شناسه خبر : 61627
پنجشنبه 19 مهر 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری چهارمین مجمع انتخاباتی جانبازان نخاعی

ازساعت ۹:۳۰ صبح امروز نوزدهم مهرماه ۱۳۹۷ نهمین مجمع عمومی انجمن و چهارمین مجمع انتخاباتی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به منظور انتخاب هفت نفر از اعضای اصلی هیئت مدیره و دو نفرعضو علی و همینطور انتخاب دو نفر از جانبازان به عنوان بازرسین انجمن آغاز شد.

فاش نیوز- ازساعت ۹:۳۰ صبح امروز نوزدهم مهرماه ۱۳۹۷ نهمین مجمع عمومی انجمن و چهارمین مجمع انتخاباتی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به منظور انتخاب هفت نفر از اعضای اصلی هیئت مدیره و دو نفرعضو علی و همینطور انتخاب دو نفر از جانبازان به عنوان بازرسین انجمن آغاز شد.
پس از تلاوت کلام الله مجید آغاز، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان البرزطی سخنانی ضمن خیرمقدم به جانبازان نخاعی حاضردر همایش انتخابات انجمن جانبازان نخاعی گفت: از اینکه این همابش در استان البرز برگزارشده و جانبازان سراسر کشور با حضور خود در این استان خیر و برکات را باخود آورده اند خوشحالیم.


در ادامه گزارش سالانه انجمن در بین نمایندگان و دبیران انجمن استان های سراسر کشور توزیع و توسط اسرافیلی، رییس هیئت مدیره انجمن برای حاضران قرائت شد.

پس از ارائه گزارش عملکرد سالیانه انجمن، هیئت رییسه مجمع توضیحاتی در در مورد روند برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه دادند و پس غز آن داوطلبین عضویت در هیئت مدیره و بازرسین انجمن بعنوان کاندید ثبت نام کردند.
پس از توزیع برگ رای بین نمایندگان و دبیران استانهای کشور، حائزین شرایط رای دهنده در حال شور و مشورت و نوشتن اسامی مورد وثوق خود بمنظور انداختن آن به صندوق میباشند.

آخرین جلسه مشترک مدیران و دبیران گروههای پیگیری جانبازان نخاعی با مسئولین کمیته های مختلف انجمن عصرامروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۹۷ در سالن کنفرانس دهکده توریستی ایثار در کردان کرج برگزارشد.
در این جلسه دکتر جوادی رییس مرکزضایعات نخاعی جانبازان بنیادشهید باحضور بین نمایندگان جانبازان نخاعی استانهای سراسرکشور، به پرسش های جانبازان در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب هایی که متوجه جانبازان میباشد و نقش و نگاه مرکز ضایعات نخاعی جانبازان در برگزاری اردوهای تفریحی آموزشی پاسخ داد و از جانبازان خواست همکاری نزدیکتری ازطریق فضای مجازی و سایت مرکز ضایعات داشته باشند.


درادامه این نشست، جلسه تبادل نظرات بین کمیته های مختلف انجمن با مدیران و دبیران انجمن استانها برگزار شد که در این جلسه کمیته های تربیت بدنی، تعاون ومعیشت، سیاحتی زیارتی، لوازم و تجهیزات بهداشتی، فرهنگی، بهداشت و درمان و روابط عمومی انجمن برگزار شد که مسئولین کمیته ها به مطالبات و پرسش های جانبازان و دبیران پاسخ دادند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای ساقی با همین فرمان بری جلو شاهد موفقیتهای کاربردی شما در حق همرزمانتان خواهیم بود و بنده هم قول می دم تنهاتون نمی ذاریم سعی می کنم شما را در نشر فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه بزرگتان یاری کنیم که در غبار زمان گم نشه . تنوع کار باعث جلب و جادبه افراد میشه . امیدوارم در محفل شما همه به خط شهادت برسیم . انشاء الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi