرنیا سخنگوی این مجمع در ادامه این خبر افزود: این موکب که در مسیر پیاده روی اربعین و تحت عمود 577 هرساله با استقبال زائران ایرانی، عراقی و شیعیان کشورهای منطقه مواجه است. خادمین موکب ضمن تهیه و توزیع وعده های غذایی اقدام به برقراری موکب های بهداشتی و درمانی جهت رفع خستگی زوار و ماساژدرمانی می نماید.

آذرنیا همچنین متذکرشد: فعالین این موکب متشکل از 30جانباز و ایثارگر و  دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند  که  طی 15 روز در این موکب فعالیت و به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می نمایند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: باتوجه به مجوز ستاد اربعین و بازسازی عتبات عالیات و قرارگاه امام رضا(ع) علاقمندان می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را جهت توزیع درموکب از طریق شماره شبا به نام مجمع فرهنگی ایثارگران واریز ویا با شماره های تماس مجمع با خادمین موکب ارتباط برقرار نمایند.

صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
موکب باید "دست بده" داشته باشد نه "دست بگیر" آنهم زیر اسم ایثارگران!
ضمن تقدیر و تشکر از فعالان این حوزه به اطلاع این دوست خوب می رسانم که هستند افراد مختلفی که بسیار مایلند در این امر خدا پسندانه مشارکت داشته باشند ولی به تنهایی از عهده این کار برنمی آیند و نیاز به همکاری دارند . بنابراین وجود چنین موکب هایی موجب تسهیل امور می گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi